Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA 10 - Officiell tråd


Dum fråga kanske, men när du styr ett lag SPELAR du då matcherna också eller genereras resultaten bara utifrån statistik som i ett managerspel?</quote>

Jag spelar matcherna
  • 0
Citerar mrcohen:
Citerar alzo_93:
Jag spelar aldrig online, spelar bara karriär, fast jag oftast är Inter(för där kan man locka till sig spelare från engelska ligan) är man typ Chelsea så kunde man inte köpa Fabregas och såna för dom är rivaler. Men tillslut så tröttna jag och körde på Arsenal(mitt favoritlag) och köpte bara en talang och ersatte när tex Toure blev gammal och det blev mycket roligare på det sättet.


Dum fråga kanske, men när du styr ett lag SPELAR du då matcherna också eller genereras resultaten bara utifrån statistik som i ett managerspel?

Man kan simulera matcherna men det de flesta gör är nog att spela matcherna själv men vill du inte spela matcherna är det nog bättre med ett maneger-spel.

Men karriär-läget och att spela matcherna är grymt kul
Liverpool is my religion, Alfield is my church! Oavsett resultat!
  • 0
  • Deru
  • Deru
Till alla er som har tjatat sönder om vad spelare har för stat, lägg ner. Stat ändras konstant beroende på form om man kör karriärläge. Har man dessutom adidas live season så ändras deras permanenta stat varje vecka beroende på hur spelarna gör ifrån sig IRL.
.....Boo!
  • 0
Citerar Deru:
Till alla er som har tjatat sönder om vad spelare har för stat, lägg ner. Stat ändras konstant beroende på form om man kör karriärläge. Har man dessutom adidas live season så ändras deras permanenta stat varje vecka beroende på hur spelarna gör ifrån sig IRL.


Stats ändras väl inte på karriärläge? Bara om dom utvecklats, och då får dom högre stats ju, helt annan sak. Sen saken är ju att man gärna vill spela mot sina kompisar, och då kör man vänskapsmatch och då vill man helst ha det laget som har många bra spelare, eller hur? Brukar även köra turnering och samarbeta kompisarna och där är det samma sak, man vill ha det bästa laget.

Jag tror seriöst jag kommer bli nöjdast här med fifa, jag älskade 07,08 och 09.
  • 0
  • Ric
  • Ric
<quote author="alzo_93"></quote>

Om spelarnas form går ner så går även deras total ner.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Jag kan vara med på en allsvensk liga

Jag vill vara Elfsborg

Spelar på PS3
You Mad
  • 0
Citerar Ric:
<quote author="alzo_93">


Om spelarnas form går ner så går även deras total ner.</quote>

Okej, konstigt att jag inte märkt det. Men poängen var iaf att statsen är väldigt intressant ändå.
  • 0
Snälla kan någon skicka AS ROMAS stats. Jag ber er. kan inte vänta.

En till grej, när tror ni man får spelet om man förbeställt på webahallen?

Tack på förhand!
  • 0
Är det fortfarande samma "kontroller" på de olika finterna ( rabona, mcgready spin osv) i Fifa10 som i 09:an? Nån som i såfall kan tipsa om nån sajt som har detta nedklottrat så man kan printa ut det. Vet att det finns på Youtube i videoform men måste ha det nedplitat. Är gammal och hinner inte med längre..hehe.

Och någon som har ett tips hur man ska göra för att få in den senaste uppdateringen om man inte har tillgång till Live delen.!?
  • 0
Till alla ni som redan har spelet.... Har ni beställt eller hur har ni fått det? i så fall var har ni beställt det?
  • 0
En fråga om Virtual Gameface: Måste man ha länkat sin gamertag till Eas hemsida för att kunna ladda ner sitt gameface till fifa eller går det utan att länka gamertagen?

har nämligen problem med att länka den D:

Tillagt 2009-09-29 16:49:
Citerar kokosnot:
http://pici.se/pictures/xTvmHIoRA.jpg


Walcott på framsidan? Trodde att det bara var Shrek och Åsnan
Once a gooner, always a gooner!
  • 0
Citerar mrcohen:
Tack för svaren. En annan grej: Är fotbollsspel kul även om man troligen mest kommer att köra själv och offline? Och vad är i så fall roligast? Kan man tex spela med HIF genom ett antal säsonger i allsvenskan?


Ja, de kan du, du kan spela karriärläge, det fungerar ungefär som riktigt, du kan köra så många säsonger du vill , men du kan även byta till vilket annat lag som helst , o träna dom istället. gött att du hejar på HIF i allsvenskan , jag gillar mest AIK , ,, men HIF också.

