Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA 10 - Officiell tråd


Nån som skrev att det är tre europeiska ligor som det inte går att spela CL med, Norge, Sverige och nåt mer. Ska tilläggas att man spelade turneringen på samma sätt 09.
  • 0
Citerar Jimmy911:
Hörre ni. Är det bara jag som ibland får problem med Virtual Pro online-matcher? Inte att det laggar och så, för det gör det nog för de flesta. Men jag ska förklara en sak.

Ibland när jag har nästan hela mätaren grön (högt betyg alltså) så händer det ibland att det buggar till och vips så är mätaren nere på det halva. Av ingen anledning alls! Jag står i position, fick inget minus. Utan det hände bara helt utan vidare.

I en match gjorde jag hela 6 mål (!!!) och en assist. Självklart så ska ju det belönas med en solklar 10 i betyg. Men då kom buggen efter mitt femte mål och betyget går ner. Jag har bildbevis för den som vill se!!

http://yfrog.com/58uncharted2047j

Ta snälla tid och läs detta, tack.


Det var det konstigaste jag sett Sänks betyget bara helt plötsligt i matchen?
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Går det att lira online mot vän en med xbox när jag har ps3? Hittar inte varann i lobbyrummen.

Och hur fan lägger man till en vän i spelet? Eller går det bara på ea? Funkar inte detta när vi inte har samma konsoler?
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar insomnias:
Nån som skrev att det är tre europeiska ligor som det inte går att spela CL med, Norge, Sverige och nåt mer. Ska tilläggas att man spelade turneringen på samma sätt 09.


Tror Irland var den sista ligan.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar ingvarsson7:
Går det att lira online mot vän en med xbox när jag har ps3? Hittar inte varann i lobbyrummen.

Och hur fan lägger man till en vän i spelet? Eller går det bara på ea? Funkar inte detta när vi inte har samma konsoler?


Du är ju online via PSN och han är på XBL. Det är två olika nätverk för respektive konsol och man hittar inte varandra över de olika nätverken vad jag vet. Något annat verkar ologiskt även fast jag själv inte en spelat online
"When you don't do it, you'll regret it. When you do it you won't regret it"
  • 0
Åfan. Det var inget roligt. Lite halvkasst
  • 0
Citerar ingvarsson7:
Åfan. Det var inget roligt. Lite halvkasst


Okej, vad hade du förväntat dig?
I am "Bert Falk". Im an Assassin.
  • 0
Kan inte svenska lag spela CL (MLT) i Fifa 10?
Free Agent
  • 0
Svenska lag kan tyvärr icke spela CL (ECC i spelet). Jag lirar med FC Köpenhamn och på min andra säsong tog jag mig till kvartsfinal, men Barca på legendarisk blev för svårt. 0-0 borta men 2-3 förlust hemma. Men det är bara att komma igen, haha.
  • 0
Citerar slowie-moie:
Citerar fifa 10:
Hur spelar men championsleague på fifa 10?


Det heter MLT på fifa, man måste komma bland dem 4 bästa om man spelar i en av de bästa ligorna men några ligor kan man inte ens vara med i en sådan cup


Okej,, men jag har kommit etta med både united o liverpool innan,, men jag har inte varit med!
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar mickemilanista:
Det var det konstigaste jag sett. Sänks betyget bara helt plötsligt i matchen?


Ja, märkligt nog. Det händer dock enbart när jag har fullt på mätaren, när det går riktigt bra. Då buggar det till efter en avblåsning. Sen när spelet rullas igång så sänks mätaren automatiskt utan anledning, konstigaste jag sett. Kan det ha med internetuppkopplingen att göra, mån tro?

Men 6 mål och en assist, inte illa va? Haha!
"Thank you to God, for making me an atheist!" - Ricky Gervais
  • 0
Citerar Jimmy911:
Citerar mickemilanista:
Det var det konstigaste jag sett. Sänks betyget bara helt plötsligt i matchen?


Ja, märkligt nog. Det händer dock enbart när jag har fullt på mätaren, när det går riktigt bra. Då buggar det till efter en avblåsning. Sen när spelet rullas igång så sänks mätaren automatiskt utan anledning, konstigaste jag sett. Kan det ha med internetuppkopplingen att göra, mån tro?

