Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

XBOX 360 - Officiell tråd


Tycker synd om er vanliga dödliga som måste vänta tills imorgon
Luke, mah boi!
  • 0
Bokade min 360 slim för ett bra tag sen på webhallen. Meningen med att boka en produkt är ju att vara garanterad att få den på release. Ändå skickar webhallen den IDAG på releasedagen, så jag nu kommer få den på måndag eller tisdag. Hade man fått vetat detta innan hade man ju avbokat direkt och åkt åh köpt en idag på nån affär...
"hästtechno och hockeymetal...nu är det party!"
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Jo nu är det såhär att jag spelade och det funkade bra! Sen så stängdes xboxen av och gissa vad som händer tre lampor lyser rött! Det är 1,3 och 4:an som lyser. Det står inte E74 men kan det vara RROD ändå? Strömkabeln lyser också rött ska jag ringa MS eller vad ska jag göra???
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Pl45k:
Bokade min 360 slim för ett bra tag sen på webhallen. Meningen med att boka en produkt är ju att vara garanterad att få den på release. Ändå skickar webhallen den IDAG på releasedagen, så jag nu kommer få den på måndag eller tisdag. Hade man fått vetat detta innan hade man ju avbokat direkt och åkt åh köpt en idag på nån affär...


Vad spelar det för roll ifall du får den nu idag eller på måndag!
  • 0
Så tyst den är!

Sitter just nu och flyttar över alla sparfiler och lite annat skit, får väl hoppas på att man inte stöter på något problem med den.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar metroid_prime:
Vad spelar det för roll ifall du får den nu idag eller på måndag!


Vad det spelar för roll? Ja det spelar den rollen att har man bokat en produkt för att få den vid release, vill man ju gärna ha den till release. Går ju inte direkt nån nöd på mig då jag har min elite kvar. Men fortf. så ska man ju få sin bokade produkt till release. Därför man bokar brushan.
"hästtechno och hockeymetal...nu är det party!"
  • 0
Så jävla segt att de gamla fina spelfodralen försvinner så fort "classic"-pisset kommer. Ser ut som en skamfläck i samlingen.
  • 0
Väntar spänt. Om någon timme har jag dem.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Antar att man kan köpa en billig hdmi-kabel som det inte står Microsoft på? Det funkar väl?

299kr är sjukt dyrt!
  • 0
299 är inte speciellt dyrt..
Men ja, det går köra vilken skit-kabel som helst
  • 0
Citerar xilli:
299 är inte speciellt dyrt..
Men ja, det går köra vilken skit-kabel som helst


Jo det är det för en sketen hdmi-kabel.
  • 0
Fick en HDMI-kabel för 99kr på GAME(hade nåt erbjudande) så där blev jag nöjd! Konsolen ska kopplas i och sen ska jag spela The Saboteur som jag fick för 199 när jag köpte konsolen ;) <3
  • 0
Citerar Danne89:
299kr är sjukt dyrt!


Bättre att inte köpa det billigaste skitet man kan hitta så den inte går sönder ju.
  • 0
Citerar Szreaper:
Citerar Danne89:299kr är sjukt dyrt!

Bättre att inte köpa det billigaste skitet man kan hitta så den inte går sönder ju.


Gå sönder? Pfft. Glöm inte att man betalar för märket och inte kvaliteten på såna kablar. Kabeln jag köpte på GAME för 99kr är helt perfekt. Kan inte få bättre än så. ^^
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Jo so jag skrev innan att jag fick RROD. Jag kollade på xbox.com och såg att när strömkabeln också lyser rött så ska man koppla in den i ett annat rum och sen tillbaka då ska det funka! Det lustiga va att det funkade att göra så ! Men vad var det förfel är det påväg att få RROD?? Tacksam för svar denna gången
Kuznetsov #92
  • 0
Tänkte skaffa en VGA-sladd imorrn så att jag kan lira min 360 på min PC-monitor, men behöver en sån där adapter för ljudkablarna. Kan inte hitta någon, vet inte riktigt vad dom kallas, så kan någon hjälpa mig? Det är en adapter med två honor för röd+vit kabel från 360'n, och på andra sidan en hona för en 3.5mm kontakt från t.ex ett par hörlurar. Iofs tror jag att Clas Ohlsson har en liknande adapter fast det är en 3.5mm hane istället för hona. Men då borde det väl funka klämma fast en 3.5mm hona-hona på den och sen koppla in headset?
-Juicy
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar Xchel:
Tänkte skaffa en VGA-sladd imorrn så att jag kan lira min 360 på min PC-monitor, men behöver en sån där adapter för ljudkablarna. Kan inte hitta någon, vet inte riktigt vad dom kallas, så kan någon hjälpa mig? Det är en adapter med två honor för röd+vit kabel från 360'n, och på andra sidan en hona för en 3.5mm kontakt från t.ex ett par hörlurar. Iofs tror jag att Clas Ohlsson har en liknande adapter fast det är en 3.5mm hane istället för hona. Men då borde det väl funka klämma fast en 3.5mm hona-hona på den och sen koppla in headset?


Om du köper Xboxs officiella sladd får du en adapter med.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Ric:
Om du köper Xboxs officiella sladd får du en adapter med.


Ah, nice.
-Juicy
  • 0
Om du vill dra headset direkt till ljudkällan (Xboxet) så måste nog headsetet ha volymkontroll, annars kommer ljudet bli alldeles för högt.

Adaptern man får med är som den du hade sett på Clas Ohlson. Då borde en sådan här fungera.
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Kan ingen här inne svara på min fråga???
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Rmad:
Kan ingen här inne svara på min fråga???


Ne.
  • 0
Citerar Rmad:
Jo so jag skrev innan att jag fick RROD. Jag kollade på xbox.com och såg att när strömkabeln också lyser rött så ska man koppla in den i ett annat rum och sen tillbaka då ska det funka! Det lustiga va att det funkade att göra så ! Men vad var det förfel är det påväg att få RROD?? Tacksam för svar denna gången


Man kan inte förutspå RROD...
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar Danne89:
Citerar Rmad:Jo so jag skrev innan att jag fick RROD. Jag kollade på xbox.com och såg att när strömkabeln också lyser rött så ska man koppla in den i ett annat rum och sen tillbaka då ska det funka! Det lustiga va att det funkade att göra så ! Men vad var det förfel är det påväg att få RROD?? Tacksam för svar denna gången

Man kan inte förutspå RROD...

Ne det vet jag väl men är det på väg alltså det har ju blivit tre röda ringar!
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Rmad:
Ne det vet jag väl men är det på väg alltså det har ju blivit tre röda ringar!


Om du har garantin kvar, men fruktar att du får RROD efter att garantin har gått ut så ring kundsupporten och försök att komma överens om att skicka iväg konsolen till koncentrationslägret.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!