Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

XBOX 360 - Officiell tråd


hoppas verkligen jag kan få det den här veckan då kan vi kriga rico! jag skall fan ta och ringa supporten imorgon och be om kompensation samt fråga om när den kommer =)
  • 0
Citerar arabenali:
hoppas verkligen jag kan få det den här veckan då kan vi kriga rico! jag skall fan ta och ringa supporten imorgon och be om kompensation samt fråga om när den kommer =)


Japp, det ska vi göra
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Citerar Koffingbollen:
Vad är det för fel på Classic egentligen?


Du måste skämta

Men för att svara på din fråga: DE ÄR JÄVLIGT FULA.=)
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar HeinzHarald:
Citerar Th3 End:
Xbox Live update 1:a April huh? April fools or what?

Knappast. Fast det är säkert bara rent underhåll.


Vilket stämmer. Bekräftat av E på Nelsons podcast att det är rent underhåll.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0
Citerar HeinzHarald:
Vilket stämmer. Bekräftat av E på Nelsons podcast att det är rent underhåll.


Haha, visste det!
Antennas to Heaven
  • 0
rico! jag ringde supporten nu och dom sa att min xbox skulle komma imorgon. vad sa dem till dig

Är lycklig nu!
  • 0
Citerar arabenali:
rico! jag ringde supporten nu och dom sa att min xbox skulle komma imorgon. vad sa dem till dig

Är lycklig nu!


Ska ringa dem nu!
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Inget Alan Wake än

Forevergeeks rapport om att det hett efterlängtade Alan Wake skulle släppas i september var inget annat än ett påhitt från deras sida. Utvecklarna Remedy har på sin officiella hemsida gått ut med att Alan Wake inte är aktuell för en allt för snar release utan att spelet kommet vara klart först när det är klart.

Man önskar dock att de kunde avslöja lite mer om spelet då det kommit väldigt lite ny information om spelet sedan Remedy avslöjade planerna på det häromåret.


Källa: Gameplayer.se - http://gameplayer.se/pub_text.php?pub_id=10377

Vad fan håller de på med egentligen?
De har inte visat ett piss på över ett år.
The fuzz is here!
  • 0
Nu har mitt headset gått sönder eller något. Kan jag få ett nytt?
  • 0
Citerar arabenali:
rico! jag ringde supporten nu och dom sa att min xbox skulle komma imorgon. vad sa dem till dig

Är lycklig nu!


Jag ringde supporten nu. De gav mig ett ärendenummer, så jag kollade på ups.se. Där stod det att UPS mottagit debiteringen, så han trodde att det skulle komma "denna vecka"... Så det är väl bra.
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Citerar Xbox-360:
Nu har mitt headset gått sönder eller något. Kan jag få ett nytt?
  • 0
Citerar ricorodriguez:
Citerar arabenali:
rico! jag ringde supporten nu och dom sa att min xbox skulle komma imorgon. vad sa dem till dig

Är lycklig nu!


Jag ringde supporten nu. De gav mig ett ärendenummer, så jag kollade på ups.se. Där stod det att UPS mottagit debiteringen, så han trodde att det skulle komma "denna vecka"... Så det är väl bra.


Lär ju komma på fredag
Story>Gameplay>Graphic
  • 0
Varför ignorerar ni mig? Jag kan höra andra, men de kan inte höra mig. Precis när jag kopplar in det i kontrollen så funkar det att prata i en millisekund, sen så går det inte. Tänk om man kunde få ett nytt trådlöst headset av Microsoft?
  • 0
Citerar Xbox-360:
Varför ignorerar ni mig? Jag kan höra andra, men de kan inte höra mig. Precis när jag kopplar in det i kontrollen så funkar det att prata i en millisekund, sen så går det inte. Tänk om man kunde få ett nytt trådlöst headset av Microsoft?


Du kanske har ljudet på off;) kolla på micken.
The fuzz is here!
  • 0
Citerar gameplayer:
Citerar Xbox-360:
Varför ignorerar ni mig? Jag kan höra andra, men de kan inte höra mig. Precis när jag kopplar in det i kontrollen så funkar det att prata i en millisekund, sen så går det inte. Tänk om man kunde få ett nytt trådlöst headset av Microsoft?


Du kanske har ljudet på off;) kolla på micken.


Den är allt på.
  • 0
Citerar Xbox-360:
Den är allt på.


Konstigt. Det har vart så för mig men då har jag som sagt märkt att jag hade micken på "off" knappen.
The fuzz is here!
  • 0
Citerar gameplayer:
Citerar Xbox-360:
Den är allt på.


Konstigt. Det har vart så för mig men då har jag som sagt märkt att jag hade micken på "off" knappen.


Mm. Men vet ni om jag kan få ett nytt av Microsoft?
  • 0
Citerar Xbox-360:
Mm. Men vet ni om jag kan få ett nytt av Microsoft?


Hur då? Varför skulle de ge dig en ny?
The fuzz is here!
  • 0
Citerar gameplayer:
Citerar Xbox-360:
Mm. Men vet ni om jag kan få ett nytt av Microsoft?


Hur då? Varför skulle de ge dig en ny?


Garanti?
  • 0
Du får ett nytt headset om du ringer supporten=) Säg att det är helt oanvändbart!
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Xbox-360:
Garanti?


Låter väldigt tveksamt. Då hade man kunnat få allt nytt gratis av dem så fort något gått sönder.

Tillagt 2008-03-31 14:58:
Citerar Powergrace:
Du får ett nytt headset om du ringer supporten=) Säg att det är helt oanvändbart!


Är det sant?
The fuzz is here!
  • 0
Jag ringer supporten sen och ser vad dem säger.
  • 0
Citerar Xbox-360:
Jag ringer supporten sen och ser vad dem säger.


Post back here. Jag vill väldigt gärna veta ifall du får ett nytt.
The fuzz is here!
  • 0
Citerar gameplayer:
Är det sant?


Jao, folk har ju lyckats lura till sig handkontroller på det sättet
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar gameplayer:
Vad fan håller de på med egentligen?


Arbetar antagligen.

Varför lägga massa tid på uppvisningsmaterial av Alan Wake när de lika gärna kan lägga den tiden på arbete? Har de en hygglig bit kvar till release kan de nog inte ta foton och filmer hur som helst utan ansträngning. Dessutom är nog värdet av att visa upp spelet i dagsläget ganska tveksamt.
Hur du kritiserar spel smart, lektion 1: http://www.gamereactor.se/blog/heinzharald/70929/
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!