Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Skräckfyllt spel i natten... AvP 2


Spelade precis Aliens vs predator 2. ettt jättegammalt PC-spel (runt 8 år) och inte speciellt snygg grafik...men skit asså vad läskigt det var! Spelade för första gången. Blev riktigt skraj flera gånger och hoppade nästan till på riktigt när Aliens kom fram från oväntat håll. Blev lite kallsvettig iallafall. Mycket överraskningsmoment som var läskiga, och sättet som de byggs upp på är också bra. Kommer oväntat oftast, och så ser man grejer som tyder på att det är Aliens i närheten eller hör ens Marinkompisar på radion.

Hade inte förväntat mig att ett så gammalt spel skulle va så läskigt. Och då spelade jag i ett ljust rum och brukar väldigt sällan bli skraj av datorspel. Jag borde väl ta och spela nåt gulligt spel istället nu, som kanske Sim City Societies...Fast det får nog bli Age of Empires...måste spela nåt lite mindre läskigt ett tag nu och lugna/hämta mig lite.

Så, vad har ni spelat som fått er att bli lite skraja?
  • 0
''Väljer dem dåligt och neråt så är dem tvugna att döda vidare för framtiden. Jag menar, dåligt är ju dåligt. - Rolf Peter Andersson
  • 0
Penumbra: Black Plague är ju skitläskigt... Ramlade nästan av stolen flera gånger när en infekterad smög sig på mig lite oväntat.
Any experiment that leaves a crater, is a successful experiment.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!