Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

XBOX 360 - Officiell tråd


Citerar Weinerhall:
Citerar Snorken:Citerar Hallowed:
Min 360 dog för ett par dagar sedan. Den har precis blivit hämtad av UPS och är på väg till Tyskland. Hur länge brukar det ta innan man får tillbaka den?

En till två veckor typ, jag skickade också iväg min box idag så vi får de vem som får den först.

Jag skickar min på måndag. Har ringt UPS å bokat en tid.
Får jag också vara med i er tävling om vem som får den först??

Japp det får du.
Take it or leave it!
  • 0
Fick idag hem ett oanvänt Transfer Kit, men det fungerade inte, lustigt nog. Som tur var så gav supporten mig en ny gratis, så snart borde min 20GB vara pensionerad.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar Weinerhall:
Jag skickar min på måndag. Har ringt UPS å bokat en tid.
Får jag också vara med i er tävling om vem som får den först??


Jadå. May the best Xbox win!
Hallowed Be Thy Name
  • 0
Funderar på att köpa BC:R är det värt?
  • 0
Jag får fan ta och få ändan ur och köpa en hårddisk snart. Har ju ingen plats kvar nästan. Finns det där värdepaketet kvar med HDD, nätverkssladd, headset och Live kvar?
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Jag får fan ta och få ändan ur och köpa en hårddisk snart. Har ju ingen plats kvar nästan. Finns det där värdepaketet kvar med HDD, nätverkssladd, headset och Live kvar?


http://www.webhallen.com/prod.php?id=92718


Citerar torbli79:
Fick idag hem ett oanvänt Transfer Kit, men det fungerade inte, lustigt nog. Som tur var så gav supporten mig en ny gratis, så snart borde min 20GB vara pensionerad.


Hur lång tid tog det att få hem det ungefär?
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
http://www.webhallen.com/prod.php?id=92718


Oooh, det var så den hette!

Puss. Och tack.
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Hur lång tid tog det att få hem det ungefär?


Det tidigare kitet köpte jag av en privatperson, men M$ sade att det skulle komma inom 7-10 dagar.

Citerar metroid_prime:
Funderar på att köpa BC:R är det värt?


Hell yeah! Ett av de bättre Arcade-spelen därute. Gillade du originalet så kommer du älska remaken.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Hell yeah! Ett av de bättre Arcade-spelen därute. Gillade du originalet så kommer du älska remaken.


Kan man ladda ner orginalet med?
  • 0
Idag tänkte jag testa Crackdown för att se hur läckert det ser ut på min nya TV. Stoppar i skivan, ser på öppningssekvensen och väljer minnesalternativ. Sedan laddar den min profil och skärmen fryser - tre olika gånger. Gaaah! Aldrig haft det här problemet förut, vad ska jag göra?

Igår spelade jag Oblivion (installerat) och Just Cause (inte installerat) utan några som helst problem. Jag installerade Just Cause tidigare imorse, men ska testa att spela det nu igen.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Horse_of_game:
Citerar torbli79:
Hell yeah! Ett av de bättre Arcade-spelen därute. Gillade du originalet så kommer du älska remaken.


Kan man ladda ner orginalet med?


Tror inte det.

Jag är också sugen på BC:R. Kanske blir nästa spelköp. Tillsammans med Watchmen kanske.
  • 0
Ja, blir nog BC:R. Testade demot och var riktigt kul. Co-op delen gör det inte sämre.
  • 0
Vad f4sen, mitt nyinköpta Ninja Gaiden 2 har många roliga slash konstiga buggar som jag aldrig stött på när jag ägde NGII förra året.

En boss som försvinner och sedan dyker upp mitt framför ansikte på en, fiende som fastnar på taket osv. Det förstör inte spelandet, men jag minns inte att spelet hade så många buggar.
  • 0
  • Vey
  • Vey
Citerar -RadiuZ-:
Citerar Vey:
Observera att i det priset ingår inte Halo 3 !


