Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA 10 - Officiell tråd


Nu hänger jag inte riktigt med. Finns det två typer av karriärläge?
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.
  • 0
ja en när du bara är en spelare och ska göra honom till världens bästa och en när du ska vara Manager/Tränare till ett lag och bli en av de bästa managers i världen.

Be A Pro = bara en spelare
ManagerMode (Karriärläge) = Du är manager och spelar med hela laget
  • 0
Äntligen har jag det
Bara jag som tycker att omslaget är riktigt snyggt i år?
Let's hug it out, bitch.
  • 0
om nån vill möta mej nån gång på ps3 så säg till ja heter jontegais123 ;) rankad 7:a i Sverige
We love you Arsenal, we do! We love you Arsenal we do! We love you Arsenal we do! Oohh Arsenal we love you!
  • 0
Citerar jontegais123:
rankad 7:a i Sverige


7:a av 7!

Citerar Gamemaster:
Bara jag som tycker att omslaget är riktigt snyggt i år?


Håller helt och hållet med! Skönt också att det bara är spelare från världens bästa liga! Och att en av dem spelar i världens bästa lag! (Arsenal)
Once a gooner, always a gooner!
  • 0
Synd bara att det verkar vara vrickade transfer på detta oxå

Maxvell till Wolves...Hur ofta händer det??
  • 0
Nu har man köpt Fifa 10, om någon vill möta mig så är det bara att adda mig, spelar på Xbox 360, mitt GT står i mitt krypin
  • 0
hur gör an så spelarna utvecklas på mangermode? kan inte utveckla dom.. och vad är assisterande tränare för nåt?
  • 0
Är inte helt övertygad efter 10 matcher. Tycker det påminner lite väl mycket om Fifa 09, ingenting känns riktigt nytt. Känns som om man har spelat tillräckligt, redan nu liksom. Lite tråkigt..

EA har förövrigt varit riktigt slöa när det kommer till spelare i år. Allt för många ser inte ut som de ska och har dessutom alldeles för dåliga stats, som inte kommer påverkas speciellt mycket genom Live Season. Känns otroligt tråkigt att som Liverpool-anhängare inte kunna känna igen Skrtel, Aurelio, Lucas eller Benayoun på planen, det är ju världsspelare! Och att man har grön logga på målvaktströjan.. urk. Gör om, gör rätt.

Det är småsaker, jag vet, men samtidigt tar PES vara på alla de där små detaljerna, och det utgör faktiskt ett trevligare och roligare spel. Kanske ska man titta lite närmare på PES 2010 ändå..
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
Någon annan som får "Server Not Responding" när deras GameFaces ska genereras?
  • 0
Dom gröna(gula,röda,vita) pilarna som e på start 11, e det formen eller?
  • 0
Har haft spelet sedan igår, dock är min Xbox på lagning. Jävligt drygt. Får först testa spelet på allvar om två veckor. Någon som ser hur licensen för stockholmslagen ser ut i år? Heter t.ex. fortfarande inte Djurgården utan något annat och de dessutom har en annan dräkt?
  • 0
Guti och higuain har typ 82, fick spelet idag! riktigt trevlig. Recensionen kommer i helgen

Tillagt 2009-10-01 19:52:
ska prova gameface nu
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar Lasse Kongo:
Heter t.ex. fortfarande inte Djurgården utan något annat och de dessutom har en annan dräkt?


Tror det är som förra året, hela Allsvenskan är licensierad förutom Göteborg och Stockholmslagen.
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
Oj, man kan juh till och med ändra svårighetsgraden på styrelsen.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Gryyyyyyyyyyyymt spppeeel!!!!! älskar det. Dock fick jag typ hjärtattack när Torres hade nummer 3 i Liverpool men jag laddade ner senaste laguppställningarna så fick han nummer 9 igen
Liverpool is my religion, Alfield is my church! Oavsett resultat!
  • 0
fick spelet idag och jag är riktigt nöjd

nästan alla små saker ( t.ex. att ronaldo står olika på straffar och frisparkar och inte likadant) har dom fixat
We Love you Arsenal, We do <3!
  • 0
Någon som har spelet, kan ni lägga ut en recension?
Liverpool is my religion, Anfield is my church.
  • 0
Citerar antilos:
Någon annan som får "Server Not Responding" när deras GameFaces ska genereras?


Jepp, hela tiden sen lite innan 12 idag...lite synd! Hoppas det löser sig snart!!
Hell yea!
  • 0
Dåligt att man inte kan ladda ner Bernabeu stadion om man inte har xbox live guld
  • 0
nån som vet varför man måste ladda ner bernabeu ?
We Love you Arsenal, We do <3!
  • 0
dif finns på riktigt, tyvärr
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
vad är skillnaden på om man har assisterande tränare elr inte? Och fattar inte hur man kan göra spelarutveckling på karriärläge?Nån som kan hjälpa mej?

Annars grymttt spel
  • 0
  • Ric
  • Ric
Någon som har lust att berätta hur man gör sina egna frisparkar? Jag själv har inte spelet, det är min kompis som undrar.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Ric:
Någon som har lust att berätta hur man gör sina egna frisparkar? Jag själv har inte spelet, det är min kompis som undrar.


På ps3 är det bara att trycka "select" när man är i arenan, så kommer lite alternativ...
Hell yea!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!