Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Tips på rollspel och liknande sökes!!


Citerar outcast:
Tycker iförsej det var synd att de la ner portningen till konsol då det skulle ge ännu en anledning att spela om detta underbara spel.


De jobbar ju på Witcher 2 till PC, vilket inte hade varit möjligt utan de extra resurserna.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Diablo 2, Fallout 2 och TES: Morrowind är dom bästa rollspel jag har spelat. Fast dom är till datorn, och om man nu inte är grafiskt beroende som du var, är detta dom bästa enligt mig
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Fishy10:
De jobbar ju på Witcher 2 till PC, vilket inte hade varit möjligt utan de extra resurserna.


Aha det visste jag inte! Det var glada nyheter! Är bara lite orolig för hur de har det finansiellt, även om Witcher var ett av de bästa rpg:s som gjort så tror jag inte det sålde så bra som det förtjänade, hoppas jag har fel på den punkten dock.
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
Baldurs Gate.
This is episode 666 destination Chaos!
  • 0
Om du endast har Wii och Xbox360, så tror jag att folk redan har nämnt de bästa rollspelen som finns att köpa idag.

Tales of Vesperia - Charmigt, urmysigt JRPG med ett roligt fighting system.
Mass Effect - Episkt Rymdäventyr, som ska bli en trilogi. Rekommenderas STARKT att du spelar del 1 innan del 2 kommer. För att hänga med i storyn, samt att du kan välja att spela med din karaktär från ettan i del två.

Fable II är också ett ganska så mysigt rollspel.

(alla dessa till xbox360)
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Fan, är snart klar med Bioshock. Blev lite besviken över att det gick så fort. Kan iofs bero på att jag är så GRYM på tv-spel!
Men tack vare alla tips känns det inte lika sorgligt som vanligt!
  • 0
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of chernobyl.

Lite som Bioshock i grunden, men längre, svårare och mer rollspel.
Som om Fallout och Bioshock fick en unge, mer eller mindre.
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
oh herregud, det låter ju helt fantastiskt! Ska genast kolla upp det
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!