Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

XBOX 360 - Officiell tråd


Citerar torbli79:
Det hoppas jag verkligen, annars så spelar det ingen roll alls! Storlek på hårddisk? 250 GB?


Enligt videon jag länkade ovan så är den IGN fick en 250 GB, och priset är just nu satt till detsamma som den nuvarande slimmen, men som de säger så lär den sjunka i pris när nästa generation släpps.

Tillagt 2013-06-19 12:24:
Citerar Illusiondude:
What to do?


http://www.amazon.co.uk/Xbox-Wireless-Gaming-Receiver-Window
s/dp/B000MGVAAQ
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Illusiondude:
Vill lira med min trådlösa 360-handkontroll till PC men förstår inte hur jag ska göra. Supporten säger att man behöver en sådan här (Wireless Gaming Receiver) men den verkar vara borttagen från alla elektronikbutikers sortiment. What to do?


Amazon har allt checka där ;)
  • 0
Någon som vet om Microsoft har sagt när de tänker skrota Microsoft points? Är det bara till Xbox One eller försvinner dom för 360 också?
THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
  • 0
Citerar swedish_jedi:
Någon som vet om Microsoft har sagt när de tänker skrota Microsoft points? Är det bara till Xbox One eller försvinner dom för 360 också?


Så som jag förstått det så gäller det i och med lanseringen av Xbox One. Om det då även gäller live till 360 är jag inte säker på.
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Citerar zwqase:
http://www.amazon.co.uk/Xbox-Wireless-Gaming-Receiver-Window
s/dp/B000MGVAAQ


Är det där den enda manicken som behövs? Om man inte räknar med själva kontrollen då.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
  • 0
Citerar Illusiondude:
Citerar zwqase:http://www.amazon.co.uk/Xbox-Wireless-Gaming-Receiver
-Window
s/dp/B000MGVAAQ

Är det där den enda manicken som behövs? Om man inte räknar med själva kontrollen då.


Det är bara den som behövs. Den är billigare på dx dock
http://dx.com/p/designer-s-pc-wireless-gaming-receiver-for-xbox-
360-controller-black-129239
  • 0
Gratis spelet Spartacus Legends släpptes nu i veckan.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Nästa vecka ska det tydligen bli en ny stor rea på Xbox Live. "Ultimate Game Sale" heter det och ska involvera följande spel:

Assassin's Creed 3
Bioshock Infinite
Borderlands 2
Brothers in Arms: Hell's Highway
Bulletstorm
Command and Conquer Red Alert 3
Crysis
Crysis 3
Divinity II: The Dragon Knight Saga
Dragon Age Origins
Far Cry 3
Far Cry Instincts Predator
Forza Horizon
Gears Judgement
Hasbro Family Game Night 3
Hitman Absolution
Kinect Sports 2
Left 4 Dead 2
Lego Batman 2: DC Superheroes
Lego Lord of the Rings
Mass Effect
Max Payne 3
Metal Gear Rising: Revengence
Monopoly Streets
Perfect Dark Zero
Prey
Rockstar Table Tennis
The Orange Box
Tomb Raider
Witcher 2
WWE 13 GonD
X-com: Enemy Unknown


Vilka spel är ni sugna på?

Källa: Xbox Live "Ultimate Game Sale" Preview
THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
  • 0
När jag kopplar in mitt xbox till TVn så får jag varken bild eller ljud men när jag kopplar in datorn till samma tv med samma HDMI-sladd så fungerar allt bra.
Det är alltså inget fel på sladden, inte heller på mitt xbox då det fungerar när jag använder en annan TV.
Någon som vet vad som är fel?
  • 0
Citerar felixgöteborgarn:
När jag kopplar in mitt xbox till TVn så får jag varken bild eller ljud men när jag kopplar in datorn till samma tv med samma HDMI-sladd så fungerar allt bra.
Det är alltså inget fel på sladden, inte heller på mitt xbox då det fungerar när jag använder en annan TV.
Någon som vet vad som är fel?


