Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty (7): Black Ops


Citerar stoffman94:
Citerar flippy:
Kommer Escalation till Ps3? Skulle väldigt gärna vilja införskaffa det till mitt ps3 så snart som möjligt


Först måste du nog vänta på att PSN ska fungera igen. Sen så brukar dlc:n till CoD komma en månad senare till PS3 och PC.


Okej, tack så mycket!
"Legends don't burn down villages"
  • 0
Citerar stoffman94:
Citerar flippy:
Kommer Escalation till Ps3? Skulle väldigt gärna vilja införskaffa det till mitt ps3 så snart som möjligt


Först måste du nog vänta på att PSN ska fungera igen. Sen så brukar dlc:n till CoD komma en månad senare till PS3 och PC.


Bara för att Xbox 360 är kungligt!
"Första jag ska klippa din toung, sen jag ska klippa öra." <3
  • 0
Inga som kan hjälpa mig att fixa lite Achivements på ZM?
Evil Is Back
  • 0
Citerar FraGile:
kul att personen dessutom lagt dit mitt namn som tag haha.


Det blir så automatiskt.
Jag vaknade upp och insåg direkt att jag hade fått ett fel.
  • 0
Citerar Maffe93:
Citerar FraGile:kul att personen dessutom lagt dit mitt namn som tag haha.

Det blir så automatiskt.


Aha. Jag n00bar loss som vanligt och fattar ingenting ..
Gör musik.
  • 0
Citerar dinskugga:
COD - Modern Warfare 3 " bekräftat " ?


in a teaser for its July issue, the magazine depicts a large "3&#8243;

http://www.pushsquare.com/26016/call-of-duty-modern-warfare-3-
teased-in-official-playstation-magazine/


TAGGA!
"Första jag ska klippa din toung, sen jag ska klippa öra." <3
  • 0
Citerar dinskugga:
COD - Modern Warfare 3 " bekräftat " ?


in a teaser for its July issue, the magazine depicts a large "3&#8243;

http://www.pushsquare.com/26016/call-of-duty-modern-warfare-3-
teased-in-official-playstation-magazine/


Härligt. Ser fram emot att se mer av detta.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Faktiskt börjat spela detta igen pga att MW2 är sönder hackat. Men iaf jag har börjat köra Ghost för alla andra använder det. Men det går ju inte skjuta ner 30 helikoptrat utan ett "skjuta ner vapen". Så kan nån hjälpa mig annars tar jag Lightweight igen
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Th3 End:
Citerar antonfusk:Helvete vilken tid det tar att ladda ner med silver account, märks ju att man betalar för högre bandbredd med gold.

Va? Sen när införde de det? Är du säker?


Är inte säker, men skulle vara riktigt konstigt om det tog sån tid att ladda ner just då. Så lång tid har det aldrig tagit, och map packet är bara en gig.

Men det känns ganska logiskt att man med gold betalar för högre brandbredd.
One swallow does not make a summer
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Ok jag ställer frågan här för jag tror flera här använder headset har användt!

Ok, på mitt Turtle Beach x31 kan jag inta höra andra. Jag kan snacka och jag hör spelljudet bra. Det enda problemet är just att jag inte kan höra. Jag har googlat och varit intte på turtlebeachs hemsida. Problemet är förmodligen Talkback kablen. Så vet nån var man kan få tag i en sådan.
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Rmad:
Faktiskt börjat spela detta igen pga att MW2 är sönder hackat. Men iaf jag har börjat köra Ghost för alla andra använder det. Men det går ju inte skjuta ner 30 helikoptrat utan ett "skjuta ner vapen". Så kan nån hjälpa mig annars tar jag Lightweight igen


När jag går för Ghost använder jag M16 Red Dot och Strela-3. En klass med Sleight of Hand och en med Hardend. Funkar skitbra, skjut bara ner alla spyplanes du ser i GroundWar och du har det på ingen tid som helst=)
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar antonfusk:
Men det känns ganska logiskt att man med gold betalar för högre brandbredd.


Jag skulle iaf inte tacka nej för det.
  • 0
Om nån vill lira på PC bara att adda mig på steam Lybbe85, har få polare som lirar just på Black Ops på PC så skulle va soft med lite fler
  • 0
Citerar Lybbe:
Om nån vill lira på PC bara att adda mig på steam Lybbe85, har få polare som lirar just på Black Ops på PC så skulle va soft med lite fler


För att cod på pc blev skit efter cod 4. : ) no offence
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar antonfusk:
Citerar Lybbe:
Om nån vill lira på PC bara att adda mig på steam Lybbe85, har få polare som lirar just på Black Ops på PC så skulle va soft med lite fler


För att cod på pc blev skit efter cod 4. : ) no offence



Haha jasså du tycker det? Vad grundar du det på?
För mig har det funkat bra, har även Black ops på konsol.
  • 0
Behöver man inte Xbox Live Gold för att kunna spela multiplayer online på Black Ops? Mitt gick ut i fredags men jag kan spela ändå.

