LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Ghost Recon 2 Helt Otroligt Bra (Xbox)


      Ehem...
      Spelet är aldrig kladdigt inte ett dugg nerdämpat.
      Splitscreen är ganska kul, men Live och singleplayer är myycket roligare.

      Detta slår Halo 2 på alla sätt och vis!
      Mums, Daikatugeki Yukihime Ninpoujyou Dattebayo i Februari| Äkta Veteran
      • 0
      BlackOut
      Han har spelat Halo 2 på live, tro mig, har spelat med honom några ggr.

      Metroidfelix
      Trevligt, ser fram emot det
      Passade på att beställa PES4 samtidigt också!
      every dog has his day
      • 0
      Hur många pers över coop är det då?
      Killed by your own Vanity
      • 0
      [BlackOut]
      Jag har besegrat Jonas, Petter, Sunken och Jesper på GR-redaktionen.

      [cowabunga]
      Jag ser också fram emot det!
      Jag beställer Fable imorrn också!
      Mums, Daikatugeki Yukihime Ninpoujyou Dattebayo i Februari| Äkta Veteran
      • 0
      Detta spel är sjukt utmannande och kul.
      Massiva tysk, passa er
      • 0
      jag har precis köpt spelet och jag blir galen...med vilken knapp sparar man???
      • 0
      Tryck på Start.
      Välj Save.
      Skriv in nåt namn om du vill.
      Tryck på A.
      Mums, Daikatugeki Yukihime Ninpoujyou Dattebayo i Februari| Äkta Veteran
      • 0
      men save finns föffan inte där...
      • 0
      Kan man bara spela med en av karaktärerna eller kan man välja vilken man vill vara av dom? Kan man välja vilka vapen man vill?
      I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
      • 0
      kan nån vänlig själ svara på mitt förra inlägg...
      I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
      • 0
      Man spelar alltid som Team Lead "Capt. Mitchell" men man kan dock välja vilken klass (sniper, rifleman, grenadier, support) man vill och därigenom vilket vapen man vill (förutsatt att man har låst upp det). Man är dock som sagt alltid samma karaktär och ser likadan ut, förutom när man har sin "Land Warrior" rustning på sig...
      they condemn what they do not understand...
      • 0
      Jag tyckte det var kul men när man klarat allt så tröttnade jag på det. Dock har jag inte Live så det kan vara en anledning.

      Jag tycker också att det var tråkigt att man inte kunde respawna när man spelar co-op, ja vet det blir verkligare så men inte lika kul!
      • 0
      thanx...
      I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
      • 0
      Jag har två frågor om Ghost Recon 2. Är singleplayer banorna stora? Och om man spelar co-op med en polare i splitscreen..kan man då fortfarande välja mellan third person view och first person view?
      I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
      • 0
      Singleplayer banorna är väl inte överdimensionerat stora men dom duger. Och nej, man kan bara spela med first person view i co-op.
      "MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
      • 0
      För er som har Xbox versionen plus XBL

      Vad tycker ni om det nya Tactical Pack som var nerladdningsbart över live?

      Och dessutom så var det ju Gratis.
      Funderar på att köpa spelet under sommaren.
      Behöver fler spel med de ultimata Live läget.

      Föresten ännu en ny dowload content är på väg! så håll utkik!
      • 0
      Det här spelet överträffade förväntningarna!
      twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
      • 0
      tycker åckså att liret ägde... iaf till xbox, har inte spelat ps2-versonen men vafan ps2 får ju spel som MGS 3 och andra stora bra titlar
      • 0
      jag gick in i en affär och köpte det
      (ville ha något att spela under helgen ) från början var det roligt och sen orkade jag inte spela det
      The game will play in the PC name..
      • 0
      Spelet är underbart! Har kännsla i varenda rörelse! Har inte spelat Singel så mycket utan sitter mest med det på Live och där är det underbart! Helt enastående! Spänningen är total! Man dör genomsnittligen på ett skott och det är därför man inte bara rusar fram med maskingevär i högsta hugg i första taget utan man ligger mer gärna i en glänta med ett ljuddämpat snipergevär och väntar in rätt tillfälle! Allt är så jävla bra med spelet! Snygg grafik bra kontroller underbart på Live och de lilla jag spelat singel är makalöst! MÅSTE ÄGAS AV ALLA XBOXÄGARE!
      • 0
      Svenskar som har XBLive & Ghost Recon 2 kan ni inte skriva era användarnamn så kan vi lira!

      Mitt är MrWhite105
      • 0
      • Missing Avatar
      • Acer
      tycker ni det är värt att byta ut 2 xbox spel ( Ghost Recon och Splinter Cell: PT) för att få råd med GR2?
      "Dö myggjävlar, DÖÖÖÖÖ!!!"
      • 0
      • Missing Avatar
      • Acer
      ÄR det värt??
      "Dö myggjävlar, DÖÖÖÖÖ!!!"
      • 0
      Vet ej,men Ghost Recon 2 är verkligen ett bra spel, efter att har läst så mycket om den. Skulle slå till om jag vore du. Du kan ladda ner 3 nya "expansioner" via live helt gratis. Varje expansion innehåller många nya skins (uniformer),vapen och banor samt nya speltyper.

      Tänk, allting är gratis ingen,kostnad alls. Slå till.
      • 0
      • Missing Avatar
      • efa
      är det nån som spelar online på ps2?
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!