Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty (7): Black Ops


Jag har inga problem med någonting alls, är det bara jag?
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Hur spelar man in på Black Ops? Tack.
Fuck Yeah.
  • 0
Vill kunna joina vänner...
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar fookUnb:
Hur spelar man in på Black Ops? Tack.


Har inte fått black ops än , men tror alla banor spelas in så det är bara att gå till theater mode!
FINLAND
  • 0
Citerar kymco:
Citerar fookUnb:
Hur spelar man in på Black Ops? Tack.


Har inte fått black ops än , men tror alla banor spelas in så det är bara att gå till theater mode!


Verkar så, dock vet jag inte om man kan spara filmerna på hårddisken (PS3) och sen lägga det på datorn.
Screenshots tror jag går att göra det med.
www.youtube.com/TheClanIQ
  • 0
Hur spelar man mot bots egentligen?
Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?
  • 0
Citerar Croceus:
Hur spelar man mot bots egentligen?

Finns under multiplayer ett läge som heter combat training.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Famas är epic.
  • 0
Citerar Th3 End:
Och jag trodde att 399kr var billigast. Fasen vilken jävla priskrig butikerna har.


Jag var där på mediamarkt idag (typ innan de stängde) och det kostade 399kr i mediamarkt västerås, och när jag frågade personalen om det alltid varit så, så sa de att det har alltid varit så, så killen som sa att det kostade 149kr, ljög.
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Läste i recensionen att det fanns ett påskägg i menyn. Var det att man kunde kolla runt i rummet med R3-spaken eller? In that case, not impressed. Nvm. Såg videon ovanför mig nu.

Klarade kampanjen innan. Blir att prova på multiplayern imorgon. Är för trött nu, och man vill ju inte inviga med dåliga stats.
I have a bad feeling about this.
  • 0
Någon som kan förklara vad V-Sync är på BO eftersom att det inte står ''V-sync'' i inställningarna
  • 0
Jag kan inte se vilka servrar mina vänner är inne på i server browsern, något känt problem?

Kan man ansluta via ip?

edit* Finns ju en friendsknapp, såg ju inte jag
  • 0
Är det fortfarande aimbot på konsolversionerna som med MW 2? Det var ju löjligt lätt att träffa. BF BC 2 krävde mer skill, hur är det med detta spelet?

Och finns det online achievements?
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
Är det fortfarande aimbot på konsolversionerna som med MW 2? Det var ju löjligt lätt att träffa. BF BC 2 krävde mer skill, hur är det med detta spelet?

Och finns det online achievements?


Det är assiast, ja. Man kan nog ändra det i menyn dock. Har inte kollat.
I have a bad feeling about this.
  • 0
Citerar alexst4:
Någon som kan förklara vad V-Sync är på BO eftersom att det inte står ''V-sync'' i inställningarna


Vertical Synchronization. Kan inte förklara exakt hur tekniken funkar men den gör mycket mer än att bara "cappa FPS'en till 60"

Den synkroniserar bilduppdateringen med din skärms uppdateringshastighet för att motverka s.k "screen tearing." Om du inte har problem med sagd tearing eller inte har en konstant bilduppdatering på över 60 bilder per sekund så rekommenderar jag dig att låta den vara av.
  • 0
Citerar Legacy:
Citerar Siegfried:Är det fortfarande aimbot på konsolversionerna som med MW 2? Det var ju löjligt lätt att träffa. BF BC 2 krävde mer skill, hur är det med detta spelet?

Och finns det online achievements?

Det är assiast, ja. Man kan nog ändra det i menyn dock. Har inte kollat.


Tänkte mest på online. Att ta bort det när andra har det är ju självmord.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Har spelat drygt halva SP nu och är grymt överraskad! SP i CoD4 tyckte jag var fantastisk. SP i WaW sög. SP i MW2 sög. Men nu, nu jävlar är det bra igen. Tyvärr måste man ju sova lite nu bara...ser fram emot morgondagen!

MP måste dock vänta tills fredag
Mountain Dew <3
  • 0
Går det att quickscopa på konsolversionerna? För det går finfint på PC?
This is where the truth begins, for more than seven deadly sins, you lose your will, I may have hurt your mind.
  • 0
Citerar Kerist:
Går det att quickscopa på konsolversionerna? För det går finfint på PC?


Vet ej, har inte prövat själv, men jag har sett denna video.
http://www.youtube.com/watch?v=XBdtG62upn0
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Fick precis en gunship i en care package, haha!
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
Hjälp! Jag har ett jättestort problem med Black Ops Hardened Edition!

Min kod till de äldre fyra zombie banorna funkar inte! Fort hjälp nu!
(Sorry, men är lite stressad, ville ju inte förlora pengar...)
The knife master
  • 0
Vet någon om det kommer något DLC till Black ops?
Only God can judge me!
  • 0
Citerar Captian Price:
Hjälp! Jag har ett jättestort problem med Black Ops Hardened Edition!

Min kod till de äldre fyra zombie banorna funkar inte! Fort hjälp nu!
(Sorry, men är lite stressad, ville ju inte förlora pengar...)


Skrev själv om det på förra sidan.

Har sökt lite på google och ser att det är flera som har samma problem.
  • 0
vilken internetaffär har den billigast till ps3??
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!