Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

XBOX 360 - Officiell tråd


Citerar Frantz3n:
Fick även en Kinect kamera till på köpet. Även den lurade han mig på. Eftersom jag fick inte strömadapter. så den ska jag sälja billigt.


Stackare. Jag hoppas att du har lärt dig något av det nu iaf.

Citerar Stevenson:
ett ja eller nej duger fint


Ja.
  • 0
Kan någon snälla berätta hur man tar bort Family Settings? Jag har försökt flera gånger och förstår inte hur man gör! Typiskt Microsoft att inte kunna göra enkla menyer (eller någonting annat för den delen)!
  • 0
Citerar Almenax:
Kan någon snälla berätta hur man tar bort Family Settings? Jag har försökt flera gånger och förstår inte hur man gör! Typiskt Microsoft att inte kunna göra enkla menyer (eller någonting annat för den delen)!


går väll inte å ta bort fören du är 18år elle??har jag fel
  • 0
Citerar bloody_money:
Citerar Almenax:
Kan någon snälla berätta hur man tar bort Family Settings? Jag har försökt flera gånger och förstår inte hur man gör! Typiskt Microsoft att inte kunna göra enkla menyer (eller någonting annat för den delen)!


går väll inte å ta bort fören du är 18år elle??har jag fel


Om så är fallet är det lugnt, jag fyller 18 på lördag.
  • 0
Citerar Almenax:
Kan någon snälla berätta hur man tar bort Family Settings? Jag har försökt flera gånger och förstår inte hur man gör! Typiskt Microsoft att inte kunna göra enkla menyer (eller någonting annat för den delen)!


Det enda jag behövde göra var att jag gick till "Family Settings" fliken på "My Xbox" (näst längst till höger), valde Family Settings och där var det bara för mig att välja on eller off.
  • 0
Citerar Crunt:
Citerar Almenax:
Kan någon snälla berätta hur man tar bort Family Settings? Jag har försökt flera gånger och förstår inte hur man gör! Typiskt Microsoft att inte kunna göra enkla menyer (eller någonting annat för den delen)!


Det enda jag behövde göra var att jag gick till "Family Settings" fliken på "My Xbox" (näst längst till höger), valde Family Settings och där var det bara för mig att välja on eller off.


Det alternativet finns inte för mig (ännu).
  • 0
Citerar Almenax:
Citerar Crunt:
Citerar Almenax:
Kan någon snälla berätta hur man tar bort Family Settings? Jag har försökt flera gånger och förstår inte hur man gör! Typiskt Microsoft att inte kunna göra enkla menyer (eller någonting annat för den delen)!


Det enda jag behövde göra var att jag gick till "Family Settings" fliken på "My Xbox" (näst längst till höger), valde Family Settings och där var det bara för mig att välja on eller off.


Det alternativet finns inte för mig (ännu).


Pröva att gå till system settings.
Knowledge is knowing that a tomato is a fruit. Wisdom is not putting a tomato in a fruit salad.
  • 0
Citerar Almenax:
Det alternativet finns inte för mig (ännu).


Jag är inte 18 kan jag i alla fall säga.
  • 0
den 21-25e april är det gratis live helg
  • 0
Citerar bloody_money:
den 21-25e april är det gratis live
helg


Yay
  • 0
Citerar bloody_money:
den 21-25e april är det gratis live helg


Skoj! Då kan man lira mot sina snåla polare som inte vill köpa Live!
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Hej har överfört lite filer till en extern hårdisk från min gamla xbox. Det visade sig att bara 10 av mina 40 spelsaves överfördes. Vet någon hur det kommer sig? Min bärbara hårddisk har 500gb ledigt och endå gjorde den så här... när jag tittar igenom min äldre hårddisk på xboxen så är allt borta!! Vad ska jag göra för att få tillbaka allt ?
Alla goda spelare, adda gärna mig på XBLA
  • 0
Dum fråga kanske men, om man har x antal Microsoft Points på ett konto och så köper jag något DLC till ett spel kan jag använda DLC:en på ett annat konto eller är det låst till konoto som man inhandlade det på?
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar whitemaster14:
Dum fråga kanske men, om man har x antal Microsoft Points på ett konto och så köper jag något DLC till ett spel kan jag använda DLC:en på ett annat konto eller är det låst till konoto som man inhandlade det på?


Tror det ska gå att spela på de andra profilerna också, fungerade när jag köpte Halo 3-banor, och brorsans profil kunde använda dem. Eller minns jag fel?
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar Axelorio:
Är även riktigt nice rea nu under april:
http://majornelson.com/2011/04/12/coming-soon-to-the-xbox-live-
marketplace-2/


Do'h! Jag som inte hade tänkt att köpa mer microsoft points, nu måste jag köpa 500 ms för att ha råd med Shadow Complex...
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar whitemaster14:
Dum fråga kanske men, om man har x antal Microsoft Points på ett konto och så köper jag något DLC till ett spel kan jag använda DLC:en på ett annat konto eller är det låst till konoto som man inhandlade det på?


Tror det ska gå att spela på de andra profilerna också, fungerade när jag köpte Halo 3-banor, och brorsans profil kunde använda dem. Eller minns jag fel?


Det kan användas på alla profiler!
  • 0
Fina rabatter!

Jag köpte en xbox360 kontroll på gamestop för två dagar sen. (Den är oöppnad). Kan jag gå in till affären och byta in den, sen köpa samma vara och få del av erbjudandet tro?
  • 0
Citerar neclas:
Fina rabatter!

Jag köpte en xbox360 kontroll på gamestop för två dagar sen. (Den är oöppnad). Kan jag gå in till affären och byta in den, sen köpa samma vara och få del av erbjudandet tro?


Borde fungera då den är oöppnad och du har kvitto kvar.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar Axelorio:
Lite trevliga rabatter eller vad säger ni?

Game har samma pris på Xbox slim, fast 250gb modellen, dock "refurbished"
Stoffman94
  • 0
Har lite beslut ångest. Ska jag köpa Shadow Complex idag för 600 points eller vänta en vecka och köpa Ilomilo för 400?
  • 0
Shadow Complex!

Ilomilo är bäst spelat med vän/partner. Shadow Complex är löjligt kul för ensamspelare och har en otroligt hög omspelningsvärde!
  • 0
Ok, tack!

Ska köpa det med direkten.
  • 0
Testa Trial först om du är tveksam, även om Trial inte riktigt ger en rättvis bild av hur spelet är (t ex. hur jävla stora banorna är, fyllda med hemligheter) så får du åtminstone ett smakprov på hur striderna är och vad man i princip gör i spelet.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!