Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Ghost Recon 2 Helt Otroligt Bra (Xbox)


Trist att PS2-ägare inte kunde få ta del av det spelet.
Följ utvecklingen av mitt tv-spel: shellander.se
  • 0
yes..spelet är för mig årets överraskning
"Clank took the Ratchet and Jacked Dax"
  • 0
jag håller med att spelet äger till xbox.
ledsen alla ps2-ägare, ni gick miste om något stort
  • 0
Är spelet härligt Live?
  • 0
Kan man välja om man vill spela i första person, eller går det endast i tredje person?
  • 0
men går det alltid att välja perpektiv eller är det bara ibland man kan välja?
Big_Boss, Kungen...
  • 0
Hm, då är jag rätt sugen. Jag hade trots allt riktigt kul med ettan och Island Thunder. Och så kostar det bara 230 spänn från Play.com.
  • 0
Helt sjukt bra!

Silver: Sjukt kul uppdrag. Uppdraget efter det, alltså 4:an är ännu härligare, då är man som utelämnad och kan använda dessa härliga rörelser med svarta knappen, samt en helt ny miljö och dräkt. Superbt spel, nästan perfekt!

Bättre än Halo 2?
Ska sluta vistas här | Bäst så
  • 0
Nej, tyvärr, men skulle hemskt gärna vilja ha det! Men du kan ju komma och spela det i Split screen.
Ska sluta vistas här | Bäst så
  • 0
ungefär hur långt tar det att spela igenom det?
Big_Boss, Kungen...
  • 0
Ingen aning, har inte klarat det än, men det känns som om man vill köra om det hundra gånger, och jag kör hela tiden split screen co-op, så det är fet hållbarhet på spelet iaf.

Och MP- banorna är gigantiska.
Ska sluta vistas här | Bäst så
  • 0
Det blir med allra största säkerhet ett köp imorgon. Ställer det lika hög eller högre krav på taktik än i det/de första spelet?

Själv tyckte jag att det i tidigare spel varit lite väl lätt att bara springa på utan taktik.
mammoth massacre motherfuckers
  • 0
Hmm..får nog ta och köpa et till PC när det släpps
Tag: AlBin Laden
  • 0
oh jävlar har det co-op också, tror nog att jafg ska köpa det här när jag har pengar
Big_Boss, Kungen...
  • 0
Arcane: Jadu, spelet är svårt men fortfarade så extremt kul. Jag vet att det här inte svarar på din fråga, men köp det, köp det nu! Banorna är så mycket tätare och härligare nu också, känns som om det är på riktigt ibland.
Ska sluta vistas här | Bäst så
  • 0
Ett tips, det kostar 399:- på Game fram till julafton.
mammoth massacre motherfuckers
  • 0
Arcane: Jepp, där jag köpte det!
Ska sluta vistas här | Bäst så
  • 0
kanske jag har råd ändå
Big_Boss, Kungen...
  • 0
Ska nog gå och spela bana fyra igen, bara för att det är så nedrans kul, älskar svarta knappen funktionerna på dessa banor.
Ska sluta vistas här | Bäst så
  • 0
Nej, syftar på svarta knappen, då ma kan sträcka ut vapnet, du vet vad jag menar.

Men det är också kul.
Ska sluta vistas här | Bäst så
  • 0
Det verkar som om detta spel är sjukt kul.
En fråga bara:
Kan man köra coop?
Killed by your own Vanity
  • 0
ja det kan man tydligen
Big_Boss, Kungen...
  • 0
Har nu skaffat spelet. Riktigt bra... fjärde och femte har en enorm känsla. Det är dessutom riktigt roligt att köra Lonewolf, trots att jag inte fattar hur vapnet funkar egentligen

Dock är detta ett spel som alla borde äga, helt klart ett av årets bästa. Iaf på XB.
mammoth massacre motherfuckers
  • 0
Jeåå, klart ett av årets bästa spel, speciellt multiplayer!
Ska sluta vistas här | Bäst så
  • 0
Det förtjänar det, verkligen, hur kul som helst.
Ska sluta vistas här | Bäst så
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!