Lolwut? Ja, nu när jag läste igenom det lite mer noga så ser jag att det bara är 13 månader Live. Vad är det här för skit? ;p


Riktigt synd, de hade dock 12 månader + Halo 3 innan, men den säljs inte längre . --> http://www.webhallen.com/prod.php?id=80892
David after dentist .
  • 0
Citerar Horse_of_game:
Kan man ladda ner orginalet med?


Nope.

Lirar Worms för fullt nu, är på Challange 16 för tillfället.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Lirar Worms för fullt nu, är på Challange 16 för tillfället.


Det enda jag har kvar att göra är de sista uppdragen, men Worms och singleplayer går inte ihop så jag har aldrig orkat med dem. ^^
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Livlig:
Det enda jag har kvar att göra är de sista uppdragen, men Worms och singleplayer går inte ihop så jag har aldrig orkat med dem. ^^


Vi får ha en ny Worms-turnering snart. Den förra var riktigt rolig, även om vissa drygade sig med att teleportera sig upp i taket och låta vattnet dränka oss.
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar Snorken:
Citerar Weinerhall:Citerar Snorken:Citerar Hallowed:
Min 360 dog för ett par dagar sedan. Den har precis blivit hämtad av UPS och är på väg till Tyskland. Hur länge brukar det ta innan man får tillbaka den?

En till två veckor typ, jag skickade också iväg min box idag så vi får de vem som får den först.

Jag skickar min på måndag. Har ringt UPS å bokat en tid.
Får jag också vara med i er tävling om vem som får den först??
Japp det får du.
Citerar Hallowed:
Citerar Weinerhall:Jag skickar min på måndag. Har ringt UPS å bokat en tid.
Får jag också vara med i er tävling om vem som får den först??

Jadå. May the best Xbox win!


Tack!!

Spännande spännande..
Death In Vouge
  • 0
Inte igen. Nu frös Just Cause (installerat). Börjar bli lite orolig då spel fryst fyra gånger idag, i jämförelse med inga gånger tidigare.

Citerar -RadiuZ-:
Vi får ha en ny Worms-turnering snart. Den förra var riktigt rolig, även om vissa drygade sig med att teleportera sig upp i taket och låta vattnet dränka oss.


Ring när den drar igång.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Blir BC:R sen då. Köpte timeshift förut idag. 99 kr. Kände att det var värt det. Demot var kul.
  • 0
Citerar Horse_of_game:
Blir BC:R sen då. Köpte timeshift förut idag. 99 kr. Kände att det var värt det. Demot var kul.

Jag köpte mitt Timeshift för 169kr samtidigt som jag köpte GTA IV förra året, har inte ens klarat ut skiten. Det är kul i början men sen blir det tråkigare och tråkigare tills man slänger ut spelet igenom fönstret. Men om du vill köra lite online så säg till.. det är mer online på multiplayer demot än vad det är på riktiga spelet.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
jo, men vi kan lira sen vore hel kul :d
  • 0
Citerar Horse_of_game:
jo, men vi kan lira sen vore hel kul :d

Jopp, för det var hyffsat kul att köra online. Men just nu har min xbox RROD så det går inte så bra just nu.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Idag när jag spelade Gears 2 så gick jag iväg en snabb stund. När jag kommer tillbaks så är det en massa rutor som åker runt och blinkar på skärmen. Jag går till dashboarden och bilden är lite konstig. Eller ja, det ser ut som små, ganska långa sprickor som kommer fram och försvinner. Det är också lite småprickar, men inget som syns jättemycket. Jag trycker av, och trycker på. Då lyser höger nere rött, och det står E 74/E 75, och att man ska kontakta supporten. Jag trycker på, och det fungerar som vanligt. Jag trycker av och på igen, det fungerar. Sedan spelar jag en Gears 2 match, och allt fungerar fint. Sedan trycker jag av och skriver det här. Vad är felet? Förklara för mig, please!
Jag vaknade upp och insåg direkt att jag hade fått ett fel.
  • 0
Citerar Maffe93:
Vad är felet? Förklara för mig, please!


http://kotaku.com/5216447/microsoft-explains-the-e74-code-sorta
"In nature, fathers are known to eat their young. Is it because they're delicious? No it's because they wanna give their female, bear, giraffe, what have you, the honeymoon they never had."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!