LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Nintendo Wii - Officiell tråd


      Citerar Masked monk:
      Ursäkta?

      Nån gång skulle jag vilja sälja mitt Wii och köpa ett nytt. Kanske svart. Mest för jag ångrar några VC-köp. T_T


      Det är som att jag skulle köpa om mina Steam spel för att jag ångrar några i listan... Ska du köpa nu konsol för det??
      PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
      • 0
      Va? Ja jag säljer ju konsolen och spelen på och sen köper jag en ny konsol. Då får jag ju tillbaka en del av pengarna. Du kan ju inte sälja dina Steam-spel väl? =S

      Därför jag egentligen hatar denna nya era av digitala-spel och DLC.
      May the ki be with you...
      • 0
      Citerar Masked monk:
      Därför jag egentligen hatar denna nya era av digitala-spel och DLC.


      För att du inte kan sälja spelen...eller va?

      Själv älskar jag tjänster som Steam och Virtual Console. Har kunnat uppleva så många klassiska spel via VC som jag annars inte kunde ha spelat. De flesta indie-spel skulle aldrig ha kommit till skott heller om det inte vore för Steam t.ex.

      Visserligen föredrar jag också alltid fysiska exemplar, men jag har absolut inga problem alls med digitala spel.
      "Who the hell do you think I am?"
      • 0
      Citerar ZchmeKko:
      För att du inte kan sälja spelen...eller va?

      Ja såklart. Och för att jag vill ha nått fysiskt, att ta på och visa upp.
      May the ki be with you...
      • 0
      Game säljer Rayman Origins för kanonpriset 249 kr.
      • 0
      Oh snap! Provade spelet på XB360 och det är fan amazing, även om jag inte helt älskar designen. Men älskar 2D-platformare. Ska defenitivt ha spelet, och det där är ett sjukt bra pris. Men jag köpte nyss massa grejs från Amazon.
      May the ki be with you...
      • 0
      Rayman Origins är verkligen superbt! Fantastisk plattformare på alla sätt och vis, rekommenderas starkt!
      "Who the hell do you think I am?"
      • 0
      Hallå!

      Undrar om man kan döda spökerna i new super mario.bros? Eller går inte det?
      • 0
      Citerar Xorios:
      Hallå!

      Undrar om man kan döda spökerna i new super mario.bros? Eller går inte det?


      Bara om du har en stjärna, annars inte
      "Who the hell do you think I am?"
      • 0
      Tips till er som funderar på att köpa en konsol: Siba tar 995kr för Wii idag. Hade nog slagit till om den svarta hade funnits i mitt lokala varuhus.
      • 0
      Citerar Lennon:
      Tips till er som funderar på att köpa en konsol: Siba tar 995kr för Wii idag. Hade nog slagit till om den svarta hade funnits i mitt lokala varuhus.


      Billigt
      Hade nästan köpt en till bara för att...
      • 0
      Helt sjukt.
      May the ki be with you...
      • 0
      Jag råkade lägga in skivan på fel sätt, alltså åt fel håll. Skivan funkar nu när jag la det rätt, men kommer detta få några bieffekter ?

      Snabb svar please !!!!!!!!!!!
      Forza Inter <3
      • 0
      Citerar kristianss4:
      Jag råkade lägga in skivan på fel sätt, alltså åt fel håll. Skivan funkar nu när jag la det rätt, men kommer detta få några bieffekter ?

      Snabb svar please !!!!!!!!!!!


      Haha, neh Gjorde själv så många gånger när jag köpte maskinen och jag har aldrig fått några bieffekter.
      "Who the hell do you think I am?"
      • 0
      ZchmeKko

      Tack för snabbt svar ! Blev lugn nu
      Forza Inter <3
      • 0
      • Trog
      • Trog
      För 80kr till så uppgraderar jag från the Last Story till Limited Edition. Värt? Nja, inte för att det man får med är så häftigt, men ändå värt
      I just dont know what went wrong
      • 0
      Fan vad tråkigt och lätt New Super Mario Bros är.
      Resident Evil 4, där har vi ett riktigt bra spel.
      • 0
      Funderar på om jag ska slå till på Spider-Man: Shattered Dimensions till Wii. Såg det härom dagen till rea-pris. Men jag är osäker, har redan så många spel som jag inte har kört igenom än. Dessutom vill jag spara till bokrean. Kanske man ska vänta?
      THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
      • 0
      • Trog
      • Trog
      Nä, köp! Och sen köper du bökerna på Amazon. Säkert billigare där
      I just dont know what went wrong
      • 0
      Näe, skit i att köpa Shattered Dimensions.

      Skitkasst spel.
      • 0
      Har 2 banor kvar på Super Mario Bros Wii.

      Tog ett år att komma hit, så har dragit ut på "njutandet"...
      "But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
      • 0
      Citerar swedish_jedi:
      Funderar på om jag ska slå till på Spider-Man: Shattered Dimensions till Wii.

      Nej nej nej nej. Köp inte sånnadär spel. Finns för mycket andra spel att lägga pengarna på. Bättre att spara pengarna också. Bara om du inte har något annat spel du vill ha och är ett stort Spider-man-fan ska du ens överväga att köpa det.
      Akuryo taisan!
      • 0
      Har ni hört att det ska komma en remake av Fatal Frame: Crimson Butterfly till Wii senare i år? Nintendo of Europe bekräftade nyss att spelet kommer att släppas i Europa.

      Låter intressant, men jag undrar fortfarande varför dem inte släpper Fatal Frame IV: Mask Of The Lunar Eclipse till Europa också?
      THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
      • 0
      Citerar swedish_jedi:
      ...Fatal Frame IV: Mask Of The Lunar Eclipse till Europa också?

      Släpptes inte i USA heller. Det är förjävligt av Nintendo att bara kapa av en sån serie när det alltid kommigt ut över allt. Och när utvecklaren valde Wii exklusivt också.
      Akuryo taisan!
      • 0
      Citerar Mr_Otaku:
      Citerar swedish_jedi:...Fatal Frame IV: Mask Of The Lunar Eclipse till Europa också?
      Släpptes inte i USA heller. Det är förjävligt av Nintendo att bara kapa av en sån serie när det alltid kommigt ut över allt. Och när utvecklaren valde Wii exklusivt också.


      Det är sorgligt helt klart. Men det beror väl på att dom helt enkelt inte tror att spelet kommer att sälja så bra i västvärlden. Men det ska bli intressant hur Fatal Frame 2 kommer att bli till Wii. Blir det en direkt remake där dem bara sätter in rörelsekontroll, eller blir det en helomvändning?
      THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!