Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

XBOX 360 - Officiell tråd


Citerar Sparda:
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena kanske, bör vara billigt om du lyckas hitta ett ex.


Fick väldigt bra tips och bestämt mig för Witcher 2. Har du spelat det?
The fuzz is here!
  • 0
Citerar gameplayer:
Fick väldigt bra tips och bestämt mig för Witcher 2. Har du spelat det?


Japp, är helt klart ett av dom bästa RPG spelen till boxen. Första kapitelet är lite tråkigt men det blir bättre längre fram.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Sparda:
Japp, är helt klart ett av dom bästa RPG spelen till boxen. Första kapitelet är lite tråkigt men det blir bättre längre fram.


Nice! Ser definitivt fram emot att få spela det.
The fuzz is here!
  • 0
Citerar Tramblin:
Vilka är dom bästa plattformsspelen på live arcade?


Super Meat Boy
Limbo
Braid
Fez
  • 0
Har funderat nu ett tag på att skaffa mig ett Xbox headset. "Kraven" är:
Får kosta högst 1000 kr
Ska kunna höra motsåtndarnas riktning m.m
Om det inte är trådlöst får det inte vara för mycket sladdar

Tacksam för svar
  • 0
Får inte igång nedladdningen på ett köpt spel på "on demand" vad kan problemet vara? Jag har redan startat om, tömt cachen, och har ett godkänt nätverk men det bara står på 0%
  • 0
Ngn som testat defiance? Måste man köpa spelet fysiskt först?
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Någon som vet ifall de trådade XBOX 360 kontrollerna kommer funka till XBOX 720? Har en SCUF och är inte taggad på att betala 1000kr för en ny.
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Rmad:
Någon som vet ifall de trådade XBOX 360 kontrollerna kommer funka till XBOX 720? Har en SCUF och är inte taggad på att betala 1000kr för en ny.


Med tanke på att inget är bekräftat över huvud taget så är det ju bara spekulationer men det verkar som att det blir en ny kontroll till 720 och då lär nog inte ens de trådade fungera.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Det här vore något:

http://i.imgur.com/aVzWIgV.gif
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Det här vore något:

http://i.imgur.com/aVzWIgV.gif


Skulle vara jäkligt skoj, men tråkigt om det drar upp priset nämnvärt. Å andra sidan, jag skulle och kommer att betala det högre priset. Elite-version och allt det där.
  • 0
Hallå alla Gamers där ute! Vi är Sveriges Andra bästa CoD Klan, och vi tänkte kolla hur bra spelare det finns där ute som kanske vill köra Try-Out för oss och om ni är bra nog, kanske joina! Vi lirar på Xbox. Vi har ett intagningskrav på minst 1.40 i K/D Ratio och minst 1.0 i W/L Ratio. Har ni frågor så skicka mig ett pm på detta kontot! Kolla även in vår YouTube Kanal:

http://www.youtube.com/user/TeamSSFCoD

MVH SSF Scarecrow, Ledare över SSF
  • 0
Citerar Rmad:
Någon som vet ifall de trådade XBOX 360 kontrollerna kommer funka till XBOX 720? Har en SCUF och är inte taggad på att betala 1000kr för en ny.

Det är nog inte helt omöjligt. Det verkar ju gå att använda de gamla headsetsen, och kontrollerna använder fortfarande USB portar. Så det är troligt ändå.
  • 0
Jag behöver lite hjälp!

Min Xbox 360 ger inget ljud ifrån sig, men när jag kopplar ur hdmi-kabeln och sätter i scart-kabeln blir det ljud som vanligt. Tror ni felet kan sitta i sladden, Xbox eller i tv:n?
THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
  • 0
Vet inte om detta är rätt tråd att fråga i men..
Någon som har tips på en bra ratt/pedal-tjosan till Xbox 360/PC som helst ska ha Force Feedback?
Har blivit jävligt sugen på en sådan nämligen.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Någon jävel som vill ha nerladdningskoder, Toy Soldiers & The Maw. Har ett par över om någon är sugen.

Helt reko spel båda två. Toy Soldiers speciellt jäkla sköna vapen där.
  • 0
Fable 3 är gratis just nu, ett till spel kommer denna månad vad jag förstått
  • 0
Citerar zwqase:
Så den enda fördelen är att den blir något tystare än den redan tysta Slim-modellen?


Wut?! Nu har jag inte läst på, men känns inte det lite tunt för en nylansering? Och Slim är ju som sagt redan tyst, speciellt om man är van vid den första generationens tröskverk! Vad kommer priset ligga på, för övrigt?
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Nu har jag inte läst på, men känns inte det lite tunt för en nylansering?


Den största fördelen brukar ju vara att en slimmad modell är just... slim. Men den här är ju bara precis någon millimeter mindre. Inte har man heller integrerat strömadaptern, utan istället har man bytt ut kontakten och tagit bort möjligheten till optiskt ljud... utan att göra konsolen mindre.

Citerar torbli79:
Vad kommer priset ligga på, för övrigt?


Förhoppningsvis sänker man priset på konsolen i samma veva som den nya modellen släpps, men det tycks inte vara något spikat än.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Förhoppningsvis sänker man priset på konsolen i samma veva som den nya modellen släpps, men det tycks inte vara något spikat än.


Det hoppas jag verkligen, annars så spelar det ingen roll alls! Storlek på hårddisk? 250 GB?
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Vill lira med min trådlösa 360-handkontroll till PC men förstår inte hur jag ska göra. Supporten säger att man behöver en sådan här (Wireless Gaming Receiver) men den verkar vara borttagen från alla elektronikbutikers sortiment. What to do?
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!