Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Erat värsta spel


Köpte Capcom classics för ett tag sedan, det innehåller några bra och några dåliga spel. Tror ett i heter Side arms eller något. Det var bara såhär: *skjuta skjuta* död *skjuta skjuta* död *skjuta skjuta* död
Dog man en gång så var man körd, sålänge du inte ha superskills och kan undvika 100 saker som flyger runt på skärmen.

Annars är det Trojan till NES
Pwnxorz
  • 0
Grand Theft Auto III. Aldrig någonsin har jag spelat ett så svårstyrt sätt att köra fordon på. Realism? Bullshit.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Americas Army 3, det må vara gratis, men det är ospelbart.
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die." - Raoul Duke
  • 0
"Erat" -_-* Det räknas väl tyvärr som ett svenskt ord precis som "vart". Makes me sick, sicker then any game makes me.

Men jag säger Red Zone till Mega Drive, fy fan.

Tillagt 2009-07-20 21:57:
Citerar Saffransbulle:
Grand Theft Auto III. Aldrig någonsin har jag spelat ett så svårstyrt sätt att köra fordon på. Realism? Bullshit.


Ingen har väl påstått att GTAIII har realistisk fordonsfysik.
Wort, wort, wort!
  • 0
Plumbers don't wear ties till Panasonic's 3DO
No cloud, no squall shall hinder us!
  • 0
Citerar Gazimaluke:
"Erat" -_-* Det räknas väl tyvärr som ett svenskt ord precis som "vart". Makes me sick, sicker then any game makes me.

Men jag säger Red Zone till Mega Drive, fy fan.

Tillagt 2009-07-20 21:57:
Citerar Saffransbulle:Grand Theft Auto III. Aldrig någonsin har jag spelat ett så svårstyrt sätt att köra fordon på. Realism? Bullshit.

Ingen har väl påstått att GTAIII har realistisk fordonsfysik.


Jag gör det. Med tanken på att det är ett sandbox-spel i vår miljö. Om det inte är realistiskt så är det ändå svårstyrt.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
S.W.A.T 3
  • 0
Spyro - Dawn of the Dragon. Spelade på PS3. Från början väldigt tjusigt men efter att ha gått vilse för säkert 7e gången i ordnigen på 3e banan fick spelet en one-way ticket till gamestop!
  • 0
Jag säljer alla mina värsta spel.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Dino Crisis 2...allt stod på japanska
  • 0
Någon sorts u-båtssimulator till NES. Lyckades få med spelet när jag köpte ett paket om 8 spel.
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
Den här generationen... Antingen Prince of Persia eller Star Wars force unleashed.

Tillagt 2009-07-23 21:48:
Citerar Saffransbulle:
Grand Theft Auto III. Aldrig någonsin har jag spelat ett så svårstyrt sätt att köra fordon på. Realism? Bullshit.


Du måste mena IV? Och även det har faktiskt bra fordonsfysik.
  • 0
Hur går det med övertygelsen, Twisp?
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0
Top gun till NES
Stay away from the vodoo mon
  • 0
  • inaz
  • inaz
Call of Duty 3 till Wii, lätt det sämsta jag har spelat. Det var hämskt
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
Dead Space.
  • 0
Citerar Candyrehab:
halo


THE GREAT JOURNEY AWAITS US BUT U WILL BE LEFT BEHIND HERITEC
NÄ.
  • 0
Alla verkar nämna rätt moderna spel.
Då säger jag Crackdown.
''If you talk to the animals they will talk to you and you will know each other. If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know you will fear. What one fears, one destroys.''
  • 0
Citerar Aaandy:
Dead Space.


Indeed, lackade fan på kontrollen.
''Väljer dem dåligt och neråt så är dem tvugna att döda vidare för framtiden. Jag menar, dåligt är ju dåligt. - Rolf Peter Andersson
  • 0
remaken av resident evil 1 till WII kunde inte styra gubben + att jag dog 2 gånger på första fienden! lämna tillbaka skiten direkt!
GT: Xtr3m3 1nfern0
  • 0
Halo 2, seriöst, extremt tråkigt.
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
Citerar Asbest:
THE GREAT JOURNEY AWAITS US BUT U WILL BE LEFT BEHIND HERITEC


THE GREAT JOURNEY AWAITS US BUT U WILL BE LEFT BEHIND HERITEC
NÄ.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Använd er av den andra tråden FFS! tihi... now that is some random shit. // Gamer