Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

XBOX 360 - Officiell tråd


1000 MP över, vilket spel ska jag köpa.!?

Castlevania: Symphony of the Night Action Adventure
Rez HD Shooter
Prince of Persia Classic
N+


Orkar inte ladda ner & testa alla demon. ^^
  • 0
Citerar GeneralDarkness:
Castlevania: Symphony of the Night Action Adventure
Rez HD Shooter
Prince of Persia Classic
N+


Ikaruga
Riktiga karlar äter sylt!
  • 0
Citerar GeneralDarkness:
Rez HD Shooter
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Citerar GeneralDarkness:
1000 MP över, vilket spel ska jag köpa.!?

Castlevania: Symphony of the Night Action Adventure
Rez HD Shooter
Prince of Persia Classic
N+

Orkar inte ladda ner & testa alla demon. ^^

N+ eller Castlevania!
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
  • 0
Är det bra att ta ut DVD-skivan ur DVD-läsaren efter att man har spelat ett tag?
  • 0
Citerar Gysten:
Citerar GeneralDarkness:Castlevania: Symphony of the Night Action Adventure
Rez HD Shooter
Prince of Persia Classic
N+

Ikaruga


Tillagt 2008-05-06 17:41:
Citerar ChrillZor:
Är det bra att ta ut DVD-skivan ur DVD-läsaren efter att man har spelat ett tag?


Spelar nog ingen stor roll. Bättre att låta den vara inne.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Citerar ChrillZor:Är det bra att ta ut DVD-skivan ur DVD-läsaren efter att man har spelat ett tag?

Spelar nog ingen stor roll. Bättre att låta den vara inne.


Med tanke på att skivorna repas osv..
  • 0
Citerar atw0r:
N+ eller Castlevania!


Skaffade N+, jäkligt kula att kunna göra egna banor!
  • 0
  • Ikew
  • Ikew
Är det bara jag som har problem med att joina servrar på Call of duty 4?
Det står bara och tuggar, men hittar ingenting!
En kuk kan vara max 12tum, sen är det en fot.
  • 0
Citerar GeneralDarkness:
Castlevania: Symphony of the Night
Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer.
  • 0
Citerar GeneralDarkness:
Rez HD Shooter
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Ikaruga rekomenderar jag.
  • 0
Är det bara jag som tycker att The Dishwasher kan bli hur coolt som helst?
Musiken är grym, designen är awesome, musiken äger och gameplayet verkar ruskigt underhållande. Ge oss ett releasedatum.

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/185194.html
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar Waiiwan:
Är det bara jag som tycker att The Dishwasher kan bli hur coolt som helst?
Musiken är grym, designen är awesome, musiken äger och gameplayet verkar ruskigt underhållande. Ge oss ett releasedatum.


Gick ju att testa det några dagar när XNA-grejen var gratis och jag blev i alla fall imponerad av det jag testade!
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Varför suger alla gamerpics i europa brutalt? USA har MASSA om man tittar på mygamercard.net men typ inga är tillgängliga i EU
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
  • 0
Hej all

Pallar inte leta i alla miljoner trådar.

Är Hdmi premium-varianten bakåtkompatibel?

Tack för svar
  • 0
Citerar Cazzlor:
Är Hdmi premium-varianten bakåtkompatibel


Lika bakåtkompatibel som alla andra 360s med hårddisk, dvs delvis.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Kommer man upp i 1080p med komponent, eller måste man ha HDMI för det?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Kommer man upp i 1080p med komponent, eller måste man ha HDMI för det?


För 360s del går det bra med komponent, men en hel del HDTVs kräver digital signal för att visa 1080p.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Citerar HeinzHarald:
För 360s del går det bra med komponent, men en hel del HDTVs kräver digital signal för att visa 1080p.


Ok, bara funderade för att Petter en gång svarade att Halo 3 gick i 1080p om man hade HDMI.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Ok, bara funderade för att Petter en gång svarade att Halo 3 gick i 1080p om man hade HDMI.


Noterbart att Halo 3s naturliga upplösning inte ens är 720p utan 640p. Det handlar alltså endast om uppskalning. Man använder dock den lägre upplösningen för att kunna köra dubbla sk frame buffers och därmed kunna kombinera och få bättre ljuseffekter.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
  • Missing Avatar
  • pg
Kan 360'n spela film via en extern USB-disk? Vilka format klarar den i så fall?

Jag skulle bli så lycklig om den klarade vobbar.
You'll Never Walk Alone.
  • 0
Citerar pg:
Kan 360'n spela film via en extern USB-disk? Vilka format klarar den i så fall?

Jag skulle bli så lycklig om den klarade vobbar.


Disken måste vara formaterad FAT32 (dvs max filstorlek 4GB ), men är den det ska det gå. 360n kan spela upp de flesta nyare divxderivat, wmv och sådant (HD-material endast under väldigt specifika omständigheter). Har däremot väldigt svårt att tro att den skulle spela upp vobbar. Microsoft betalar licens för att spela upp DVD-film på boxen och vobbar är ju alltid DVD-kopior vilket övriga format inte behöver vara.

Det finns ett långt långt dokument som talar om vad den klarar av, men jag minns tyvärr inte var man hittar det. Med lite tur ligger det på xbox.com.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Citerar HeinzHarald:
Citerar Cazzlor:Är Hdmi premium-varianten bakåtkompatibel

Lika bakåtkompatibel som alla andra 360s med hårddisk, dvs delvis.


???
Hänger inte riktigt med. Kan man köpa xbox-spel o spela på 360?
  • 0
Citerar Cazzlor:
Hänger inte riktigt med. Kan man köpa xbox-spel o spela på 360?


Vissa, finns en lista på Xbox.com med vilka spel som går att spela, man måste ha en hårddisk för det också.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!