Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Perfect Dark Arcade - Officiel tråd!


Rare delade nyligen med sig av en ny bild ur spelet som fortfarande står utan release-datum. De har även utlovat att bjuda på en bild imorgon och även på onsdag också. Förhoppningsvis avslutar de med att gå ut med det officiella releasedatumet.

Bilden kan ni se här (klicka på bilden för att se en jämnförelse med originalet!
http://www.rare.co.uk/games/pdarcade/screenshots/screenshot10.
html
"I'd rather be chinese than a nation of unethical dick-shooters." - Eric Theodore Cartman.
  • 0
Citerar Mathemoto:
Rare delade nyligen med sig av en ny bild ur spelet som fortfarande står utan release-datum. De har även utlovat att bjuda på en bild imorgon och även på onsdag också. Förhoppningsvis avslutar de med att gå ut med det officiella releasedatumet.

Bilden kan ni se här (klicka på bilden för att se en jämnförelse med originalet!
http://www.rare.co.uk/games/pdarcade/screenshots/screenshot10.
html


Bra att du håller ställningarna i tråden med uppdateringar, Mathemoto.
"This is good... Isn't it?"
  • 0
Citerar Apollo:
Bra att du håller ställningarna i tråden med uppdateringar, Mathemoto


Hehe, vem vet. Någon dag kanske tråden blir populär
"I'd rather be chinese than a nation of unethical dick-shooters." - Eric Theodore Cartman.
  • 0
Tror ni kanske att de satsar mer på spelserien Perfect Dark ifall man skaffar detta? Annars är jag inte så noga. Jag tar hellre Perfect Dark 2.
  • 0
Så, vilka ska nu köpa spelet på onsdag
"I'd rather be chinese than a nation of unethical dick-shooters." - Eric Theodore Cartman.
  • 0
Citerar Mathemoto:
Så, vilka ska nu köpa spelet på onsdag


Pew-pew.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Man blir faktiskt lite sugen när man ser det.. Och jag har poäng över.. Hmm..
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Någon som vet vilken tid på dygnet det släpps, eller är det förhoppningsvis 00:00 här i Sverige?
Step into the bumper.
  • 0
De brukar väll uppdatera Arcade någon gång på förmiddagen? Eller är jag helt ute och cyklar nu?
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Ok, a de är mycket möjligt. Men det visar sig nog
Step into the bumper.
  • 0
Citerar emilshallperish:
Någon som vet vilken tid på dygnet det släpps, eller är det förhoppningsvis 00:00 här i Sverige?


Runt klockan 11-12 på morgonen uppdateras marketplace.
We own your fucking dreams!
  • 0
Jahopp, då var det alltså dags att köpa Live Gold igen då tillsammans med Perfect Dark...
"This is good... Isn't it?"
  • 0
Faen också. Laddade hem ett par låtar till Rock Band och börjar snacka med Johnny aka sirjohnnyking över msn där jag blir påmind om att Perfect Dark kom ut idag, hade fått för mig att det var nästa vecka. Så då fyller jag på med 2000 points för att kunna köpa lite fler låtar till Rock Band och eventuellt även Perfect Dark. Fast då är det klart att jag ändå spenderar alla 2000 points på Rock Band-låtar. Startar sedan trial-versionen av Perfect Dark och utan att ha testat det blir nostalgin för stor. Så nu fick jag lov att fylla på med 1000 points till för att ha råd.

Innan jag köpte hela spelet hann jag dock notera att det bara fanns en bana från multiplayern i trial-versionen. Men det var inte en bana från Goldeneye, vilket kanske hade varit ett smartare drag. Alla som älskade Perfect Dark lär ju ändå köpa det. Men alla de som var betydligt mer förtjusta i Goldeneye skulle nog ändå smälta när de sprang runt på någon av banorna därifrån. Bara en tanke som slog mig...
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!