Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur många Platinum trophies har du?


Platinum #25 tagen:
Outriders
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Plat 120, Fall guys
3e detta året.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Platinum #26 tagen:

13 Sentinels: Aegis Rim

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

1 och det är från Duke nukem 3d till PS4an men det var så få achivments för att få plat och var så himmla lätt. 

  • 0

Har några på mitt PS3 (kommer ej ihåg hur många) men var så puckad att jag skapade nytt konto när jag köpte PS4 så nu har jag ingen 😟 jagar iofs inte platinums längre så det spelar ingen roll, men ändå!

  • 0

Control (Ps4) blev min 122a platinum och 5e detta året.

Ett bra spel!

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

1 enda. Jag har inte tid med a ta Plat till spel jag har en stor back log som jag vill ta mig igenom.

  • 0

In reply to: @Duke_Nukum

1 enda. Jag har inte tid med a ta Plat till spel jag har en stor back log som jag vill ta mig igenom.

1 är ju bättre än 0  

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Horizon zero dawn plat nr 123 och 6e detta år.

Tog mig 77h 15 min In-game tid.

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Erica (Ps4) Plat nr 124 och 7e detta år.

Ett rätt roligt spel de 2 första omångarna, men när man spelat genom det några gånger blir det segt..

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Ratchet & Clank (Ps4) Nr 125

8e platinum detta år. Ett helt okej spel

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Gran turismo sport. Årets första platinum och 126e totalt. Det var även min 39e racingspel jag ta platinum i.

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Platinum #27 tagen:

Marvel's Guardians of the Galaxy

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Plat 127! Unravel. Nästa spel kommer bli Unravel two

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Platinum #28 tagen:

Scarlet Nexus

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Plat 128, Life is strange (Ps4) Min 3e platinum i år.. Blev tyvärr inte Unravel 2 som kom efter 1an då spelet har några för många komplicerade trophies.

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Platinum #29 tagen:

Marvel's Spider-Man: Miles Morales<!--/data/user/0/com.samsung.android.app.notes/files/clipdata/clipdata_bodytext_220622_205646_704.sdocx-->

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Platinum #30 tagen:

Far Cry New Dawn

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Plat nr 129. Efter lång stund där jag knappt spelat något alls verka som jag fått tillbax spelglädjen. Börja lite lätt med att rensa bland mina ps3-spel och nu tog jag Pac-man and the ghostly adventures. 4e platinum detta år.

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Plat nr 130 är nu här! Unravel 2. Planen var jag skulle ta de direkt eftervarandra, men spelet hade alldeles för jobbiga trophies så var tvungen ta ett break från det. 

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Plat 131, Silent Hill 2, 6e platinum detta året. Det var inte enkelt men inte supersvårt heller. Nu ska jag ge mig på Silent Hill 3.

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

3 tror jag, och det senaste var nog Resistance till PS Vita

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Platinum #31 tagen:

The Procession to Calvary

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Plat 136, The dark picture: Man of medan (Ps4)

11e detta år.

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Platinum #186: Syphon Filter. Får väl bli uppföljaren nu då men lurar på Guardians of the Galaxy, misstänker att det slussas bort från Premium så småningom..

http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!