Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel/Film som ett Sandlådespel.


Vilket spel/film skulle du vilja bli ett Sandlådespel?

Jag vill att call of duty 4 skulle bli ett sandlådespel jag kan redan nu tänka mig hur det skulle se ut. Ett terroristförstört område i mellanöstern som man kunde sno bilar och flygplan i. och om man får för många terrorister efter en så är det bara att åka till millitärområdet eller ambasaden.
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Tycker inte om Sandlådespel..... Tröttnat på alla jag spelat efter några timmar Tycker hellre spel ska rikta in sig på Handlingen, karaktärerna och musik istället för att få en stor bana
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Call of Duty skulle inte funka som ett sandlådespel alls. Det bygger mycket på uppstyrda miljöer och scriptade händelser.
  • 0
BioShock. Åh herregud.
Prying open my third eye.
  • 0
Citerar Qnark:
Call of Duty skulle inte funka som ett sandlådespel alls. Det bygger mycket på uppstyrda miljöer och scriptade händelser.


näe men jag menar typen, omgivningen...
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Citerar MatApan:
näe men jag menar typen, omgivningen...


Far Cry 2 har redan typ försökt sig på det, hela ökenstuket finns i det.
Prying open my third eye.
  • 0
Ett Riddickspel vore kul att se se som ett sandlådespel. Härligt att smyga runt i ett uppet mörker som en klumpeduns.
Om apan själv får bestämma!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!