Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 3 - Officiell tråd


Lirade Kz2 igår igen efter 3 veckors uppehåll. Man bara måste älska det spelet.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Lirade Kz2 igår igen efter 3 veckors uppehåll. Man bara måste älska det spelet.
Gillar inte Assault runners i KZ2 online. Springer som fegisar med sin boost för att få XP. Och i lördags typ var det en jävla cheater. Han var hellt osynlig och han dödade alla. Ingen såg han ens. Hoppas dessa hacks fixas i KZ3.
  • 0
Citerar psIII:
Citerar mmmaarcus:Lirade Kz2 igår igen efter 3 veckors uppehåll. Man bara måste älska det spelet.Gillar inte Assault runners i KZ2 online. Springer som fegisar med sin boost för att få XP. Och i lördags typ var det en jävla cheater. Han var hellt osynlig och han dödade alla. Ingen såg han ens. Hoppas dessa hacks fixas i KZ3.


De duktiga spelarna lirar inte servrar med boost aktiverat

Sedan det du menar kallas LS, han fuskar helt enkelt. Man kan göra så med alla spel. Du klipper upp din Ethernet sladd och sätter en switch på en viss kabel.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Citerar psIII:
Citerar mmmaarcus:Lirade Kz2 igår igen efter 3 veckors uppehåll. Man bara måste älska det spelet.Gillar inte Assault runners i KZ2 online. Springer som fegisar med sin boost för att få XP. Och i lördags typ var det en jävla cheater. Han var hellt osynlig och han dödade alla. Ingen såg han ens. Hoppas dessa hacks fixas i KZ3.


De duktiga spelarna lirar inte servrar med boost aktiverat

Sedan det du menar kallas LS, han fuskar helt enkelt. Man kan göra så med alla spel. Du klipper upp din Ethernet sladd och sätter en switch på en viss kabel.
Ok. Men jag hittar ingen server med typ ingen boost.KZ3 beta nästa vecka kan inte vänta. Seriöst varför tar det så lång tid.
  • 0
Hittar du ingen server utan boost söker du helt fel

Adda mig, mmmaarcus så kan du joina mina servrar.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Hittar du ingen server utan boost söker du helt fel

Adda mig, mmmaarcus så kan du joina mina servrar.
Ok ska adda dig senare.
  • 0
Spelar på en 46'' Grym prestanda tv, felet är att jag inte har nån hdmi kabel än
  • 0
Citerar Satsuki:
felet är att jag inte har nån hdmi kabel än


200:- + Netonnet = problemet löst.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Citerar Satsuki:
Spelar på en 46'' Grym prestanda tv, felet är att jag inte har nån hdmi kabel än


VAd är det för märke på tvn då?
I live...again.
  • 0
Citerar kiviboy:
ska skaffa Pop då det är billigare än sly collection.

£23,85 från shopto i england.


Du misstar priserna på Shopto.net. Ska du skicka till ett land utanför Storbritannien så antar jag att man måste klicka på EU-flaggan, och då kostar spelet 32 Euro därifrån.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar Trials of Carson Beckett:
Citerar Satsuki:
felet är att jag inte har nån hdmi kabel än


200:- + Netonnet = problemet löst.


Hittade en för 50 kr, guldpläterad 2m
  • 0
Glömt bort detta.

Om man har säg version 3.00.
Kan man då uppdatera till säg version 3.25, UTAN att man måste uppdatera till version 3.12 först?
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Citerar Chrysis_ignita:
Glömt bort detta.

Om man har säg version 3.00.
Kan man då uppdatera till säg version 3.25, UTAN att man måste uppdatera till version 3.12 först?


japp
"I've made a huge mistake
  • 0
Citerar ChrizZz:
Citerar kiviboy:ska skaffa Pop då det är billigare än sly collection.

£23,85 från shopto i england.

Du misstar priserna på Shopto.net. Ska du skicka till ett land utanför Storbritannien så antar jag att man måste klicka på EU-flaggan, och då kostar spelet 32 Euro därifrån.


På shopto.net kan du betala i euro eller pund och pund är alltid billigare därför köper jag aldrig på play då dom vill ha betalt i euro även fast det är fri frakt blir det dyrare än Shopto.
PSN:Kivi95
  • 0
  • Wexz
  • Wexz
Synd att Halo inte finns till ps3
  • 0
Köpte just två DLC-pack till Uncharted 2 men de fungerar inte... någon som vet varför? Känns sådär att ha lagt ned 100kr på ingenting...

EDIT: Det där med banor från ettan och det med två extra banor från tvåan (museumet?).

Tillagt 2010-10-20 22:03:
Tittade runt lite och tydligen så har den brittiska utgåvan problem med dlc från andra länder än england. Så här brukar det väl ändå inte vara annars? Fan...

Ny fråga då:
Jag kan ju helt enkelt göra ett engelskt acc och ladda ned dlcn från den brittiska shoppen, men måste jag behålla den brittiska användaren på mitt PS3 då? Vet att man måste göra det om man laddar ned spel från den användaren, men är det samma sak med DLC?
Goats who stare at men.
  • 0
Citerar kiviboy:
På shopto.net kan du betala i euro eller pund och pund är alltid billigare därför köper jag aldrig på play då dom vill ha betalt i euro även fast det är fri frakt blir det dyrare än Shopto.


Wohoo! Tack för ett jättebra tips! Hur hög blir frakten för ett spel?

Citerar Wexz:
Synd att Halo inte finns till ps3


Halo: Reach är ärligt talat ingen höjdare. Alla power ups förstör bara. Däremot är Halo 3 awesome sauce!
  • 0
Citerar smartjag33:
Citerar kiviboy å shopto.net kan du betala i euro eller pund och pund är alltid billigare därför köper jag aldrig på play då dom vill ha betalt i euro även fast det är fri frakt blir det dyrare än Shopto.

Wohoo! Tack för ett jättebra tips! Hur hög blir frakten för ett spel?

Citerar Wexz ynd att Halo inte finns till ps3

Halo: Reach är ärligt talat ingen höjdare. Alla power ups förstör bara. Däremot är Halo 3 awesome sauce!


£2.50 per spel
PSN:Kivi95
  • 0
"I've made a huge mistake
  • 0
Citerar Aiklund:
Ny fråga då:
Jag kan ju helt enkelt göra ett engelskt acc och ladda ned dlcn från den brittiska shoppen, men måste jag behålla den brittiska användaren på mitt PS3 då? Vet att man måste göra det om man laddar ned spel från den användaren, men är det samma sak med DLC?


Gör du ett nytt acc lär du ju betala för dlc:n igen, vilket inte är så kul. Och ja, du lär nog behålla accet på PS3:an.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
finns det NÅGOT sätt att slippa regionlåset?? har nämligen köpt min ps3:a i japan :/
erm...
  • 0
Citerar xXxDR17T3RxXx:
finns det NÅGOT sätt att slippa regionlåset?? har nämligen köpt min ps3:a i japan :/


Om du tänker på dagens nyhet om regionslåsningar så är det förmodligen inte så farligt. Xbox har möjlighet att ha regionslåsta spel, men det är inte ofta de är det. Så det blir förmodligen likadant på PS3.
  • 0
bara jag som inte kommer in på PSN?
erm...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!