Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 3 - Officiell tråd


Så detta är bekräftat?

Det är i stort sett bekräftat, allt det där är ju hårdvaruspecifikationer som är officiella. Och nu försöker folk som är mycket kunniga inom teknik och programmering förklara med hjälp av de släppta specifikationerna vilken konsol som är kraftfullast.
"Clank took the Ratchet and Jacked Dax"
  • 0
Är PS3 stor?
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
oh my God...vad heter den kontrollen?
Ska söka upp recensioner för att klargöra att ergonomin hos den inte är så katastrofal som jag befarar.
"Clank took the Ratchet and Jacked Dax"
  • 0
  • Missing Avatar
  • Mako
Intercourse: Tror du verkligen att man bara kan jämföra siffrorna rakt av så som du gör?

Av de som är kunniga på dylika saker har alla sagt att PS3 är mycket kraftfullare.
  • 0
Taget ur en Xboxsida misstänker jag. Från en hårdvaruteknisk synvinkel smiskar PS3 x360 på alla fronter, oavsett hur folk vill vrida och vända på saker och ting. Det är bara inse fakta oavsett vilken desinformation som sprids från xboxfanboys/siter.
Let me burn you let me burn you let me burn you down. Let me burn you let me burn you let me burn you down. Let me let me let me. BURN YOU DOWN.
  • 0
Vilket är/låter bättre?

En konsol som är kraftfullast,men är inte så flexibelt och är svårprogrammerat? (precis som PS2?)

Eller en konsol är rätt kraftfull och är väldigt flexibelt samt lättprogrammerat?

Teamxbox är faktiskt inte en fanboy sida. Finns gott om PS fanboys som Nintendo fanobys.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Mako
Tror inte riktigt att spalmakarna vet vilken konsoll som är mest lättprogrammerad än.
  • 0
En konsol som är kraftfullast,men är inte så flexibelt och är svårprogrammerat? (precis som PS2?)

Är Playstation 2 kraftfullast??
Hata Darin-klubben.|-Ventura! -Yes Satan?
  • 0
"Är Playstation 2 kraftfullast??"

Oj,jag menade om PS3 är lika svårprogrammerat som PS2.
  • 0
MM, men det gör ju att när de kan utnytja PS3 till fullo kommer grafiken vara snyggare än till X360...tror det är så...
Tag: AlBin Laden
  • 0
Det finns PS2 spel som imponerar grafikmässigt som nästan är i klass med vilket Xbox spel som helst. Ta MGS3 som ett exempel.
  • 0
Det har du rätt Th3 End.

Nu har jag insett att fläkt aggregatet kanske sitter på kortsidan av konsolen...det är då i alla fall massa hål där
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Snyggare grafik, men inte bättre spel (enligt mej) och jag tror att xbox360 har ett bättre online läge, tro och tro jag hoppas...menar dom har ju haft störst onlineläga dom borde vara hemma på det... så jag tror att xbox 360 har bättre Online läge, dom har bättre spel, *snyggare, och kraftfull grafik

PS3 har Väldig kraftfull grafik, men jag vet inte det kan vara andra saker som ligger bakom, som interCourse säger men jag vet inte, deras spel är inte så bra, vad jag sett nu, eller det är klart vissa spel är riktigt nice men xbox360 har fler,
Lothién Female Nightelf Warrior lvl 23 - Skullcruncher
  • 0
Microsoft har nog bättre mjukvara till utvecklarna med hjälp av XNA, men har Sony någon liknande?
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
"PS3:an är tyvärr oerhört ful, snudd på grotesk. Jag hade hoppats på nånting i samma härligt exklusiva klass som Vaio-datorerna eller den superläckra PSP:n. Istället visar de upp bilder på en plastgrå, bullig maskin med världens fulaste logotyp?"

Alla jag frågat IRL om designen tycker att den är assnygg, som jag också gör. Den är riktigt modern iom att den är "metallic". En sak som man nästan skulle vilja köpa bara för själva prydnadsvärdet i vardagsrummet. Men smaken är som baken .

Har ni ens sett presskonferensen på Gamespot? Riktigt grym och intressant.

Ps3ans komatibilitet med annan hårdvara är riktigt bred och att man kan kommunicera med sin PS3a från andra sidan jordklotet med en PSP genom wireles internet är ascoolt. TIll kommer att man kan videochatta medans man spelar.
Vi befinner oss i en galaktisk istid | GAIS - Stolta göteborgare
  • 0
Var grymt när han använde Eye-Toy för att ta upp vatten ur ett badkar i ett spel...

SE PRESSKONFERENSEN!
Tag: AlBin Laden
  • 0
?, ser typ ut som en grill!, halva delen kan man öppan sen är det bara slänga på hamburgarna, dom har ju gjort Ironi av consolen..
Lothién Female Nightelf Warrior lvl 23 - Skullcruncher
  • 0
Imperial: Det är inte den slutgiltliga designen.

Albinmo:

Håller med! Tänk om vatten påverkas så i spelet, så att det hänger med när man går ur vattnet och beter som, ja, en massa och inte bara en textur och effekter.
Vi befinner oss i en galaktisk istid | GAIS - Stolta göteborgare
  • 0
Jag var nu mycket nöjd med handkontrollens design, det blev mycket bättre!

Och designen till PS3 var förjävligt snygg, och spelen, nej så långt i tankarna får jag inte gå.

[Imperial]

Vadå inga triggers? Vad är triggers förresten?
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Triggers är fördjupade sidoknappar, som Xboxdosan har, är skönt för FPS och bilspel.

Kan man öpnna Ps3?? Som en grill? VA?!

Tycker den svarta PS3 är jäkligt snygg.

AKing-Det är supercoolt, tänk vilka möjligheter det finns med Eye-Toy om det funkar så där bra.

AOD, Alot Of Ducks,
Tag: AlBin Laden
  • 0
Det var trist att de inte kunde hitta på ett mer orginellt typsnitt när det gäller loggan.

Albinmo - Nej man kan inte öppna den som en grill...photoshop var i farten med den bilden.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Det är ju viktigt....letar du fel eller??
Tag: AlBin Laden
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!