Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Playstation 3 - Officiell tråd


Citerar Vebe:
Prova den analoga kontrollen, vettja.


Va? Kunde man verkligen köra med den?
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
  • Vebe
  • Vebe
Citerar Mr Clint:
Va? Kunde man verkligen köra med den?


Nej, inte spakarna. Men axelknapparna, eller vad de nu heter, är ju också analoga.
"We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
  • 0
Citerar Jakkal:
På tal om inget så har Sony gått ut med att man fr.o.m. Maj kommer börja uppdatera PSN på tisdagar i USA och onsdagar i Europa. Så nu vet ni.

http://www.joystiq.com/2010/04/15/psn-thursday-no-more-say-hell
o-to-psn-tuesday-and-wednesday/

Hoppas att de börjar med något riktigt bra
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Jag har nog bestämt mig för att köpa en mick nu i vilket fall, då jag har blivit intresserad av att spela med några från BC2 tråden osv. Kan alltid vara bra att ha. Jag tänkte köpa det officielle bluetooth.

Men, man kommer ju höra de andras röster från TVn/förstärkaren, och när jag spelar så hör jag inte vad folk säger 80% av tiden. Igår när jag lirade hörde jag dock va de sa, när jag lirade med folk från BC2 tråden.

Går det att ställa in på något sätt? Jag sänkte bara in-game ljudet på BC2 så hörde jag bättre. Men det kanske går att ställa in på vissa förstärkare, eller i menyn att man hör folks röster bättre eller något?
  • 0
Någon som sett releasedatum for God Of War trilogi boxen? Läste i petters blogg att de skulle komma i slutet av April men jag har inte sett några butiker där man kan förhandsboka...Börjar bli lite otålig
  • 0
Citerar Pel2la:
Någon som sett releasedatum for God Of War trilogi boxen? Läste i petters blogg att de skulle komma i slutet av April men jag har inte sett några butiker där man kan förhandsboka...Börjar bli lite otålig
Den är redan ute.
  • 0
närmare exakt 28/4
My new friend vito scaletta
  • 0
Citerar rezi4:
närmare exakt 28/4


Trodde det var 30'de.
"I wipe my ass with tissue paper that's harder than you"
  • 0
Citerar AlSimmons:
Citerar rezi4:närmare exakt 28/4

Trodde det var 30'de.


i UK är det det
PSN:Kivi95
  • 0
Citerar kiviboy:
Citerar AlSimmons:
Citerar rezi4:närmare exakt 28/4

Trodde det var 30'de.


i UK är det det


den amerikanska utgåvan är redan ute. hittade den på gamestop för 499;-
My new friend vito scaletta
  • 0
Citerar rezi4:
den amerikanska utgåvan är redan ute. hittade den på gamestop för 499;-


Inte dem de menar, utan en box med alla tre spelen i för €80. Den du tänker på är remaken på de två ps2 spelen.
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
tips på bra headseths ?
  • 0
Citerar Guendolin:
Citerar rezi4:
den amerikanska utgåvan är redan ute. hittade den på gamestop för 499;-


Inte dem de menar, utan en box med alla tre spelen i för €80. Den du tänker på är remaken på de två ps2 spelen.


Jaha jo juste du har rätt! måste missat den,
My new friend vito scaletta
  • 0
Behöver lite hjälp här!
Innan kunde jag som alltid gå in på PS3 chatten men nu bara sådär går det inte. När jag trycker står det först vänta... och sen 8002231D error.
Det är inte mitt modem eller något för det funkar som alltid.
Jag har även raderat chatten och sen blivit invitad och gått in igen men det funkar inte heller.

Någon som upplevt samma sak och kan komma med tips?

Tillagt 2010-04-18 10:51:
Förresten, har ni märkt att det inte går att titta på videor på youtube längre med ps3 browsern?
Det står "Go uppgrade" som länkar till adobe.
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
är det någon som vet hur man gör så att adapter till ps3 som gör att man kan spela på en ps2 kontroll, jag kopplar in den med usb men analog lampan lyser en sek sen släcks, någon som vet hur man gör, skulle vart nice!
My new friend vito scaletta
  • 0
Citerar SOAP97:
Förresten, har ni märkt att det inte går att titta på videor på youtube längre med ps3 browsern?
Det står "Go uppgrade" som länkar till adobe.

