Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Batman: Arkham Asylum


Citerar Th3 End:
men det är ju inte omöjligt.


Jooo!
  • 0
Jag kommer aldrig kunna spela klart det här spelet. Jag vågar inte möta Killer Croc
You can not kill what you did not create
  • 0
Citerar MostFrantic:
Jag kommer aldrig kunna spela klart det här spelet. Jag vågar inte möta Killer Croc


Han är tuff och skrämmande jäkel, indeed. Fan, jag är så sugen på att spela igenom det igen. Har redan klarat det två gånger på normal och hard, men vill ge mig på en trejde gång. Men jag vet inte om jag hinner innan Reach. Då kommer jag börja spela det och vill inte avbryta Batman mitt i. Kanske väntar lite...
  • 0
Citerar Ciriux:
Men jag vet inte om jag hinner innan Reach.


Såvida du inte planerar att ta alla gåtor och/eller spelar onormalt segt borde det inte vara några problem.
  • 0
Spelet är ju inte så lång. Jag älskar miljöerna i spelet, motiverar mig att springa runt och leka Batman.
  • 0
Nu har jag alla achievments i batman
Om du är ute på djupt vatten så är det smart att ha munnen stängd
  • 0
Citerar Super-Kirby:
Nu har jag alla achievments i batman


Yey!
  • 0
Nu äntligen! Jag tog tjuren vid hornen (eller i detta fallet, krokodilen i tänderna) och mötte Killer Croc. Jag har aldrig varit så rädd/nervös i ett spel i hela mitt liv! Fy fan. Jag skakar fortfarande! Hemskt!
You can not kill what you did not create
  • 0
Citerar MostFrantic:
Nu äntligen! Jag tog tjuren vid hornen (eller i detta fallet, krokodilen i tänderna) och mötte Killer Croc. Jag har aldrig varit så rädd/nervös i ett spel i hela mitt liv! Fy fan. Jag skakar fortfarande! Hemskt!


Han är ju jätte lätt. Det är bara ta batarangen på han så ramlar han ner.
  • 0
Citerar Raretek:
Han är ju jätte lätt. Det är bara ta batarangen på han så ramlar han ner


Haha jag vet, rent spelmässigt var det inga problem, det var mer mitt mod det var fel på.
You can not kill what you did not create
  • 0
vilka har sett nya trailern för Arkham City med Hugo Strange?
  • 0
skulle lira lite idag men när jag försöker stta igång min sparning står det: Save corrupted delete save. vad är det frågan om egentligen?
"I will get what i do, what i did, so I got what I did" - Ibrahim Jeilan
  • 0
Imorgon, då, då kommer jag kunna avnjuta Batman: Arkham Asylum Har väntat väldigt länge på att skaffa det och nu så får jag det i julklapp
  • 0
Citerar Crunt:
Imorgon, då, då kommer jag kunna avnjuta Batman: Arkham Asylum Har väntat väldigt länge på att skaffa det och nu så får jag det i julklapp


Dina mellandagar är räddade. Bättre spel finns inte just nu, imo.
  • 0
Citerar Ciriux:
Dina mellandagar är räddade. Bättre spel finns inte just nu, imo.


Det låter som ett väldigt bra omdöme från din sida Ciriux ^^,
  • 0
Fick Platinum idag. Tråkigt spel i början, men när man lärt sig combat och spelets mekanik är det riktigt roligt. Bra bossar och så sjukt jävla bra combat. Att spela som Joker fick mig att skratta flera gånger. Yes!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Skaffade tillslut Arkham Asylum häromdagen. Har just fått Explosive Gel. Problemet är att jag inte kan använda den. Jag trycker vänster på styrkorset, men istället för att välja gelen så kommer det upp en svart ruta över halva skärmen med något sorts skrivfält i. Någon som vet vad som är fel? Har googlat men ingen verkar ha haft samma problem.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar ChrizZz:
Skaffade tillslut Arkham Asylum häromdagen. Har just fått Explosive Gel. Problemet är att jag inte kan använda den. Jag trycker vänster på styrkorset, men istället för att välja gelen så kommer det upp en svart ruta över halva skärmen med något sorts skrivfält i. Någon som vet vad som är fel? Har googlat men ingen verkar ha haft samma problem.


Hm, någon slags grafisk bugg?
  • 0
Citerar Ciriux:
Hm, någon slags grafisk bugg?


Jadu, ingen aning. Jag kan med andra ord inte välja sprayen så jag vet inte hur jag ska komma vidare. Rutan kommer upp både när jag trycker höger och vänster, även när jag siktar med batarangen... Snacka om snopet.

Laddade från senaste sparpunkten och gjorde ingen skillnad. Får försöka med det igen. Finns inget värre än att börja om från början.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar ChrizZz:
Skaffade tillslut Arkham Asylum häromdagen. Har just fått Explosive Gel. Problemet är att jag inte kan använda den. Jag trycker vänster på styrkorset, men istället för att välja gelen så kommer det upp en svart ruta över halva skärmen med något sorts skrivfält i. Någon som vet vad som är fel? Har googlat men ingen verkar ha haft samma problem.


Troligen måste det vara glitch. Finns folk som har fått olika problem med spelet. Pröva om och om igen. Eller ta en litet våt handuk och gör rent bakom skivan.

Seriöst, ja vet att det är 5 dagar kvar men det är nu det blir så jobbigt! Det finns spoilers överallt och jag vet redan vissa saker. Vill bara att det ska bli höstlov, för då tusan!
  • 0
Började lira Arkham Asylum för ca. en vecka sedan efter att det legat i hyllan i nära två år ( ) och plockade idag den sista achievementen - 100%. Var ett par combat challenges som var extremt jävliga för mig men det känns alltid lika skönt att ha nåt svårt avklarat.

Men hur som helst, spelet var kort sagt fantastiskt bra och jag vet ärligt talat inte varför jag spelade igenom det först nu.

Får bli Arkham City nån gång runt jul.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!