Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

XBOX 360 - Officiell tråd


Nope jag blev inbjuden av ms och fick välja Sverige
  • 0
Citerar xbenjiboyx:
Nope jag blev inbjuden av ms och fick välja Sverige


Grattis
"In nature, fathers are known to eat their young. Is it because they're delicious? No it's because they wanna give their female, bear, giraffe, what have you, the honeymoon they never had."
  • 0
Citerar xbenjiboyx:
Fick du mailet?


Nä, men vet en som fick.

I USA har även vissa fått tillgång till det för någon vecka sen typ.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar Lihtenem:
Vad måste jag köpa för att kunna få ljud från min 360 om jag kopplar in den i min datorskärm? Typ nåt som kopplar om röd/vit sladd till grön.

Dom har såna adaptrar på Kjell & Co, nackdelen är väl att den inte har något volymreglage.

___________________________________________________

Jag har säsong tre av Chuck i filtypen .mkv som jag vill spela upp på min Xbox via TVersity, vilken filtyp behöver jag då och vilket program kan jag konvertera med?
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
Citerar GiantPotat0:
Citerar Lihtenem:
Jag har säsong tre av Chuck i filtypen .mkv som jag vill spela upp på min Xbox via TVersity, vilken filtyp behöver jag då och vilket program kan jag konvertera med?


Testa ladda hem ps3 media server istället det funkar till xbox också. Det kan streama alla format utan att konvertera.
  • 0
Citerar GiantPotat0:
Dom har såna adaptrar på Kjell & Co, nackdelen är väl att den inte har något volymreglage.


Nice, drar dit och köper en imorgon.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Jag har blivit DC:ad 2 gånger från Xbox Live idag. Har aldrig hänt förut, Plus att mitt Internet fungerar perfekt. Nån med samma problem?
https://twitter.com/#!/Alolo91 - http://www.youtube.com/Alolo1991
  • 0
Citerar Alolo91:
Jag har blivit DC:ad 2 gånger från Xbox Live idag. Har aldrig hänt förut, Plus att mitt Internet fungerar perfekt. Nån med samma problem?


Händer ibland att man blir det, fastän ens internet fungerar perfekt.
  • 0
Vilken sida är mest tillförlitlig när det gäller att köpa Live Guld och MS-points?
  • 0
  • Andy
  • Andy
Någon mer än jag som upplever att slim modellen inte är särskilt tyst av sig och att cd-läsaren låter mer än de äldre modellerna?
  • 0
Citerar Andy:
Någon mer än jag som upplever att slim modellen inte är särskilt tyst av sig och att cd-läsaren låter mer än de äldre modellerna?


Du är inte ensam. Mycket besviken, låter ju nästan lika mycket som den gamla 360. Vet inte om det handlar om vana eller inte, då den kändes knäpptyst i början, vilket den inte gör nu. Det där ang. skivläsaren så känner jag igen mig ibland. Kommer från och till.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Tycker fortfarande att den är sjukt tyst. Ser man på tv och startar xboxet hör man inte att den går igång
  • 0
Citerar Andy:
Någon mer än jag som upplever att slim modellen inte är särskilt tyst av sig och att cd-läsaren låter mer än de äldre modellerna?


... Med en 250gb hårddisk så är det väl klart att man installerar spelen på hårddisken? Har själv alltid installerat spelen det första jag gör och därav aldrig hört av cd-läsaren på slimmen
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Någon som har en 48h Xbox Live trial att bjussa på?
"Det John Carew gör med en boll gör jag med en apelsin" - Zlatan Ibrahimovic
  • 0
Citerar Rallye:
Vilken sida är mest tillförlitlig när det gäller att köpa Live Guld och MS-points?