Men 6 mål och en assist, inte illa va? Haha!


hahah nice, men vilken svårighetsgrad??
1,2 Gul Röd Blå! Rött för blodet genom hjärta och ven, gult för solens värmande sken, blått för himlen, regn och hav! Stockholms stolthet, VÅRAT LAG!!!!!!! D.I.F!!
  • 0
Citerar insomnias:
Svenska lag kan tyvärr icke spela CL (ECC i spelet).


Fan! Jag som byggt upp sånt jävla bra lag med MFF.
  • 0
Nån som har gjort ett virtual pro med riktigt bra tot.? Själv ligger jag bara på 78
Även den starkaste måste ta i när han skiter.
  • 0
Är sjukt besviken på att engelska kommentatorerna inte kan namnet på Albin Ekdal, mitt nyförvärv

Tillagt 2009-10-26 22:51:
Mina spelare blir fortfarande omkringkastade i truppen, trots nerladdning av patchen... och jag har inte på assisterande tränare.. :/
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
  • ZcuB
  • ZcuB
Körde första Virtual Pro matchen online just nu, avgjorde med 4-3 i 90e minuten. Vilken känsla
  • 0
Hur många avbytare har ni? Ibland har jag 5 ibland 7.. vad beror de på? bugg?
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar Teddycore:
Hur många avbytare har ni? Ibland har jag 5 ibland 7.. vad beror de på? bugg?


Det beror på, om man spelar i en cup så har man mindre avbytare men om det är på en vanlig liga match så är det nog en liten konstig bugg
  • 0
Citerar Noish:
hahah nice, men vilken svårighetsgrad??


Svårighetsgrad? Som jag skrev, så handlar det om Virtual Pro, en Pro Club Championship-match med och mot andra spelare världen över.

Tillagt 2009-10-27 03:42:
Förresten så är det fullständigt bedrövligt att lag från Allsvenskan inte kan kvala in till Champions League. Det är ju idiotiskt, rent ut sagt! Hur tänkte EA egentligen? Har ju alltid kunna kvala in på de förra spelen? Vad fick de att ändra sig?
"Thank you to God, for making me an atheist!" - Ricky Gervais
  • 0
när jag var Liverpool på mitt karriärläge hade jag en sån härlig känsla.. men när jag testade fifa 10 på demot hade jag inte det. Är det bättre på själva spelet eller?
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Karriärläget är mycket bättre på Fifa 10. Det finns brister, men de är färre. Det värsta jag tycker är att man får så värdelösa erbjudanden från andra klubbar vid säsongens slut. Jag har vunnit ligan och cupen två år i rad med FC Köpenhamn och tagit mig till kvartsfinal i ECC, men ändå fick jag bara erbjudanden från lag med MAX 1,5 stjärna. Jag är uppe i 3 stjärnor i reputation. De borde ju åtminstone gjort så man får anbud från klubbar med samma antal stjärnor som man har i rep.
  • 0
  • Deru
  • Deru
GAISERQ kicka inte mig, jag var först in med AIK, har dessutom 4/0/0 som jag helst har kvar

Tillagt 2009-10-27 12:42:
Citerar Teddycore:
Hur många avbytare har ni? Ibland har jag 5 ibland 7.. vad beror de på? bugg?


I ligan är det 5 och i cuper är det 7. Dock så finns det skillnader liga för liga.
.....Boo!
  • 0
Citerar insomnias:
Det värsta jag tycker är att man får så värdelösa erbjudanden från andra klubbar vid säsongens slut. Jag har vunnit ligan och cupen två år i rad med FC Köpenhamn och tagit mig till kvartsfinal i ECC, men ändå fick jag bara erbjudanden från lag med MAX 1,5 stjärna. Jag är uppe i 3 stjärnor i reputation. De borde ju åtminstone gjort så man får anbud från klubbar med samma antal stjärnor som man har i rep.

Det där stör jag mig på oxå!
Hur bra måste man va för att få hyfsade jobberbjudanden? typ 4-5 stjärnor?

Vad står alla förkortningar för? MPT är Champions League och EPT är väl Uefa cupen, men vad är ECC?

Citerar Deru:
I ligan är det 5 och i cuper är det 7. Dock så finns det skillnader liga för liga.

Coolt, antog att de va nåt sånt.
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
European Champions Cup borde det vara. Men när nu MPT (???) står för Champions League, så vet i fan.
"Thank you to God, for making me an atheist!" - Ricky Gervais
  • 0
Skumt

Har ni tänkt på att Rafael och Fabio i Man Utd är samma person
Iaf samma bild, ålder, längd, vikt och nästan identisk stats
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!