Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Söker tips på bra co-op spel


Jag och två andra polare säker spel som vi alla tre kan spela tillsammans genom lan/internet och då menar vi storymode.

Alltså så söker vi spel som det går att spela tillsammans co-op med 3 personer. Alla tips är välkommna med vi spelar helst FPS och dylikt.
''Väljer dem dåligt och neråt så är dem tvugna att döda vidare för framtiden. Jag menar, dåligt är ju dåligt. - Rolf Peter Andersson
  • 0
  • Ric
  • Ric
Tror Halo går att spela igen om Story Mode med upp till fyra personer.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Left 4 Dead och kommande Left 4 Dead 2.
Strange becomes mundane
  • 0
  • Ric
  • Ric
Får man fråga till vilket format spelet ska vara till?
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Ric:
Får man fråga till vilket format spelet ska vara till?



Givetvis, dumt av mig att inte nämna det, vi är alla hardcore PC-gamers. Och Left 4 Dead har vi redan spelat. Två av oss har redan spelat RE5 men det kunde man tyvärr inte lira 3 på.

SWAT 4 låter intresseant. Tack för tipsen, keep em' coming.
''Väljer dem dåligt och neråt så är dem tvugna att döda vidare för framtiden. Jag menar, dåligt är ju dåligt. - Rolf Peter Andersson
  • 0
Som sagt Swat 4 är grymt kul i coop och det går att spela alla kampanj banor ihop.
Sedan finns ju också Rainbow Six Vegas 1 och 2 (tror dock det bara är 2 personer i coop där).

Killing Floor verkar jäkligt kul också.
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Call of Duty World at War
  • 0
Sven-Coop moden till Half-Life.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
LBP
Here 2 Øwn.
  • 0
Coop suger i allmänhet, men är riktigt kul i Ikaruga (om du även intresserar dig för lite äldre spel).

Edit: Märkte inte att du skrev tre personer.
Jag såg det med mina egna öron.
  • 0
GRAW 2 e kanske det bästa co op spelet jag någonsin spelat,,, du behöver allas hjälp kör ettan oxå
  • 0
gillade ni left 4 dead så kan ni alltid köra killing floor. mycket roligt spel
  • 0
Spela valfritt MMO (Lord of the Rings: Online/World of Warcraft rekommenderas).
Det finns inget roligare att göra online med sina kompisar.

Annars så ligger GRAW I & II bra till, möjligtvis Battlefield 2. Fast då är det inte storymode såklart.
  • 0
Borderlands släpps den 23'e Okt, det kanske är lite för långt fram i framtiden men när det släpps tror jag att det kommer vara det perfekta co-op liret för er.
-Juicy
  • 0
Jag lägger till ett tips som är lagom off mot alla andras (mest för att jag inte kommer på så många mer spel som lämpar sig för 3 samtidigt i story-mode!): Pröva Secret of Mana alternativt uppföljaren Seiken Denetsu 3 till SNES. Underbara japanska action-rpgs med ett långt story-mode som går att spela igenom från början till slut. Ett annat tips är väl remaken till Turtles in Time (Reshelled?) till XBLA - tyvärr spelar man igenom det på 40 minuter...
http://artnerd.se - Min väg mot att bli bra på att teckna.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Neverwinter Nights!! skönt RPG med bra multiplayer
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Sudden Death:
Spela valfritt MMO


aion <3
  • 0
Jag rekommenderar Left 4 Dead samt Halo 3.
  • 0
Vänta på Borderlands! Jag är pepp till tusen!
derp
  • 0
Borderlands som släpps om 23 dagar! Annars Left 4 Dead!
Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se
  • 0
Serious Sam, Serious Sam 2, Descent 1,2,3, Quake 1, 2, Doom 3 (med opencoop), Rainbow Six Vegas 2, Dungeon Siege.
  • 0
Nu verkar trådskaparen bara vilja ha co op spel till datorn men annars så är de här spelen riktigt grymma co op lir:

Hela Halo serien. (PC/Xbox)
World Cup (Nes)
Rainbow Six serien (Multi)
Saints Row 2 (Multi)
Crackdown (Xbox 360)
Red Alert 3 (Multi)
Call Of Duty: WaW (Multi)
Perfect Dark (N64)
Perfect Dark Zero (Frågan är hur bra spelet är..) (Xbox 360)
Little Big Planet (PS3)
James Bond 007: Everything or nothing. (Multi)
Army of Two (Multi)
Gears of War spelen (PC/xbox 360)
Cortex Command (PC)
Contra 4 (DS) (Vet inget om co op i de andra delarna.)
Mario Kart: Double Dash (GC)


The list goes on..
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
army of two
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!