  • 0
Lagt upp en annons på köp sälj tråden. Ska sälja min xbox elite.
Förlåt om det är otillåtet att skriva detta här.
  • 0
Citerar Rallye:
Vilken sida är mest tillförlitlig när det gäller att köpa Live Guld och MS-points?


http://cheapxboxlivecodes.com/cheap-microsoft-points/microsoft-4
200-points/

Har köpt väldigt länge från den sidan, billigt, snabbt och enkelt.
Har aldrig varit några problem.
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
Ok, det var den sidan jag hade spanat in då det är skönt med PayPal.
  • 0
Jag har ett problem som jag undrar om någon av er som är här, det är så att jag har bytat namn på xbl men nu till problemet, kanske inte så stort, men vissa av mina vänner ser mitt gammla namn medans vissa ser det nya,.Någon som har hört talas om detta problemet innan?
Manchester United!
  • 0
Citerar Madasszkilz:
Jag har ett problem som jag undrar om någon av er som är här, det är så att jag har bytat namn på xbl men nu till problemet, kanske inte så stort, men vissa av mina vänner ser mitt gammla namn medans vissa ser det nya,.Någon som har hört talas om detta problemet innan?


Det är en bugg. Du är verkligen inte ensam om detta. Just nu så måste alla re-adda dig för att de ska se ditt nya namn. Förhoppningsvis något som MS fixar snart.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Nån mer än jag som får upp felmeddelande när jag försöker göra nåt på Xbox Live Marketplace? Får upp, "Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later. Status code: 801553b2"
  • 0
Citerar Ziikan:
Nån mer än jag som får upp felmeddelande när jag försöker göra nåt på Xbox Live Marketplace? Får upp, "Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later. Status code: 801553b2"


Testa sök på google vad 801553b2 står för. Låter som det var för mig förut att den har vissa problem av någon anledning... Men det fixade sig av sig själv och gick att komma in dagen efter.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar Corfixeen:
Citerar Madasszkilz:Jag har ett problem som jag undrar om någon av er som är här, det är så att jag har bytat namn på xbl men nu till problemet, kanske inte så stort, men vissa av mina vänner ser mitt gammla namn medans vissa ser det nya,.Någon som har hört talas om detta problemet innan?

Det är en bugg. Du är verkligen inte ensam om detta. Just nu så måste alla re-adda dig för att de ska se ditt nya namn. Förhoppningsvis något som MS fixar snart.


Jaha okej, men tror du om jag till exempel bytar namn igen att det kommer vara samma sak eller det kommer fixa sig?
Sen en fråga till då, du sa att det är en bugg som du hoppas på att MS fixar, om de nu fixar det, kommer det "fixa" sig hos mig också eller det är som du säger att alla måste re-adda mig?
Manchester United!
  • 0
Citerar Madasszkilz:
Jaha okej, men tror du om jag till exempel bytar namn igen att det kommer vara samma sak eller det kommer fixa sig?


Det kommer bara bli samma sak.

Citerar Madasszkilz:
Sen en fråga till då, du sa att det är en bugg som du hoppas på att MS fixar, om de nu fixar det, kommer det "fixa" sig hos mig också eller det är som du säger att alla måste re-adda mig?


Det borde fixa sig så att alla dina vänner kan se ditt nya namn utan att behöva re-adda dig. Men fram tills dess så måste dina vänner just re-adda dig för att se det.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Citerar Corfixeen:
Citerar Madasszkilz:Jaha okej, men tror du om jag till exempel bytar namn igen att det kommer vara samma sak eller det kommer fixa sig?

Det kommer bara bli samma sak.

Citerar Madasszkilz en en fråga till då, du sa att det är en bugg som du hoppas på att MS fixar, om de nu fixar det, kommer det "fixa" sig hos mig också eller det är som du säger att alla måste re-adda mig?

Det borde fixa sig så att alla dina vänner kan se ditt nya namn utan att behöva re-adda dig. Men fram tills dess så måste dina vänner just re-adda dig för att se det.


Ah okej, ja men då får jag vänta och se, men jag tackar för de snabba svaren
Manchester United!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!