Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur många Platinum trophies har du?


Årets första platinum för med blev Mad Max blev min 78e totalt!!
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
#58 iom Day of the Tentacle: Remastered. Tog max 4 timmar från start så det var ganska enkelt. Hade dock väldigt stor hjälp av att jag klarade spelet back in the day, då de flesta lösningarna inte direkt är självklara.
  • 0
Platinum Nr 79 blir Wolfenstein: The new order

2a för i år och även 2a sspelet i rad som är skapat av en svensk spelstudio
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Haha, satte nästan kaffet i halsen när jag läste att folk fixat 10-tals platinum! Jag lyckades fixa platinum i Rocket League av ren dj*vla röta
My name is Jeff.
  • 0
Jag har hittills bara hunnit fixa en platinum och det var i Infamous: Second Son för ett par somrar sedan.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
#59 med Watch Dogs 2 igår kväll. Nu får vi se vilket spel som ska få äran att bli nr 60!
  • 0
Snabb fråga bara, har själv inte en enda och undrar vilket lir som är det enklaste att skaffa en i?
Don't Panic!
  • 0
Citerar Nallekalle:
Snabb fråga bara, har själv inte en enda och undrar vilket lir som är det enklaste att skaffa en i?

Tyckte personligen att Infamous: Second Son var en enkel platinum.
Två genomspelningar(en ond, en god) är vad som krävs.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Citerar FishySensei413:
Citerar Nallekalle nabb fråga bara, har själv inte en enda och undrar vilket lir som är det enklaste att skaffa en i?
Tyckte personligen att Infamous: Second Son var en enkel platinum.
Två genomspelningar(en ond, en god) är vad som krävs.

Telltales spel är enklast då alla är storyrelaterade
Citerar Nallekalle:
Snabb fråga bara, har själv inte en enda och undrar vilket lir som är det enklaste att skaffa en i?


Jag har inte denna, men Megamind till ps3 ska vara otrolig lätt.
Jag tycker Saw spelen är lätta

Jag fick idag platinum nr 80, Deadpool (ps4) Jävligt roligt spel!!
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Project Cars är motsatsen till deadpool.. Helt jävla värdelöst. Visste inte man kunde göra så dåliga spel nu för tiden. Need for speed: shift är ju oxå extremt kass, (det förklarar att det är samma skapare)

Men jag har platinum i spelet, Nr 82, 5e för i år och 27 bilspelet jag har platinum på.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Tog nyss platinum i Nier: Automata, vilket även blev min andra platinum hittills.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Platinum #60 och # 61 iom the Lego Harry Potter Collection. Passerade även min 5000e trophy under de två spelen. Alltid något.
  • 0
Spelar inte mycket PS4a. tror jag har en platinum. Har dock 100% achievements i 225st Xbox spel
Två!
My common sense is tingling
  • 0
Fick nyss min 83e platinum. Mirror's edge ETTAN!!! (inte tvåan)

Det första jag gjorde när jag fick platinumet var att radera Game- och Savedata fort som fan! Vill aldrig mera se det spelet!

Det var min 6e detta året, och även 1a till ps3
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Fixade min tredje platinum förra veckan! I Am Setsuna kämpar på med att försöka få platinum på Disgaea 5 nu så byebye life
My common sense is tingling
  • 0
Platinum #62 iom Mad Max.
  • 0
Jag har inte en enda Platinum-trofé, men jag har tagit alla achievements i 80 olika spel
  • 0
Tog just min tredje platinum iom Telltales Game of Thrones.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Har PS3 och PS4. Har bara en platinum och det är Burnout Paradise: the Ultimate box
gaming 8 days a week
  • 0
Tog nyss min 84e platinum. Uncharted 4
Det var min 7e platinum detta året. Vet inte vilket spel jag kommer sikta in mig på härnäst.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Tog platinum #4 nyss i Tales from the Borderlands.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Var ett tag sedan, men i december så knöt jag åt mig #10 i och med The last of us.
  • 0
Citerar OggyGroggy:
Var ett tag sedan, men i december så knöt jag åt mig #10 i och med The last of us.


Den måste ha varit dryg, elr?
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!