Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 3 - Officiell tråd


Jag har haft meddelande om underhåll i snart 1 veckas tid.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Citerar cromoz:
Jag har haft meddelande om underhåll i snart 1 veckas tid.


Samma här. "Undergoing maintenance"
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar cromoz:
Jag har haft meddelande om underhåll i snart 1 veckas tid.


Jo, men nu pratar om jag servern som har hand om att kunna skapa konton. Skaffade PS3 här om dagen och har bara fått error hela tiden vilket nu har bytts ut mot att det pågår underhåll. Så då har ju någonting gått framåt iaf.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
servern som har hand om att kunna skapa konton


K! Uppfattat!
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Also, look out for more information on the rest of our Welcome Back programme, including which free content you will be eligible for. We will be offering PSN users the opportunity to select two PS3 games from a list of five, as well as offering PSP users the opportunity to choose two games from a list of four. We will let you know exactly what games are available very soon.

http://blog.eu.playstation.com/2011/05/06/scee-identity-theft-prote
ction-offering/


Hoppas verkligen jag får ta del av detta när jag väl får skapa mitt konto.
We own your fucking dreams!
  • 0
Att man får 1 månads gratis PS+ är jag på det klara med men kommer ev. spel som man laddat ner under denna månad också vara tidsbegränsade? Jag menar då dels de ev. spel man skulle få gratis som en kompensationsgåva samt de spel till sänkt pris man laddar ner genom sitt "en månads gratis PS+" abbonemang?
I live...again.
  • 0
Citerar Retrysak:
Att man får 1 månads gratis PS+ är jag på det klara med men kommer ev. spel som man laddat ner under denna månad också vara tidsbegränsade? Jag menar då dels de ev. spel man skulle få gratis som en kompensationsgåva samt de spel till sänkt pris man laddar ner genom sitt "en månads gratis PS+" abbonemang?


Det spelet man får för att ha PS+ kommer man förmodligen inte få behålla. Men de 2 spelen du får välja som jag skrev om ovan kommer man garanterat ha kvar även när PS+ tar slut. Spel du har betalat för borde du ju behålla då det inte är något du fått gratis.

Annars så borde det vara som vanligt, när tiden tar slut förlorar du alla fördelar med PS+.
We own your fucking dreams!
  • 0
Oj trodde aldrig man skulle få 4spel!!!!(2 ps3 och 2 psp). Bra att man får välja mellan 5spel så chansen minskar att man redan har nått av spelen.
PSN:Kivi95
  • 0
Om man har flera konton kan man ladda ner flera av spelen då tro?
  • 0
Vore bättre om SONY kunde försöka släppa mer relevant info gällande när PSN kommer igång. Varit från deras sida svammel och om välkomstpaketet bra länge nu. Verkar som de bara förhalar aktiveringen och genom detta försöker förhindra ytterligare irritation.

Personligen bryr jag mig inte om PS+ eller några mediokra spel. Vill mest veta hur deras arbete verkligen går och när de uppskattningsvis kan tänka sig eventuell uppstart.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Citerar cromoz:
Vore bättre om SONY kunde försöka släppa mer relevant info gällande när PSN kommer igång. Varit från deras sida svammel och om välkomstpaketet bra länge nu. Verkar som de bara förhalar aktiveringen och genom detta försöker förhindra ytterligare irritation.



Personligen bryr jag mig inte om PS+ eller några mediokra spel. Vill mest veta hur deras arbete verkligen går och när de uppskattningsvis kan tänka sig eventuell uppstart.



Håller med dig, Ger fan i vad vi får för kompensation bara vi får spela online!!
Har inte spelat Bc2 på mer än två veckor nu!! Upp med onlinespelandet så fort som möjligt så är jag nöjd.
[RKR] KZ2 DAVID_SWE spelar som Ingenjör
  • 0
Citerar ifongard:
Om man har flera konton kan man ladda ner flera av spelen då tro?


Jag har svårt att se hur man INTE skulle kunna göra det. Själv sitter man med 4 konton så det blir nog en hel del gratisspelande framöver.
Hard work has a future payoff. Laziness pays off now.
  • 0
Faktiskt så är det skillnad nu när man försöker logga in på deras hemsida
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Nej, nu är mitt tålamod slut. Är PSN inte uppe igen innan helgen är slut är det jag som beger mig till Media Markt och köper ett 360.
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Citerar TheYellowHero:
Nej, nu är mitt tålamod slut. Är PSN inte uppe igen innan helgen är slut är det jag som beger mig till Media Markt och köper ett 360


Kan nästan garantera att det ej är igång kommande vecka heller.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Det kommer när det kommer.

Köp ett bra SP-spel under tiden.
  • 0
Citerar BigBozz:
Köp ett bra SP-spel under tiden


Om det fanns så..
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Citerar TheYellowHero:
Nej, nu är mitt tålamod slut. Är PSN inte uppe igen innan helgen är slut är det jag som beger mig till Media Markt och köper ett 360.
du har dåligt tålamod.... de kan ju inte garantera någon dag efter vad som hände jag menar de kan inte stänga på det igen och det inte är färdigt
Have fun, or die trying.
  • 0
Citerar cromoz:
Om det fanns så..


Uncharted, Resistance, Infamous, GTA4, Assassin's Creed, MGS4, RDR, Arkham Asylum?

Själv köpte jag Singularity för 99 kr häromdagen, ska testa lite under helgen hade jag tänkt. Mycket bättre än att sitta och vänta på att PSN ska komma upp igen.
  • 0
Citerar TheYellowHero:
Nej, nu är mitt tålamod slut. Är PSN inte uppe igen innan helgen är slut är det jag som beger mig till Media Markt och köper ett 360.


Ok.
Gör så och ha så kul.

Citerar cromoz:
Om det fanns så..


Är du go eller?
Hard work has a future payoff. Laziness pays off now.
  • 0
Hittade Red Faction: Guerrilla för en hundring, också ett kul SP-spel att köra i väntan.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Klarade ut AC2 medan det har varit nere, fixar de sista troféerna nu

Är kul när sånt här händer:

http://www.youtube.com/watch?v=IvSJIbSq2cg
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Citerar Motch:
Är du go eller?

Vet inte, har aldrig smakat.

@Big:
Har spelat de flesta SP-spel redan. De som finns idag intresserar mig inte så mycket. Mer för multi-rpg. Smaken är delad och personligen finns inget som faller i mitt intresse. Så det är extra tröttsamt.
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!