Tillagt 2011-05-10 18:18:
Det var inget btw, det är ju fortfarande Double XP.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Lybbe:
Citerar antonfusk:Citerar Lybbe:
Om nån vill lira på PC bara att adda mig på steam Lybbe85, har få polare som lirar just på Black Ops på PC så skulle va soft med lite fler


För att cod på pc blev skit efter cod 4. : ) no offence


Haha jasså du tycker det? Vad grundar du det på?
För mig har det funkat bra, har även Black ops på konsol.


För att spelen går inte modda på ett roligt sätt längre, går ju inte ens att jämföra med t ex cod 2 eller cod 4. Jag säger inte att spelen är bättre på konsol även om jag föredrar hur man spelar competitive å konsol.
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar antonfusk:
För att cod på pc blev skit efter cod 4. : ) no offence


Snarare efter WaW. Dock så kommer ju Mod Tools till Black Ops snart, får hoppas att det går att modda relativt fritt.
This is where the truth begins, for more than seven deadly sins, you lose your will, I may have hurt your mind.
  • 0
Citerar Kerist:
Citerar antonfusk:För att cod på pc blev skit efter cod 4. : ) no offence

Snarare efter WaW. Dock så kommer ju Mod Tools till Black Ops snart, får hoppas att det går att modda relativt fritt.


waw på c var väl inte direkt ett super hit?
One swallow does not make a summer
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar whitemaster14:
Citerar Rmad:
Faktiskt börjat spela detta igen pga att MW2 är sönder hackat. Men iaf jag har börjat köra Ghost för alla andra använder det. Men det går ju inte skjuta ner 30 helikoptrat utan ett "skjuta ner vapen". Så kan nån hjälpa mig annars tar jag Lightweight igen


När jag går för Ghost använder jag M16 Red Dot och Strela-3. En klass med Sleight of Hand och en med Hardend. Funkar skitbra, skjut bara ner alla spyplanes du ser i GroundWar och du har det på ingen tid som helst=)

Tack, men jag hade för mig att man inte fick använda sånna "skjuta ner" vapen. Kommer aldrig ihåg vad de heter.
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Rmad:
Citerar whitemaster14:Citerar Rmad:
Faktiskt börjat spela detta igen pga att MW2 är sönder hackat. Men iaf jag har börjat köra Ghost för alla andra använder det. Men det går ju inte skjuta ner 30 helikoptrat utan ett "skjuta ner vapen". Så kan nån hjälpa mig annars tar jag Lightweight igen


När jag går för Ghost använder jag M16 Red Dot och Strela-3. En klass med Sleight of Hand och en med Hardend. Funkar skitbra, skjut bara ner alla spyplanes du ser i GroundWar och du har det på ingen tid som helst=)
Tack, men jag hade för mig att man inte fick använda sånna "skjuta ner" vapen. Kommer aldrig ihåg vad de heter.


Jo, launchers får du ju såklart använda. Du får bara inte skjuta med vanliga vapen.
One swallow does not make a summer
  • 0
  • Rmad
  • Rmad
Citerar antonfusk:
Citerar Rmad:
Citerar whitemaster14:Citerar Rmad:
Faktiskt börjat spela detta igen pga att MW2 är sönder hackat. Men iaf jag har börjat köra Ghost för alla andra använder det. Men det går ju inte skjuta ner 30 helikoptrat utan ett "skjuta ner vapen". Så kan nån hjälpa mig annars tar jag Lightweight igen


När jag går för Ghost använder jag M16 Red Dot och Strela-3. En klass med Sleight of Hand och en med Hardend. Funkar skitbra, skjut bara ner alla spyplanes du ser i GroundWar och du har det på ingen tid som helst=)
Tack, men jag hade för mig att man inte fick använda sånna "skjuta ner" vapen. Kommer aldrig ihåg vad de heter.


Jo, launchers får du ju såklart använda. Du får bara inte skjuta med vanliga vapen.
Jag som har andvänt VANLIGA vapen men skitsamma mycket skönare med Lightweigt.
Kuznetsov #92
  • 0
Citerar Rmad:
Citerar antonfusk:Citerar Rmad:
Citerar whitemaster14:Citerar Rmad:
Faktiskt börjat spela detta igen pga att MW2 är sönder hackat. Men iaf jag har börjat köra Ghost för alla andra använder det. Men det går ju inte skjuta ner 30 helikoptrat utan ett "skjuta ner vapen". Så kan nån hjälpa mig annars tar jag Lightweight igen


När jag går för Ghost använder jag M16 Red Dot och Strela-3. En klass med Sleight of Hand och en med Hardend. Funkar skitbra, skjut bara ner alla spyplanes du ser i GroundWar och du har det på ingen tid som helst=)
Tack, men jag hade för mig att man inte fick använda sånna "skjuta ner" vapen. Kommer aldrig ihåg vad de heter.


Jo, launchers får du ju såklart använda. Du får bara inte skjuta med vanliga vapen.Jag som har andvänt VANLIGA vapen men skitsamma mycket skönare med Lightweigt.


ghost pro är dock överlägset bäst!
One swallow does not make a summer
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!