Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

PS3- VidZone och Videostore till PSN!


Jag längtar riktigt mycket tills man kan hyra HD-film via PS3an. Amerikanarna kan göra det nu och det är bara en tids fråga tills det kommer till Europa. Samma sak med VidZone.

Så jag tänkte att här kan vi skriva allt som rör dessa 2 tjänster.
Tex om någon får reda på information, så kan man länka här i tråden osv.

Min första fråga: Någon som har hört något nytt om Videostore till Eu? Jag måste ha det detta året
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Detta längta man till i början av 2008 för det skulle ju komma till europa också, jo my ass. Vidzone tror jag kommer ganska snart britterna har ju fått det. Video är jag tveksam till.
"I've made a huge mistake
  • 0
Jag längtar mer till de förbetalda korten, dock jag hinner ju bli myndig och kunna handla över nätet på egen hand innan de kommer hit till Europa.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Jag har internetbank nu, så pre-paid är lugnt för mig. Men måste ha Videostore
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Vill ha vidzone nu! Perfeckt för mig! Hoppas på bra pris också när man ska hyra.
Men frågan återstår. När kommer det till Europa?
Pew! Pew! Pew!
  • 0
vidzone har kommit til eu men inte sverige för det är olaglit här
så vi kommer itne få de >>
PS3 id: SevenRoses
  • 0
Hade faktiskt inte hört om det förän nu, men det verkar ju helt enkelt superbra!
Världsherravälde
  • 0
VidZone laggar för mig.
Ye-ye-yeah, and it goes, this my cool and I can't take it off
  • 0
Laggar? Vad menar du? Kommer du in på det `?
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
det finns typ en beta ute. men, mysexyrohan, spotify är ju inte olagligt i sverige och som jag förstått det så är det bara Sony som bör få tummen ur ändan och fixa det i sverige åxå. förstår inte vad som är så svårt med att fixa det
  • 0
SCEE suger! Den amerikanska PSN är tusen gånger bättre. Kolla bara på deras PS1 store. Finns hur många spel som helst där. Det jag vill få sagt med detta är att räkna inte med att Videostore kommer komma till den europeiska PSN i en snar framtid

Men vidzone borde komma när som helst. Det har redan släppts i många delar av Europa. På EU bloggen säger Sony representanter att de gör allt de kan för att få det släppt i andra delar av Europa. men eftersom det är Sony borde man ta det med en nypa salt.
  • 0
jag lovar att micrososft kommer hinna före att släppa deras tjänster (zune m.m) betydligt tidigare än sony till resp format.
  • 0
Zune har ju väl inget med konsoler att göra. Lika lite har Microsoft med tråden att göra...
  • 0
psycho kokain:
spotify är inte olgaglit
men web tv är det
PS3 id: SevenRoses
  • 0
Kommer inte Videostore till Sverige innan julen 2009, så köper jag en Xbox för att få tillgång till Zune
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Förklaring vad det är?
Idag är historia imorgon.
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Kommer inte Videostore till Sverige innan julen 2009, så köper jag en Xbox för att få tillgång till Zune


lågt
"I've made a huge mistake
  • 0
Hehe, Sony bör öka tempot lite Vill ha det 2009!
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Kommer inte Videostore till Sverige innan julen 2009, så köper jag en Xbox för att få tillgång till Zune


Förädare!
Ju större desto bättre!
  • 0
Citerar mysexyrohan:
psycho kokain:

spotify är inte olgaglit

men web tv är det
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Vapor17:
Citerar mmmaarcus:Kommer inte Videostore till Sverige innan julen 2009, så köper jag en Xbox för att få tillgång till Zune

Du kan väll lika gärna köpa filmerna på Blu-Ray


Eller bli medlem på lovefilm
"I've made a huge mistake
  • 0
Citerar Vapor17:
Citerar mmmaarcus:
Kommer inte Videostore till Sverige innan julen 2009, så köper jag en Xbox för att få tillgång till Zune


Du kan väll lika gärna köpa filmerna på Blu-Ray


Jag vill hyra för 30-40 kr, inte köpa dem för 199

Lovefilm vill jag inte ha del av...
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Du kan ju annars hyra IRL
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!