Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fable III (Officiella)


Citerar Zach_:
Ska nog köpa spelet. Men jag väntar nog några månader efter releasen och så borde jag spela klart Fable II också.




Citerar MrBosmer:
Fable 2 är ganska "boring" i jämförelse med ettan


Inte enligt mig. Ettan var tråkigt, kort och alldeles för linjärt.
Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl för fasen trilla lite iallafall?
  • 0
Twisten och storyn var skitkass i 2:an..
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar daniel_1995:
Twisten och storyn var skitkass i 2:an..


Jag tycker att den var svinbra.
Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl för fasen trilla lite iallafall?
  • 0
Storyn i ettan var pure epicness
Your health is low...
  • 0
Citerar Tapto:
Jag tycker att den var svinbra.


Nej, bortsett ifrån gamla tanten som visste allting så skapade det fler frågor än svar. Sen så var slutbossen ingen vidare heller, varför skulle man träna sina skills alls?
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar daniel_1995:
Nej, bortsett ifrån gamla tanten som visste allting så skapade det fler frågor än svar. Sen så var slutbossen ingen vidare heller, varför skulle man träna sina skills alls?


Jag håller med dig, men spelet var episkt ändå. Stridssystemet ser väldigt bra ut i Fable III. Jag längtar, måtte 26 oktober komma snabbt.
Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl för fasen trilla lite iallafall?
  • 0
Jag hoppas verkligen att de har fixat till magi-systemet till trean, tvåans var ju hemskt.
Vik hädan, troll.
  • 0
Citerar Lotus:
Jag hoppas verkligen att de har fixat till magi-systemet till trean, tvåans var ju hemskt.


Vad var det som var negativt med det då tycker du?
Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl för fasen trilla lite iallafall?
  • 0
Jag är ganska nyfiken på Molyneuxs trea, han har ju en tendens att lova lite för mycket, men så vill han ju ganska mycket med. Ska bli spännande att se hur spelet blir, det verkar bli ganska så annorlunda om man jämför med Fable II, och äventyrsspel överhuvudtaget.
People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well, that's my burden, I guess.
  • 0
SPOILER!

En fråga bara.. Hur joinar man banditerna i början i Fable II? Fattar inte.
Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl för fasen trilla lite iallafall?
  • 0
Kul med så många bra röstskådespelare! Älska John och Ben! Tror det här spelet kommer bli relativt jävla mäkiskt...
@SmoothCooperata
  • 0
Supersugen! Helt klart dag ett köp, ingen hype alls innan jag såg den videon. My Fable collection will be complete!
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
Har precis köpt Fable och Fable II igen efter att ha varit ifrån dem en tid. Ska aldrig göra av med dem eller tappa bort dem i flytten igen..
"Jag tycker att det är bra att man tagit bort slantsinglingen - den blev ju ofta väldigt slumpartad!"
  • 0
Citerar daniel_1995:
Citerar Tapto:Jag tycker att den var svinbra.

Nej, bortsett ifrån gamla tanten som visste allting så skapade det fler frågor än svar. Sen så var slutbossen ingen vidare heller, varför skulle man träna sina skills alls?


Den gamla tanten är ihop kopplad med ettan Det är en av de saker jag uppskattade med 2:an, att man kände igen saker från 1:an Platser och historier då.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar Axelorio:
Den gamla tanten är ihop kopplad med ettan


Jag vet att det är Fable 1:s syster (alltså huvudpersonens syster i 1:an) men jag gillade inte henne ändå för att hon var väldigt hemlig, det vore betydligt bättre om hon var den onda bossen i 2:an men nej det har nog Lionhead sparat i 3:an. För vi har inte sett henne hittils ellerhur?
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Oh yes I think we did :o
Your health is low...
  • 0
Citerar KuffKuff Cafe:
Oh yes I think we did :o


3:an?.. länk till videoklippet isåfall tack.
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Det allra senaste videoklippet där de visar upp alla skådespelare är det till och med en dam som berättar att hon spelare "Theresa" ;)
Your health is low...
  • 0
Citerar KuffKuff Cafe:
Det allra senaste videoklippet där de visar upp alla skådespelare är det till och med en dam som berättar att hon spelare "Theresa" ;)


Jag sa aldrig att hon är inte med i spelet, jag sa att vi inte hade sett henne hittils, vi vet fortfarande inte om Fable-killen kommer träffa på Theresa eller om hon kommer fortfarande framstå som en mystisk person och bara i slutet får vi kanske äntligen få reda på vad hennes plan är.
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Den där videon fick en verkligen taggad till spelet. Men frågan är bara om det är värt att köpa spelet dag ett.. Vid Fable 2s release var spelet trasigt vilket förstörde halva min spelupplevelse..
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Den där videon fick en verkligen taggad till spelet. Men frågan är bara om det är värt att köpa spelet dag ett.. Vid Fable 2s release var spelet trasigt vilket förstörde halva min spelupplevelse..


Nja, nu tror jag att Lionhead har skärpt sig. Eftersom de vågar göra spelet till Windows också så betyder det att de är säkra på att de inte har 1000+ buggar kvar att fixa. (behind the scenes från Fable 2 CE nämnde de att under utvecklingen gick något fel och ledde till 1000+ buggar, sen påstod de att de hade fixat allt vid releasen)
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Mjao, men sen pratar Molyneux så mycket också.. o;
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Nog är det first day buy alltid. Morfande vapen, bättre co-op och John Cleese räcker då för att övertyga mig. Men som sagt, Molyneux pratar ju väääldigt mycket också.
Stoffman94
  • 0
Har beställt CE men det är en julklapp från föräldrarna, så jag får den nog inte först vid jul men om man har tur så får man börja spela det från dag ett.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!