Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur många Platinum trophies har du?


Endast två för tillfället. Inte långt kvar till min 3:e, blir The Last of Us som får äran!

Citerar AG Jati:
Assassins Creed har jag hört har väldigt enkla trophies. Kanske ska pröva på dem?


De är relativt enkla. Jag har som sagt två platinum trophies, båda ifrån Assassins Creed spelen Multiplayer trophies i de spelen är dock rätt så tråkiga...
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar cooltedan:
hehe. fan vad död denna tråd är..

Hur som helst har jag 29st nu. jaga nr 30 som kommer att blir FUEL
Det är för att det bara är du som är 1337 på hela gamereactor. Jag har noll (0!) stycken platinum. Har iofs bara lånat PS3:an av min lillebror...
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Citerar Krysslåda:
Citerar cooltedan:hehe. fan vad död denna tråd är..

Hur som helst har jag 29st nu. jaga nr 30 som kommer att blir FUEL Det är för att det bara är du som är 1337 på hela gamereactor. Jag har noll (0!) stycken platinum. Har iofs bara lånat PS3:an av min lillebror...


hehe.. Det finns minst 2 till här på Gamereactor som har mer trophies än mig.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar AG Jati:
Assassins Creed har jag hört har väldigt enkla trophies. Kanske ska pröva på dem?


Han bara kört trean, och var inte superförtjust i den. Men kanske.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Platinum #30 LBP2

Det var även min 17e platinum detta året
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Ett platinum. Terminator Salvation. Det tog en halv dag att få det.
  • 0
För några dagar sedan fick jag även Platinum nr 31. FUEL.

Nu är jag på jakt efter min 32a som kommer att bli "The amazing spider-man"
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Ja, igår fick jag platinum #32. The amazing spider-man

Nu har jag 11 dagar på mig att ta platinum på F1 race stars så har jag 4st på mindre än 1 månad
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Zero, nada
To be, or not to be, that is the question
  • 0
Endast en, The Walking Dead. Det är ju inte så svårt att få trophies i det spelet så.
  • 0
Bohjaa!!!! Där fick jag den #33. F1 Race stars!

4 platinums på mindre än 1 månad! Gött som fan
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
för 2 dagar sen kom #34, Little big planet karting.

har 1 trophy kvar på RDR, så blir det en platinum oxå ;)
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
nu fick jag den! 35 platinums, och 22 st är tagna detta året!
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Uppe på 6 stycken nu, några som jag är grymt stolt över och ett par som jag är mindre stolt över ^o^

Skyrim, Far Cry 3, The Walking Dead x 2 ( Ps3 & Vita ), Terminator Salvation och *skäms* Megamind...........
Enjoy Whisky dear friend - Friend, their Whisky enjoy
  • 0
Börjar faktiskt bry mig allt mindre om trophies. Vore en fröjd om man slipper det i PS4.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Börjar faktiskt bry mig allt mindre om trophies. Vore en fröjd om man slipper det i PS4.


Nej, jag har ju precis börjat bry mig ^o^
Enjoy Whisky dear friend - Friend, their Whisky enjoy
  • 0
Hade ett account för några år sedan som jag inte längre använder, var missnöjd med namnet så valde helt enkelt att skapa ett nytt. Hur som helst så hade jag fyra stycken på det gamla kontot och på min nuvarande så har jag åtta stycken.

Gamla kontot: Mirror's Edge, inFamous, Uncharted: Drake's Fortune och Batman: Arkham Asylum.

Nya kontot: Assassin's Creed II, Prince of Persia: The Forgotten Sands, inFamous 2, Batman: Arkham Asylum (ännu en gång), The Elder Scrolls V: Skyrim, The Walking Dead, Far Cry 3 och Hitman: Absolution.
  • 0
@Gamer95

Kan du inte spela om de andra spelen?
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar cooltedan:
@Gamer95

Kan du inte spela om de andra spelen?


Det gjorde jag också, kände bara att jag aldrig orkade ta platinum i de spelen ännu en gång. Så ett par trophies från var och en nöjde jag mig bra med, platinum trophyn i Arkham Asylum är den enklaste jag tagit så det var bara kul att ta den igen och gick relativt fort.
  • 0
Själv tycker jag Uncharted är lättare än Arkham Asylum, har problem att få 3 loggor på varje combo-challenge...

Men hur som helst fick jag nr 37 inatt, Playstation all-stars Battle royale

och tänker spela klart båda InFamous spelen, (just nu på 70%, och 68%.)
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar cooltedan:
Själv tycker jag Uncharted är lättare än Arkham Asylum, har problem att få 3 loggor på varje combo-challenge...

Men hur som helst fick jag nr 37 inatt, Playstation all-stars Battle royale

och tänker spela klart båda InFamous spelen, (just nu på 70%, och 68%.)


Har förstått att combat systemet i Arkham Asylum och Arkham City inte är för alla, men tro mig när jag säger att träning ger färdighet. Om det bara är combat challenges som du har kvar på Arkham Asylum så tycker jag att du ska starta upp spelet igen och ge det en till chans, då kan jag garantera dig att du kommer att få din 38:e platinum innan imorgon kväll. Ha tålamod och försök att få så långa combo streaks som möjligt.

InFamous spelen har också enkla platinums, såg nyss att jag glömde skriva in att jag tagit platinum i inFamous 2 också. Försökte som sagt kirra platinum i inFamous igen till det nya kontot, men orkade inte ens att ta mig igenom storyn.

Men vad heter du på PSN? Skulle vilja lägga till dig ifall det är lugnt för dig?

EDIT: Grattis till dina två nya stjärnor!
  • 0
0...
Nintendo: SW-7546-1138-0998 Sony: Dahlhagg Microsoft: MaD MozZarella
  • 0
Japp!! Nu har jag platinum i Infamous Det var nr 38 total, och 25 detta året.

nästa platinum blir 2an
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
nu fick jag #39, Infamous 2!! vet inte än, vilken som jag ska ta härnäst..
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Platinum #40 blev till slut Mafia 2

Tro Ferrari: The race experience blir min 41:e
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!