Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Legend of Zelda som film?


  • Missing Avatar
  • gabi
nej nej nej jag menar att det ska bli en film ingen serie som sagan om ringen fast i en del!en verklig film e bättre än en tecknad serie som säkert skulle suga!
d^_^b
  • 0
"vad fan är det med er att ni vill se tecknade zelda filmen hur gammla e ni bre 5-7 år"

alltså ärligt talat! bara för att man hellre skulle vilja se en tecknad zelda film än en otecknad behöver man ju fan inte vara ett litet barn!

är det nån som man kan tro är ett litet barn så e de ni som skriver såna här otroligt omogna inlägg!

tänk efter före!
Signatur?
  • 0
Axelsson: Kunde inte sagt det bättre själv.
"Teeee. What's up with using the same bait"
  • 0
Varför är det barnsligt att titta på tecknat!? Bara för karaktärerna i en tecknad film är handritade (animerade) så blir ju inte storyn lättare för det! Om man tycker tecknade filmer är barnsliga, så vet man inte vad man pratar om? Har ni bara kollat på Bumbibjörnarna hela livet eller? Det finns faktiskt annat tecknat att titta på också!
Herregud..
Varför läser du här? Läs mina bloggar istället!
  • 0
Ujujuj.. du kommer inte att finnas länge till på det här forumet!
Varför läser du här? Läs mina bloggar istället!
  • 0
Man behöver ju inte ta allt som skrivs på så stort alvar. Är jag den enda som flinar?
  • 0
Sökte på Zelda och hitta detta

Men visst det skulle vart grymt att se link i en riktig Action film!
Rest In Peace Steve Irwin !
  • 0
Nej.. fyfan asså.. det skulle inte funka.. det räcker med den tecknade serien.. det skulle inte va så kul att kolla på en 2 timmars film där link springer runt å letar nycklar i tempel hehe
Raise your fists and walk around, just don't take what you need.
  • 0
Nej tack. Skulle bara förstöra den fantastiska glädje och lycka jag förknippar med zelda serien
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
  • 0
Never ever in my baever-life. Link kan ju inte ens prata
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
Citerar Revival:
Never ever in my baever-life. Link kan ju inte ens prata


Nej, men han kan stöna. Räcker till vissa filmer

F'låt, banna mig inte
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
  • 0
LInk pratar ju inte han skriker ju när man slås
GAMER TAG BAD AXY
  • 0
Han pratar ju faktiskt i den tecknade serien.. om du vill kolla på den så rekomenderar jag den engelska versionen.. fast den han låter riktigt jobbig i båda versionerna.. inte riktigt som man tänkt sig faktiskt.
Raise your fists and walk around, just don't take what you need.
  • 0
Jag håller med Silky, Ingen Zelda film. Det skulle förstöra ens syn på spelen
  • 0
vart kan man få tag på den tecknade serien da?
  • 0
Citerar gabi:
ERKÄNN ATT DEN SKULLE ROCKA FETT OCH DRA IN J*VLIGT MYCKET PENGAR AV MILJONTALS AV FANS!


Så sant så.
  • 0
zelda som film? hahahahaha det var ett roligt skämt filmen skulle bli lika lyckad som Gudfadern 3 som jag hörde är fröktansvärt dåligt. men filmen skulle nog duga som anime
I dont like this name
  • 0
Nej, nej, nej. Zelda får inte filmatiseras, det skulle krossa spelets känsla och image. Dessutom är det höst osannolikt att man hittar någon ska spela Link så bra så att folk inte tror att filmen är en komedi.
  • 0
Fan en Twilight princess film/serie skulle vara så jävla äg,
tänk bara när man får se alla underbara saker i Twilight Princss (L)
Kanske inte att man går runt i tempel men att man typ möter folk och saker i strid och kanske hittar en del av ....
gummisnopp
  • 0
  • Joke
  • Joke
Det skulle kunna blir bra, men så länge det inte blir som den serien som fanns. Den var helt värdelös. Samt att inte någon Hollywood pengafreak gör den. Utan någon som verkligen känner något för spelen!
  • 0
Det är ju aprilskämtet. Skitgammalt!
Zoooooooooooooooooommm.....
  • 0
Citerar Link_zelda:
http://www.youtube.com/watch?v=PGR6eeB37cw

Fejk, men ändå!


Link såg ut som en uteliggare eller nåt xD
In the name of all that is holy, blow his fucking head off!
  • 0
Är det inte bäst att filmen är i 3-D och håller samma kvalité som Twilight Princess grafik?
  • 0
va finns det 3d film !!!! jaja man lär sig något nytt varje dag hahaha
GAMER TAG BAD AXY
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!