Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FIFA 10 - Officiell tråd


det är så att jag spelar en turnering på fifa 10 med landslag. Men jag vill t.ex ha med G.Higuain i Argentina, när jag har flyttat med han i truppen så finns han ändå inte när jag spelar turneringen.? Någon som vet hur jag kan göra?

Tillagt 2010-07-10 11:16:
Någon som vill svara=?
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Fyfan alltså, jag gillar att spela online men hatar att varenda jävel hoppar ut i andra halvlek (då jag leder). Blir så fruktansvärt mycket tråkigare då. :/
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Hej, jag är väldigt intresserad av att gå med i ett PS3 lag.

Någon som rekryterar?

PSN: xpliiiT
  • 0
Någon som har lust att spela online teamplay nångång?
Typ 3 vs 3 osv
!
  • 0
kan nagon ge mig lite utmaning ? xbox 360
Forza Inter <3
  • 0
Kan någon förklara för mig hur man startar "vänners ligor" skulle verkligen uppskattas
  • 0
Fyfan vilken match jag spelade igår online.
Han leder med 3-0 i 80:e minuten, jag gör tre mål på de sista minuterna.
Bla 2 på frispark och ett solonummer av Rooney.
Sen vidare till förlängningen så exploderar mitt anfall.
Jag gör 4 mål på första och 2 på andra.

har 57-28 nu inte så jättebra men men ^^
!
  • 0
Citerar fifa 10:
det är så att jag spelar en turnering på fifa 10 med landslag. Men jag vill t.ex ha med G.Higuain i Argentina, när jag har flyttat med han i truppen så finns han ändå inte när jag spelar turneringen.? Någon som vet hur jag kan göra?

Tillagt 2010-07-10 11:16:
Någon som vill svara=?


????
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar kristianss4:
kan nagon ge mig lite utmaning ? xbox 360


Skaffa ett PS3

Tillagt 2010-07-26 00:28:
Citerar fifa 10:
Citerar fifa 10:
det är så att jag spelar en turnering på fifa 10 med landslag. Men jag vill t.ex ha med G.Higuain i Argentina, när jag har flyttat med han i truppen så finns han ändå inte när jag spelar turneringen.? Någon som vet hur jag kan göra?


kanske du vet det mickemilanista


Prova att spara "trupper" efter att du ändrat i truppen. Om du inte har autosave på förstås, då vet jag inte vad felet är.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
  • Missing Avatar
  • yxan
Tjena!

Jag har spelat två säsonger med Wolverhampton och har nu vunnit det mesta med dom och ville gå vidare. Jag fick chansen att ta över FC Barcelona så jag gjorde det. Det stod innan jag "skrev på" att dom hade en budget på ca 50 miljoner så det var kanon tänkte jag för att köpa David Villa. När jag sen "Skrivit på" så har Barcelona en skuld på 2 147 483 640 €. Hur fan kan det bli så? Så nu kan jag inte uppgradera mina olika tränare och arena och än mindre köpa andra spelare.
Vilket gör att Zlatan och Messi och alla andra är helt slut efter bara en match och det tar flera veckor för dom att återhämta sig.
Det känns verkligen långt från verkligheten om dom ska ha en skuld på två miljarder euro.

Någon som varit med om samma sak eller vet vad man kan göra åt saken?
  • 0
Samma sak hänt mig flera gånger med storklubbar. Fick sparken från Liverpool pg.a det och valde Dag & Red i engelska tredjedivisionen, de hade 2 miljarder plus. Vet dock inte hur du ska göra.
"In nature, fathers are known to eat their young. Is it because they're delicious? No it's because they wanna give their female, bear, giraffe, what have you, the honeymoon they never had."
  • 0
Jag var Schalke 04,, det är vardagsmat för mig att det händer så,, och låg exakt lika mycket back som för yxan.

Tillagt 2010-07-26 11:47:
Jag var Schalke 04,, det är vardagsmat för mig att det händer så,, och låg exakt lika mycket back som för yxan.
www.jsodratifo.webs.com
  • 0
Citerar yxan:
Tjena!

Jag har spelat två säsonger med Wolverhampton och har nu vunnit det mesta med dom och ville gå vidare. Jag fick chansen att ta över FC Barcelona så jag gjorde det. Det stod innan jag "skrev på" att dom hade en budget på ca 50 miljoner så det var kanon tänkte jag för att köpa David Villa. När jag sen "Skrivit på" så har Barcelona en skuld på 2 147 483 640 €. Hur fan kan det bli så? Så nu kan jag inte uppgradera mina olika tränare och arena och än mindre köpa andra spelare.
Vilket gör att Zlatan och Messi och alla andra är helt slut efter bara en match och det tar flera veckor för dom att återhämta sig.
Det känns verkligen långt från verkligheten om dom ska ha en skuld på två miljarder euro.

Någon som varit med om samma sak eller vet vad man kan göra åt saken?

Vet inte hur du ska lösa penga problemet men om man har en tunn trupp och liten budget så uppgradera scouten, förhandlaren och konditions tränare. genom att scouta kan du fixa fram världsspelare dunderbilligt och med förhandlare ännu billigare och med konditionstränaren så håller dina spelare mer matcher och du kan pusha på med attt spela med samma spelare hela tiden!
  • 0
Citerar yxan:
Tjena!