Mm, märkte det igår. Har inte testat trycka på Go upgrade dock... trodde det var virus haha.
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar skilliæ:
Jag har nog bestämt mig för att köpa en mick nu i vilket fall, då jag har blivit intresserad av att spela med några från BC2 tråden osv. Kan alltid vara bra att ha. Jag tänkte köpa det officielle bluetooth.

Men, man kommer ju höra de andras röster från TVn/förstärkaren, och när jag spelar så hör jag inte vad folk säger 80% av tiden. Igår när jag lirade hörde jag dock va de sa, när jag lirade med folk från BC2 tråden.

Går det att ställa in på något sätt? Jag sänkte bara in-game ljudet på BC2 så hörde jag bättre. Men det kanske går att ställa in på vissa förstärkare, eller i menyn att man hör folks röster bättre eller något?


hmm jadu =o sonys officiella headset har du ju i örat och det finns ju en högtalare där :p antar man ska höra deras röster där?

Tillagt 2010-04-18 19:10:
Ni som vill kolla på youtube via ps3 så finns denna sidan

http://www.ps3youtube.com/
What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion.
  • 0
Citerar mmmarree:
tips på bra headseths ?


Sonys officiella förmodligen. Jag har Games egna, det krånglar ibland.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar ChrizZz:
Citerar mmmarree:
tips på bra headseths ?


Sonys officiella förmodligen. Jag har Games egna, det krånglar ibland.


okej alltså ngt av dessa 2 http://www.spelbutiken.se/catalog/product/58433-official-sony-ps3-
wireless-bluetooth-headset--for-ps3

http://www.spelbutiken.se/catalog/product/62245-official-sony-ps3-
wireless-bluetooth-headset-oem--for-ps3


vad är skillnaden förutom priset ?
  • 0
Citerar mmmarree:
Citerar ChrizZz:Citerar mmmarree:
tips på bra headseths ?


Sonys officiella förmodligen. Jag har Games egna, det krånglar ibland.

okej alltså ngt av dessa 2 http://www.spelbutiken.se/catalog/product/58433-official-sony-ps3-
wireless-bluetooth-headset--for-ps3
http://www.spelbutiken.se/catalog/product/62245-official-sony-ps3-
wireless-bluetooth-headset-oem--for-ps3

vad är skillnaden förutom priset ?


OEM är det som butikerna får, det är ingen riktig förpakning med utan bara headsettet i en papplåda typ.
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar Sony boj:
Citerar mmmarree:
Citerar ChrizZz:Citerar mmmarree:
tips på bra headseths ?


Sonys officiella förmodligen. Jag har Games egna, det krånglar ibland.

okej alltså ngt av dessa 2 http://www.spelbutiken.se/catalog/product/58433-official-sony-ps3-
wireless-bluetooth-headset--for-ps3
http://www.spelbutiken.se/catalog/product/62245-official-sony-ps3-
wireless-bluetooth-headset-oem--for-ps3

vad är skillnaden förutom priset ?


OEM är det som butikerna får, det är ingen riktig förpakning med utan bara headsettet i en papplåda typ.


okej men de kvittar väl om de kommer i en låda eller inte ?
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar mmmarree:
okej men de kvittar väl om de kommer i en låda eller inte ?


OEM brukar oftast vara något slags visningsexemplar som kunder kan känna och klämma på.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Ric:
Citerar mmmarree:
okej men de kvittar väl om de kommer i en låda eller inte ?


OEM brukar oftast vara något slags visningsexemplar som kunder kan känna och klämma på.


okej ngn som har köpt ngt oem prudukt och har ngn erfarenhet om hur dom brukar vara eller är dom som nya ?
  • 0
OEM betyder väl att produkten kommer direkt ifrån den som satt ihop/tillverkat headsetet och inte via en återförsäljare. Har aldrig köpt ett sådant föremål (då det inte är allt för vanligt) men det är ju samma garantier som vilken annat produkt som helst så troligen inget fel på den. Den är bara billigare för att det är färre led i kedjan mellan fabrik och dig.
You are what you love, not what loves you.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!