Tillagt 2009-09-29 17:04:
Citerar mrcohen:
Citerar alzo_93:
Jag spelar aldrig online, spelar bara karriär, fast jag oftast är Inter(för där kan man locka till sig spelare från engelska ligan) är man typ Chelsea så kunde man inte köpa Fabregas och såna för dom är rivaler. Men tillslut så tröttna jag och körde på Arsenal(mitt favoritlag) och köpte bara en talang och ersatte när tex Toure blev gammal och det blev mycket roligare på det sättet.


Dum fråga kanske, men när du styr ett lag SPELAR du då matcherna också eller genereras resultaten bara utifrån statistik som i ett managerspel?



Du spelar matcherna. men du kan också välja så att matcherna simuleras, alltså att det bara blir nånting , och det är ju inte så kul elr hur?
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Två dagar kvar, fyfan vad jag längtar!

kokosnot// Var köpte du?
  • 0
Någon snäll människa som kan skriva eller ta kort på Romas stats så man kan se?

Jag dör av längtan!!!!
  • 0
Citerar alzo_93:
Två dagar kvar, fyfan vad jag längtar!

kokosnot// Var köpte du?


Köpte på OnOff.
  • 0
längtar, bara två dar till release. Men hoppas spelet kommer imorgon
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar kokosnot:
Citerar alzo_93:Två dagar kvar, fyfan vad jag längtar!

kokosnot// Var köpte du?

Köpte på OnOff.


För hur mycket?
  • 0
Nu har jag börjat tveka, ska jag köpa ps3 eller xbox 360? Har ingen hd-tv utan bara en vanlig. Blir det ändå samma grafik då ändå eller är det fortfarande skillnad på grafiken?
  • 0
Kamphan, i manager mode, finns det nån ungdomsakademi?
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar alzo_93:
Nu har jag börjat tveka, ska jag köpa ps3 eller xbox 360? Har ingen hd-tv utan bara en vanlig. Blir det ändå samma grafik då ändå eller är det fortfarande skillnad på grafiken?
PS3, the future of gaming...
http://www.easportsfootball.co.uk/player-hub/media/PS3/pimmist
  • 0
Citerar pimmist_psn:
Citerar alzo_93:
Nu har jag börjat tveka, ska jag köpa ps3 eller xbox 360? Har ingen hd-tv utan bara en vanlig. Blir det ändå samma grafik då ändå eller är det fortfarande skillnad på grafiken?
PS3, the future of gaming...


Men blir det dålig bild? Tvn är ju bra för att vara en tjock-tv

Om man kör på vanlig tjock-tv, blir det nån skillnad mellan xbox 360 och ps3's grafik ändå? Jag var mycket nöjd med bilden på xbox 360 fast jag hade tjock-tv iaf, men blir man ännu nöjdare med ps3? det är frågan
  • 0
Citerar alzo_93:
Citerar pimmist_psn:Citerar alzo_93:
Nu har jag börjat tveka, ska jag köpa ps3 eller xbox 360? Har ingen hd-tv utan bara en vanlig. Blir det ändå samma grafik då ändå eller är det fortfarande skillnad på grafiken?
PS3, the future of gaming...

Men blir det dålig bild? Tvn är ju bra för att vara en tjock-tv

Om man kör på vanlig tjock-tv, blir det nån skillnad mellan xbox 360 och ps3's grafik ändå? Jag var mycket nöjd med bilden på xbox 360 fast jag hade tjock-tv iaf, men blir man ännu nöjdare med ps3? det är frågan
Det vet jag inte? Har själv PS3 med HDTV och HDMI-sladd och är otroligt nöjd med resultatet! Kan tyvärr inte svara på din fråga... Förresten, någon som vet om man får spelet på torsdag eller fredag om man har bokat?
http://www.easportsfootball.co.uk/player-hub/media/PS3/pimmist
  • 0
Känns som att man måste fjäska för de som redan har spelet för att man ska få svar på sin fråga... men det gör jag inte.

Någon som har FIFA 10 som kan berätta för mig hur bra Marcus Allbäck är, och om hans ansikte ser ut som i verkligheten?
  • 0
Frågade också några saker, tråkigt att inte få svar men respekterar att folk vill spela istället för att skriva upp saker som andra i GR:s forum vill att man ska göra.
http://www.easportsfootball.co.uk/player-hub/media/PS3/pimmist
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!