Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Officiella Pokemon-bytar-tråden


Winter: men hitta på nått att byta mot då? vad haru? och kanske specificera dig lite?
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Citerar TB the gr8 1:
Winter: men hitta på nått att byta mot då? vad haru? och kanske specificera dig lite?


Har bara Diamond, men ganska mycket allt men jag misstänker inget man vill ha. Och tja; måste inte specificera riktigt: jag <3 alla 1gen. Så level och art kvittar. I'm in Love!

...and WinteR came...
  • 0
  • Trog
  • Trog
vill ha kanto- och johto-starters. eller kanto- och johto-legendariska
har alla vilda/sedda i D & P och alla vilda i Emerald. Har inget emot att byta bort lgendariska frán D/P & E
I just dont know what went wrong
  • 0
  • Trog
  • Trog
Byter bort min äkta Shaymin till "högstbjudande"
I just dont know what went wrong
  • 0
går det att gå in på wi-fi med icke trådlöst nätverk? om det går kan nån vara snäll och säga hur man gör isåfall?
  • 0
  • Trog
  • Trog
Citerar enrager:
går det att gå in på wi-fi med icke trådlöst nätverk? om det går kan nån vara snäll och säga hur man gör isåfall?


sök efter en server, hittar du ingen. köp en Wi-Fi-adapter (ca 199kr)
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Citerar enrager:
går det att gå in på wi-fi med icke trådlöst nätverk? om det går kan nån vara snäll och säga hur man gör isåfall?

sök efter en server, hittar du ingen. köp en Wi-Fi-adapter (ca 199kr


Stoppar man in en sladd i datorn och en i ds:et eller stoppar man bara in den i datorn?
  • 0
  • Trog
  • Trog
stoppar in en liten grej i usb-porten på datorn. kan inte förklara bättre då jag själv leechar på grannen XD
I just dont know what went wrong
  • 0
Trog, vill du fortfarande ha en Solstone?
Har ju nationaldex nu, så vi kan byta ^^

Tillagt 2009-07-21 12:29:
hmm, ska föra över min Typlosion från Coloseum till pearl, och börja breeda honom... nån som är intresserad?
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Har skaffat mig en bayleef och Croconaw oxo. Ska nog behålla Typlosion på coloseum ett tag till, då han e min starkaste, men de andra 2 ska jag byta till Pearl ASAP.
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
  • Trog
  • Trog
Solstone? menar du SOULstone eller Sunstone? Soulstone finns inte, och Sunstone behöver jag ej.
Men Måste ha Bulbasaur och Charmander!!1
I just dont know what went wrong
  • 0
I wish i had my Leaf green, men det e borta sen ett år tillbaka

Tillagt 2009-07-21 16:31:
Du behöver inte 2gen starters då? 0=)

Tillagt 2009-07-21 16:49:
Citerar Trog:
Solstone? menar du SOULstone eller Sunstone? Soulstone finns inte, och Sunstone behöver jag ej.

eh, flåt, menade förståss "Solrock" hehe, du ville ha den förut, men då hadde jag inte nationaldex
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
  • Trog
  • Trog
nepp. har alla utom Charmander o Bulbasaur.
Har oxå Leaf green, men en idiot på V-con (som var samma helg D/P släpptes) drog ut spelet ur min DS när Diamond var igång, så att sparfilen på LG försvann och det går inte att spara längre.
Detta hände innan en TCG-match vi precis skulle ha, DSn stog på (med nyköpta D) med uppfälld lucka på bordet vi satt vid. Fan vad arg jag blev, till hennes försvar sa hon att hon inte visste att spelet satt i. J*vla idiot, hade bra gärna kickbannat henne. Var ju "second in command" i föreningen som arrangerade konventet, så jag hade teh power att göra det om jag ville.
Men gjorde inte det pga att man inte kan kasta ut någon för det, oavsett hur förbannad jag än blev.
Jag köpte LG bara för att föra över starters och framförallt Mewtwo (som jag hade lagt ner massa tid på att fånga i rätt nature)


Solrock... tror jag har den...
I just dont know what went wrong
  • 0
fucking shit asso
Min historia e om möjligt ännu mera sad

Lånade ut mitt GBA, Saphire och Leaf green till min kusin, sen efter att de flyttade så var alla 3 borta. har hört från hans brorsa att GBA't ligger typ nånstans där, men jag har inte varit hos dem på lääääänge så jag har inte kollat.

Hoppas det ligger där, och att LG ligger i.
Även om jag älskar saphire, så har jag både ruby och emerald så...
aja, skitsamma.
Nu har jag fört över min nyfångade Groudon till Coloseum, så jag hoppas få HO-OH innom en snar tid
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Kom igen nu folk, ingen som vill byta nånting?!
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Jag vill byta en Dratini/Dragonair/Dragonite med någon! jag kan fixa det mesta som inte kommer ifrån LG/FR...
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Någon i Upplands Väsby som vill byta Pokémon?
  • 0
Citerar TB the gr8 1:
Jag vill byta en Dratini/Dragonair/Dragonite med någon! jag kan fixa det mesta som inte kommer ifrån LG/FR...


har en dragonair i cirka lvl 45 och skulle gärna byta bort den mot en stunky
elr en beldum

Tillagt 2009-10-08 16:29:
har en ditto, nån som vill ha han?, han är cirka lvl47
vill gärna ha en av 1,2elr 3 gen legendaries elr starters i sinnoh (turtwig grotle torterra piplup prinplup elr empoleon)
  • 0
Citerar enrager:
har en dragonair i cirka lvl 45 och skulle gärna byta bort den mot en stunky
elr en beldum

eh, ok... jag skrev dock det där för flera månader sen, har redan en dragonite...

men tack i alla fall... .___.
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
do´h!...
  • 0
Jag spelar HeartGold och jag saknar typ 50 pokemon på HGs pokedex, är det någon som kör HG som jag kan byta fram och tillbaka med så jag komplettar mitt pokedex?
Happy Gaming :D!
  • 0
Citerar Rai Oh:
Jag spelar HeartGold och jag saknar typ 50 pokemon på HGs pokedex, är det någon som kör HG som jag kan byta fram och tillbaka med så jag komplettar mitt pokedex?


Vad är det du saknar? Jag kan vara villig att byta lite.
"The moment zero becomes one is the moment the world springs to life"
  • 0
Någon fler som spelar?
Happy Gaming :D!
  • 0
5th gen:
Någon som har en Dasotodasu(outvecklad funkar med) med perfekt(31) speed att byta?
Dairantou Smash Brothers X FC: 2148-8230-2901
  • 0
Någon som vill byta en squirtle (så låg level som möjligt helst) mot en level 1 cyndaquil?
Jano Issa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!