Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Ute på en öde ö, EN konsol


Du blir kidnappad av rymdvarelser och placerad på en öde ö och får ta med dig:

EN konsol med ETT spel och EN handkontroll.


Du ska bo där i 70 år innan du blir räddad och har oändliga mängder med batterier och en solcell som driver din konsol och din trådlösa uber router men internet uppkoppling.

Okej du får med en liten skit TV också .

Vad hade det blivit?

Jag hade tagit med mitt Xbox 360 och... hmm.. svårt, kanske halo 3
  • 0
Har man internetuppkoppling?
  • 0
kanske det har blivit läge att börja med World of Warcraft.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Ett Xbox 360 med Mad Catz TE-sticka och Street Fighter IV, då är man upptagen några år framåt om man ska klara 100%.
  • 0
Njaa, en konsol utan en TV känns ganska onödigt. ;)
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
Lustigt hur alla hittar kryphål här. ^^

Oh! Men man svälter ju ihäl!

Men jag tar PS3, den är så fet att den formodligen har en hyfsad flytförmåga. Paddlar med random spelfodral. Fiskar med kontrollen. Win!
Any experiment that leaves a crater, is a successful experiment.
  • 0
Citerar The Sheriff:
Då kanske det har blivit läge att börja med World of Warcraft.


Är inne på samma spår här.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Jag skulle nog välja den konsol vars handkontroll har tjockast sladd. Varför?
Jo för ska jag bo på en öde Ö, helt ensam, med ETT spel i 70 år (vem vet om man ens blir så gammal?), så vill jag gärna ha en sladd som jag kan hänga mig med.

Game Over.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
  • Ric
  • Ric
Man har ju sladdar mellan konsollen och TVn man kan hänga sig med.
Jag skulle tagit Ps3 med ett jävligt svårt spel. Ifall man har internetuppkoppling så vore det självklara valet en PC med WoW.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Jag hade tatt med en 360, Halo 3 och spelat tills jag dör av svält.
Tufft ju.
  • 0
Hade det vart många spel hade jag sagt Nintendo DS Lite. DSi om den hade haft GBA-port. Hade vart riktigt nice med DSiWare då.

Men jag säger självklart Super Smash bros. BrawlWii. Med en Wavebird. Inget snack om saken.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
Jag hade tagit en pc, spelet spelar ingen roll. Sedan skulle jag göra en torrent av spelet och börja ladda upp, tillslut skulle polisen få komma och ta mig därifån.
-Utter- Harr! That Tickle's Me Wooden Leg!
  • 0
Citerar utter666:
Jag hade tagit en pc, spelet spelar ingen roll. Sedan skulle jag göra en torrent av spelet och börja ladda upp, tillslut skulle polisen få komma och ta mig därifån.


Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar utter666:
Jag hade tagit en pc, spelet spelar ingen roll. Sedan skulle jag göra en torrent av spelet och börja ladda upp, tillslut skulle polisen få komma och ta mig därifån.
Smartast hitills
  • 0
Citerar utter666:
Jag hade tagit en pc, spelet spelar ingen roll. Sedan skulle jag göra en torrent av spelet och börja ladda upp, tillslut skulle polisen få komma och ta mig därifån.


André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Jag skulle ta en PS3, MGS4 och sedan skulle jag spela så mycket så att min PS3 blev så varm så att man kunde grilla saker på den. Sen skulle jag lägga min avföring på den och göra en båt av avföringen. Sen använde jag "Skit-tv:n" och "Uber internetuppkopplingen" som motor, sen skulle jag åka hem.
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.
  • 0
Ett Ps3! Skulle slå sönder skiten...
  • 0
Jag skulle ta med mig PCn och säga till morsan eller nån av bröderna på MSN att hjälpa folk att hitta mig och medans dom gör det så chillar jag på stranden med lite kokosnötter,World of Warcraft och lyssnar på go' musik
Death in the morning, death for breakfast, little pots of toasted death.
  • 0
Hmm, en dator med internet uppkoppling you say? Inte för att uppmuntra till piratning men det är nog det bästa alternativet. Ingen klarar av att spela samma spel om och om igen i 70 år.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
En xbox av trä.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
en pongmaskin och en plopp.
<--------You may not like him, but the Canadians think he's a genius.
  • 0
Men om man väljer PC ska man ju BARA kunna spela på den. Annars är det ju fusk. En PC är ju mer än en konsoll. Iaf ska den vara grovt begränsad.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
En dator med Team Fortress 2, det är allt man behöver.
  • 0
En Xbox 360 och GTA IV
Valet av spel var dock svårt. Oblivion är också svinbra.
  • 0
Om vi snackar konsol (och inte PC) hade det blivit en PS3 med random spel.
Då får man iaf en fungerande browser att sitta och surfa med hela dagarna.
Heinz Ketchup
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!