Testa och se om det hjälper med att starta maskinen utan skiva i, håll ner Y och spamma sedan RT tills konsollen startar om. Bilden går då tillbaks till standard inställning och du bör då kunna ändra inställningarna till HDMI då du nu förhopningsvis har bild.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Testa och se om det hjälper med att starta maskinen utan skiva i, håll ner Y och spamma sedan RT tills konsollen startar om. Bilden går då tillbaks till standard inställning och du bör då kunna ändra inställningarna till HDMI då du nu förhopningsvis har bild.


verkar inte fungera, står fortfarnde bara "HDMI ej tillgänglig"
  • 0
Går det fortfarande att få tag i ett Transfer Kit? Då den här generationen trots allt inte är helt avslutad, och med tanke på att jag inte kommer köpa en ny konsol det kommande året, så är jag lite sugen på att uppgradera min 60 GB till en 250 GB. Bästa pris på 250 GB?
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Går det fortfarande att få tag i ett Transfer Kit? Då den här generationen trots allt inte är helt avslutad, och med tanke på att jag inte kommer köpa en ny konsol det kommande året, så är jag lite sugen på att uppgradera min 60 GB till en 250 GB. Bästa pris på 250 GB?


Är väl bättre att lägga pengarna på ett USB minne och föra över data på det sättet + att du får extra minne utöver dem 250GB. Går ju även att ha 60GB + 32GB USB för totalt 92 GB om du nu inte tvunget vill ända upp till 250 GB.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Är väl bättre att lägga pengarna på ett USB minne och föra över data på det sättet + att du får extra minne utöver dem 250GB. Går ju även att ha 60GB + 32GB USB för totalt 92 GB om du nu inte tvunget vill ända upp till 250 GB.


Nja, det är ganska så stor skillnad på 32 GB och 190 GB, plats tar slut fort nuförtiden...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
  • over
  • over
bra zombie spelare sökes "blops2"..... för high rounds och easteregs... ... add ( vallentiin ) på live...
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar Sparda:Är väl bättre att lägga pengarna på ett USB minne och föra över data på det sättet + att du får extra minne utöver dem 250GB. Går ju även att ha 60GB + 32GB USB för totalt 92 GB om du nu inte tvunget vill ända upp till 250 GB.

Nja, det är ganska så stor skillnad på 32 GB och 190 GB, plats tar slut fort nuförtiden...


Köp flera då ;)
  • 0
Citerar williamcool:
Köp flera då ;)


Haha, nja, vet inte...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Är det bara jag, eller har rockstar maxat boxens grafik på GTA V?
  • 0
Citerar torbli79:
Går det fortfarande att få tag i ett Transfer Kit?


Kan du inte använda cloud tjänsten tillfälligt då?
Strange becomes mundane
  • 0
Citerar Dempzor:
Kan du inte använda cloud tjänsten tillfälligt då?


Ogillar cloud på ren princip.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Någon som har kolla på var man kan köpa 2400 MSP?
Hittar bara en massa halvmystiska sidor.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Någon som har kolla på var man kan köpa 2400 MSP?
Hittar bara en massa halvmystiska sidor.


Varför just 2400? Du menar väl 2100?
The fuzz is here!
  • 0
Min sons kusin som är 9 år ska antingen köpa 360 eller ps3. Han har bett mig om hjälp med vad han ska välja. Jag har båda två och ser både för- och nackdelar med respektive system. Vilket ska jag rekommendera?
  • 0
Citerar zamorano16:
Min sons kusin som är 9 år ska antingen köpa 360 eller ps3. Han har bett mig om hjälp med vad han ska välja. Jag har båda två och ser både för- och nackdelar med respektive system. Vilket ska jag rekommendera?


Svårt val. Mitt tips är att låta grabben göra en lista över spel han vill spela, och sen skaffa maskinen som har flest av dom.
THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
  • 0
Citerar zamorano16:
Min sons kusin som är 9 år ska antingen köpa 360 eller ps3. Han har bett mig om hjälp med vad han ska välja. Jag har båda två och ser både för- och nackdelar med respektive system. Vilket ska jag rekommendera?


Multiplattformspel som fungerar för den åldern är väl typ LEGO-spel, så då spelar ju konsolen mindre roll. Kolla på eventuella exklusiviteter han är ute efter, men annars skulle jag faktiskt gå på pris. Vet inte hur PS3:ans Family Settings fungerar, men förmodar att det liknar X360.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!