LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Call of Duty (7): Black Ops


      Det finns inga helt realistiska spel.
      Rihanna <3
      • 0
      Citerar ante-vante:
      förstår inte varför folk ska klaga på hur vapnen låter når man skjuter.


      Därför att det drar ner spelkänslan något enormt om en höghastighetssniper låter som en fjärt.
      Semper fidelis
      • 0
      Citerar ExagoN95:
      Citerar ante-vante:förstår inte varför folk ska klaga på hur vapnen låter når man skjuter.



      Därför att det drar ner spelkänslan något enormt om en höghastighetssniper låter som en fjärt.


      samma gör quickscoping då det är så grymt overkligt ;)
      FUS RO DAH!!!
      • 0
      Självklart är det viktigt att vapnen låter bra och inte som luftpistoler för spelkänslan, sen håller jag med om quickscoping...suger!
      • 0
      själv gillar jag quickscoping, och om spelet skulle vara skitverkligt skulle ju det inte vara så roligt
      erm...
      • 0
      Citerar xXxDR17T3RxXx:
      själv gillar jag quickscoping, och om spelet skulle vara skitverkligt skulle ju det inte vara så roligt


      öö, jo det skulle vara roligare
      • 0
      Om ni gnäller på att spelet är overkligt.. Gå och spela ArmA istället då och ha det så kul när ni blir skjuten av en sniper från två kilometers håll utan att ens hinna se något som ens liknar en fiende..

      Verkligheten suger.
      Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
      • 0
      Citerar Mr Fizhman:
      Om ni gnäller på att spelet är overkligt.. Gå och spela ArmA istället då och ha det så kul när ni blir skjuten av en sniper från två kilometers håll utan att ens hinna se något som ens liknar en fiende..

      Verkligheten suger.


      erm...
      • 0
      Citerar Helghast:
      http://www.metacafe.com/watch/5351630/black_ops_gun_game/

      Finns massor av gameplay från Black Ops Beta i den hemsidan!


      Ser bra ut
      FUS RO DAH!!!
      • 0
      Hmm, det är ju meningen att man ska gå ner en level om man dör i Gun Game...
      • 0
      Citerar Selerz:
      Hmm, det är ju meningen att man ska gå ner en level om man dör i Gun Game...


      Nej, bara om man blir knivad eller dödar sig själv.
      This is where the truth begins, for more than seven deadly sins, you lose your will, I may have hurt your mind.
      • 0
      Citerar Kerist:
      Nej, bara om man blir knivad eller dödar sig själv.


      Man går inte ner en level om man begår självmord.
      They will know, Helghan belongs to the Helghast.
      • 0
      Citerar Kerist:
      Nej, bara om man blir knivad eller dödar sig själv.
      I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
      • 0
      Citerar Selerz:
      Hmm, det är ju meningen att man ska gå ner en level om man dör i Gun Game...


      Shit va drygt om man skulle gå ner en tier bara för att man dog.
      One swallow does not make a summer
      • 0
      Citerar Kerist:
      Nej, bara om man blir knivad eller dödar sig själv.


      Hmm, ja, kanske. Var det så i cs?
      • 0
      Ifall ni vill att spel ska vara realistiska, det är krig vi pratar om!
      Ifall ni vill att det ska vara realistiskare kan man lika gärna vara med i armén!
      Det är därför spel ska vara orealistiska.

      Men annars verkar spelet skit najs!
      I SHALL BE WHITE! LIKE GANDALF /Crunt
      • 0
      Citerar Selerz:
      Var det så i cs?


      jasse
      This is where the truth begins, for more than seven deadly sins, you lose your will, I may have hurt your mind.
      • 0
      Citerar tobaldhino:
      Ifall ni vill att spel ska vara realistiska, det är krig vi pratar om!

      Ifall ni vill att det ska vara realistiskare kan man lika gärna vara med i armén!

      Det är därför spel ska vara orealistiska.



      Men annars verkar spelet skit najs!

      Bra argument, orealistiska spel eller armén ?
      • 0
      Det spelar ingen roll hur realistiskt spelet är utan det viktigaste [tycker jag] är att det är roligt och inga buggar. Dock så håller jag med om att ljudet känns ganska dåligt men jag är grymt taggad på det här spelet!
      • 0
      Citerar Bugbear:
      Bra argument, orealistiska spel eller armén ?


      Jag hade tråkigt, kände bara för det....
      Men orealistiska spel.
      I SHALL BE WHITE! LIKE GANDALF /Crunt
      • 0
      Jag vet inte varför alla klagar på ljudet? Har ni hört vapnen avfyras på riktigt eller? Jag tror inte riktigt att ni vet något som helst, om hur dessa vapen låter på riktigt, så varför klaga på ljudet?
      FUS RO DAH!!!
      • 0
      Är de många som kommer dra och testa detta spel på kista mässan 4-7 November precis innan Cod kommer ut
      • 0
      Citerar ante-vante:
      Jag vet inte varför alla klagar på ljudet? Har ni hört vapnen avfyras på riktigt eller? Jag tror inte riktigt att ni vet något som helst, om hur dessa vapen låter på riktigt, så varför klaga på ljudet?

      Lite vet vi ju faktiskt, visst är youtube inte direkt så det kommer låta i spelet, men inte så långt ifrån
      • 0
      Någon mer än mig, som längtar till att få lira Nazi- Zombie?
      Evil Is Back
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!