Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket av dessa spel skall jag köpa?


Jag var ganska sen med att köpa xbox360 (januari 09) och jag har försökt arbeta mig bakåt i tiden och köpt alla spel som folk har givit bra recensioner odyl!

Nu måste jag dock få lite råd... vilket av dessa spel rekommenderar ni?
Skit i vad jag gillar, jag vet att jag gillar alla men vilket känns mest prisvärt och med prisvärt menar jag att spelet ska gärna vara t.ex. långt eller svårt

Dead Rising 210:-
Fable 2 400:-
Fallout 3 400:-
Forza Motorsport 2 180:-
Street Fighter 4 400:-
PES 09 270:-
Call Of Duty 5 300:-

Priserna är ungefärliga och tagna från Prisjakt...

PS. Jag kan köpa fler än ett
http://www.myspace.com/feffe
  • 0
Personligen tyckte jag att Dead Rising sög som bara den... Undvik!

Fable 2 har jag inte spelat så det låter jag vara osagt om.

Fallout 3 kan nog vara ett skönt lir om man sätter sig in i det, jag gillar dock när det är lite mer snabbare action.

Forza 2. Forza spelen är bra bilspel. Blir dock trött på att man fixar en bil och kör ett race. I nästa race är den bilen inaktuell och man måste skaffa en annan.

Street Fighter 4. Usch jag hatar fighterspel.

PES 09. Riktigt skönt fotbollsspel. Föredrar det faktiskt över Fifa 09.

COD 5. Lite av en besvikelse för mig efter att spelat COD 4.

Lycka till
Don't run... You will only die tired
  • 0
Testa Crysis istället. Ett långt äventyr med en grym onlinedel.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Ja Crysis är ett bra förslag.... eller varför inte GTA 4? Det är väl relativt långt och bitvis svårt som du efterfrågade.
Don't run... You will only die tired
  • 0
Forza. Såklart?
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Men du kan också testa rollspel om du bara vill ha något långt. Men du måste ha Halo 3 och Gears of War. De är exklusiva till Xbox och du måste ha dem.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Kom på ett till spel du bara måste testa till 360.... Bioshock!!!
Ett tok skönt spel. Tror bara jag la ner kontrollen en 3-4 gånger genom hela spelet.
Lagom och spela runt det nu innan dom släpper 2:an.
Don't run... You will only die tired
  • 0
Om du vill ha något roligt som håller, så välj ett fotbollsspel.
  • 0
Fable II, utan tvekan. Det är inte ett superspel, men är bättre än alternativen. Du kan även köpa Forza II bara för att det är så billigt... men absolut inte om du redan har ettan. Tvåan är inte ett dugg bättre egentligen, och har man kört ettan så tröttnar man på en gång. Det gjorde jag i alla fall...
  • 0
Fallout III eller Dead Rising.
Oh, you so random!
  • 0
Något som man aldrig tröttnar på, PES 09. Själv hade jag valt FIFA 09 men aja, ett fotbollsspel !
You're about to learn a lesson. Actions have consequences! You screwed me over; now you're paying for it. Shame that it will be the second last thing that goes into your head. Goodbye.
  • 0
Street Fighter 4. Lätt.
  • 0
Jag skulle välja Fallout 3 har själv beställt det nu
"I Am Alpha And Omega, The Beginning And The End. I Will Give Unto Him That Is Athirst Of The Fountain Of The Water Of Life Freely"
  • 0
Köp INTE PES 09, du borde verkligen vänta på 2010 som kommer i oktober. Eller så kan du köpa den nu om du så gärna vill, men annars så kan du köpa CoD5 och Fallout 3, Fable 2 och Dead Rising kommer tätt efter.
They will know, Helghan belongs to the Helghast.
  • 0
Om du har tillräckligt med pengar så tipsar jag dig om att köpa alla spelen du har nämnt.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Det blev Call of Duty 5

Har bara lirat första missionet men jag gillart redan!

Tack för tipsen mina vänner...
http://www.myspace.com/feffe
  • 0
Citerar Figgedy:
Har bara lirat första missionet men jag gillart redan!


Har du Call of Duty 4? Annars kan jag råda dig att köpa det också.
  • 0
Citerar Himmelsblå:
Citerar Figgedy:
Har bara lirat första missionet men jag gillart redan!


Har du Call of Duty 4? Annars kan jag råda dig att köpa det också.


Det har jag! Därav ville jag ha CoD5 CoD4 är ett av favoritspelen, no doubt...
http://www.myspace.com/feffe
  • 0
Köp alla.
Världsherravälde
  • 0
Fallout 3, lätt. Har spenderat över 200 timmar med det spelet.
  • 0
Välj istället de spelen som fått toppbetyg från början, arbeta dig nedåt i köpguiden i tidningen. Gå sedan in på sidan http://www.pricerunner.se och välj ett av spelen som du söker på. Sidan rankar då de alla sidor som har spelet. Jag har använt det länge och det funkar helt fantastiskt (GoW 1 finns till under 150 kr!!!!!!)
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
FALLOUT 3!!
"I Am Alpha And Omega, The Beginning And The End. I Will Give Unto Him That Is Athirst Of The Fountain Of The Water Of Life Freely"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!