Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur många Platinum trophies har du?


Citerar FishySensei413:
Citerar OggyGroggy:Var ett tag sedan, men i december så knöt jag åt mig #10 i och med The last of us.

Den måste ha varit dryg, elr?


Jo,, Det tog något år mellan att jag hade tagit alla för singel player till att ge mig på dom man måste ha online. När man väl kom in i onlineläget så fanns det faktiskt en hel del underhållning i det.
  • 0
Citerar OggyGroggy:
Citerar FishySensei413:Citerar OggyGroggy:Var ett tag sedan, men i december så knöt jag åt mig #10 i och med The last of us.

Den måste ha varit dryg, elr?

Jo,, Det tog något år mellan att jag hade tagit alla för singel player till att ge mig på dom man måste ha online. När man väl kom in i onlineläget så fanns det faktiskt en hel del underhållning i det.


Jofan, mp i Last of Us är sjukt underhållande, brukade lira det som fan för ett par år sedan.
Starkt jobbat dock att ta platinum.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Tog platinum 5, Wolfenstein: The New Order.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Har för närvarande 104 platinums. Nummer 105 kan bli Borderlands pre-sequel. Gissar på det.
  • 0
Nr85 kom idag för någon timme sedan. Brütal legend blev nr8 detta året. Fundera på börja på ett helt nytt spel eller gå igenom något som är halvklart....
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Nr 13 Diablo 3
  • 0
Tog platinum nr 6 iom Watch_Dogs 2.
Någorlunda enkel lista men ändå jävligt kul att ta sig igenom med undantag för trophyn där man ska döda 5 fugitives i Bounty Hunter, höll nästan på att ge upp pga den.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Nummer 7 fixade jag nyss i Undertale.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Final Fantasy XV blev nummer 8.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Nu var det på tiden att jag fick en ny platinum. Nr86 är Crash Bandicoot 1. 9:e platinum detta året. Nu ska jag börja på 2an
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Crash Bandicoot 2 blev platinum nr 87. Min 10e för i år. 3an ska börjas nu
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Crash Bandicoot 3 intogs igår. Var min 88e totalt och 11e för i år. Undra om jag kan skrapa ihop 2 till.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Assassin's Creed Origins bärgades igår som nummer 45.

Sen råkade jag spela "My name is Mayo" igen, nu till PS Vita (det var faktiskt cross-buy) och idag spelade jag klart det lilla pusselspelet Energy Cycle, även detta till Vitan.

Så 47 stycken platinums för tillfället.
Enjoy Whisky dear friend - Friend, their Whisky enjoy
  • 0
Citerar maaden:
Assassin's Creed Origins bärgades igår som nummer 45.

Sen råkade jag spela "My name is Mayo" igen, nu till PS Vita


hehe. "råkade" Hade du glömt bort hur det var så du var tvungen att spela igenom det igen?
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
nr 90 intogs nyss. Det var min 13e detta året. Jag har fått minst 1 platinum under december månad sedan 2011
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Årets första platinum fick jag bara några minuter efter jag hade vaknat idag... The Order: 1886. var min 91a totalt.

mitt mål är att få minst 13 platinum innan årets slut
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Legat av mig fullständigt, mycket med privatlivet och arbete så spelandet och jagandet efter trophies har fått stryka på foten lite. Men senaste var Just Cause 3. Skaffade spelet på skiva strax efter att det lanserades eftersom jag gillade Just Cause 2. Dock var ju JC3 så fruktansvärt ospelbart på PS4, även om det rullade bättre än på Xbox One. Testade spelet några veckor senare efter ett antal patchar men tyckte fortfarande det var fullkomligt trasigt rent tekniskt.

När man fick det via PS+ (Augusti 2017) gav jag det en ny chans, dock på PS4 Pro och med Pro's "Boost Mode" aktiverat. Det blev ett helt nytt spel, både visuellt men framförallt den stabilare bilduppdateringen.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Citerar Jakkal:
När man fick det via PS+ (Augusti 2017) gav jag det en ny chans, dock på PS4 Pro och med Pro's "Boost Mode" aktiverat. Det blev ett helt nytt spel, både visuellt men framförallt den stabilare bilduppdateringen.


vad menars med "Boost mode"? Jag har den vanliga ps4an, så har inte hört talas om det?
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar cooltedan:
vad menars med "Boost mode"? Jag har den vanliga ps4an, så har inte hört talas om det?


Boost Mode is a PlayStation 4 Pro feature that may improve the frame rate of some PS4 games.

Boost Mode is a feature that is available on PlayStation 4 Pro systems which have system software version 4.50 or higher. Turning on boost mode may improve the frame rate of some PS4 games that were released before the introduction of PS4 Pro on November 10, 2016.


https://www.playstation.com/en-gb/get-help/help-library/system---hardware/sound---screen/boost-mode-for-ps4-pro/

Det är kort och gott en funktion som förbättrar PS4-spel som inte har fått specifika PS4 Pro-patchar/stöd eller designats med Pro i åtanke.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Citerar Jakkal:
Citerar cooltedan:vad menars med "Boost mode"? Jag har den vanliga ps4an, så har inte hört talas om det?



Det är kort och gott en funktion som förbättrar PS4-spel som inte har fått specifika PS4 Pro-patchar/stöd eller designats med Pro i åtanke.


Okej . Låter som en bra funktion.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Efter 8 och en halv månad av slit, ilska, irritation, glädje, skratt, en helvetes massvis av långa nätter och alldeles på tok för många avbrott(as in, jag tog paus från spelet)har jag nu äntligen tagit platinum #9 iom Dark Souls III.

Bring on Dark Souls Remastered!
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Jag tror att jag fortfarande, sedan flera år tillbaka, ligger på 2-3 platinatroféer. Kan man svara 2½? Jag tror bestämt att jag gör det - för gå inte och kolla på PS4:at, det orkar man ju inte.
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Citerar Exicutor:
Jag tror att jag fortfarande, sedan flera år tillbaka, ligger på 2-3 platinatroféer. Kan man svara 2½? Jag tror bestämt att jag gör det - för gå inte och kolla på PS4:at, det orkar man ju inte.


Om du gör dina trophies så alla kan se, och sedan synka, ska det går. För just nu har du 0, noll, nada trophies.... https://psnprofiles.com/TheGrab

Fick platinum nr 93, och 3rd detta år: Doom
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
2 Platinums och 295 maxade xbox spel (inkl dlc)
  • 0
Tog alla trophies i Monster hunter World. Tog drygt 250h
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!