Jag har spelat två säsonger med Wolverhampton och har nu vunnit det mesta med dom och ville gå vidare. Jag fick chansen att ta över FC Barcelona så jag gjorde det. Det stod innan jag "skrev på" att dom hade en budget på ca 50 miljoner så det var kanon tänkte jag för att köpa David Villa. När jag sen "Skrivit på" så har Barcelona en skuld på 2 147 483 640 €. Hur fan kan det bli så? Så nu kan jag inte uppgradera mina olika tränare och arena och än mindre köpa andra spelare.
Vilket gör att Zlatan och Messi och alla andra är helt slut efter bara en match och det tar flera veckor för dom att återhämta sig.
Det känns verkligen långt från verkligheten om dom ska ha en skuld på två miljarder euro.

Någon som varit med om samma sak eller vet vad man kan göra åt saken?


Buggigare spel får man leta efter...
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
När jag startar en klubb i spelläget Proffsklubbmästerskap, så kan ej mina 3 vänner gå med i klubben. 1 av dom kan me de andra 2 kan ej. Där de brukar stå "Visa klubb, Be att få skriva på för klubben, Avbryt" står de bara visa klubb eller avbryt på de andras. Någon som vet varför? Dom har xbox live och allt och har skapat en virtaul pro så vi fattar inte vad som e problemet...
  • 0
För femtioelfte gången så tänkte jag försöka skapa en liga(PS3). Än så länge är det jag coh Cod_09 som är med. Jag tycker också att vi ska försöka vara olika lag så långt det går.

"Upptagna lag":

Milan
Liverpool

Fler intresserade? Namnförslag på ligan vore inte heller fel. Gärna nått med GR eftersom vi bara rekryterar folk härifrån.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar Stigge:
När jag startar en klubb i spelläget Proffsklubbmästerskap, så kan ej mina 3 vänner gå med i klubben. 1 av dom kan me de andra 2 kan ej. Där de brukar stå "Visa klubb, Be att få skriva på för klubben, Avbryt" står de bara visa klubb eller avbryt på de andras. Någon som vet varför? Dom har xbox live och allt och har skapat en virtaul pro så vi fattar inte vad som e problemet...


Jag tror det är så att de har family settings.
Be dem att gå in på dashboarden sen gå till system settings och sen family settings, och ta av skiten.

Hoppas det funkar!

Tillagt 2010-07-26 22:33:
Citerar mickemilanista:
För femtioelfte gången så tänkte jag försöka skapa en liga(PS3). Än så länge är det jag coh Cod_09 som är med. Jag tycker också att vi ska försöka vara olika lag så långt det går.

"Upptagna lag":

Milan
Liverpool

Fler intresserade? Namnförslag på ligan vore inte heller fel. Gärna nått med GR eftersom vi bara rekryterar folk härifrån.


Hade gärna joinat och spankat, bara jag hade PS3 .
!
  • 0
Där de står turn off familysettings, går de ej att trycka på säger han.. Men om man går in på consolesettings står de familysettings disabled. De enda som står när dom ska skapa en klubb så säger den att dom har begränsningar inom xboxlive...
  • 0
Hm.. konstigt
!
  • 0
Citerar kristianss4:
kan nagon ge mig lite utmaning ? xbox 360
Citerar yxan:
Tjena!

Jag har spelat två säsonger med Wolverhampton och har nu vunnit det mesta med dom och ville gå vidare. Jag fick chansen att ta över FC Barcelona så jag gjorde det. Det stod innan jag "skrev på" att dom hade en budget på ca 50 miljoner så det var kanon tänkte jag för att köpa David Villa. När jag sen "Skrivit på" så har Barcelona en skuld på 2 147 483 640 €. Hur fan kan det bli så? Så nu kan jag inte uppgradera mina olika tränare och arena och än mindre köpa andra spelare.
Vilket gör att Zlatan och Messi och alla andra är helt slut efter bara en match och det tar flera veckor för dom att återhämta sig.
Det känns verkligen långt från verkligheten om dom ska ha en skuld på två miljarder euro.

Någon som varit med om samma sak eller vet vad man kan göra åt saken?


en bugg, dock inte så overkligt att Barcelona skulle ha höga skulder. De har skuld på 3 miljarder kronor i verkligheten.

Tillagt 2010-07-27 20:42:
och kristianss4, vad heter du på live?
kädR
  • 0
Nån som har en klubb på Xbox? Jag kan spela både anfallare och alla.. Min gubbe e 84 och jag kan både göra mål och assist! Söker en seriös och aktiv klubb..
  • 0
Körde lite 5-5-0 igår bara för skojjs skull. Alla matcher slutade 0-0
kädR
  • 0
Jag joinar gärna den dära ligan pax för arsenal!
Men förresten, är de någon som vet hur man raderar sitt vitrual pro på ps3 ? För jag har 100 % så de är inte så kul längre... tack på för hand !

PSN: Larssonduvet
We are 11
  • 0
Citerar Lihtenem:
Fyfan alltså, jag gillar att spela online men hatar att varenda jävel hoppar ut i andra halvlek (då jag leder). Blir så fruktansvärt mycket tråkigare då. :/


Mmm, sjukt drygt. Leder jag med mer än ett mål brukar jag oftast ge dom ett mål så inte kräken hoppar ut.
  • 0
Prova att spara "trupper" efter att du ändrat i truppen. Om du inte har autosave på förstås, då vet jag inte vad felet är.</quote>

Jag har autosave på. Så det är lustigt.
www.jsodratifo.webs.com
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!