Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Killzone 3


Riktigt kul, helt klart.

Det är något med killzone som verkligen känns riktigt härligt. Har tappat suget för alla fps förutom just killzone. Känslan när man lirar det, bara du avfyrar vapnet och mejar ner ISA scums... Hoppas vi får en 4:a denna generation.
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar Peddi93:
Riktigt kul, helt klart.

Det är något med killzone som verkligen känns riktigt härligt. Har tappat suget för alla fps förutom just killzone. Känslan när man lirar det, bara du avfyrar vapnet och mejar ner ISA scums... Hoppas vi får en 4:a denna generation.


Visst är det en speciell känsla man får av Killzone-serien, och skillnaden på att skjuta i dessa spel och andra är på något sätt stor.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Finns det fortfarande spelare online?
  • 0
Lirade precis lite. Oh jävlar vad grym Sta-52 Silenced är! 5 skott i 1 burst <3
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Citerar skilliæ:
Finns det fortfarande spelare online?


Yes, spelade igenom det nyligen för första gången och klockade 5-6 timmar multiplayer.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Beställer det ikväll då, i samband med Batman: Arkham City tror jag.
  • 0
Citerar skilliæ:
Beställer det ikväll då, i samband med Batman: Arkham City tror jag.


Gör så!


Citerar Peddi93:
Lirade precis lite. Oh jävlar vad grym Sta-52 Silenced är! 5 skott i 1 burst <3


Lirade också förut idag, men var tvungen att sluta. Ögonen höll på att åka igen p.g.a. sömnbrist.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Kampanjen avklarad. Riktigt kort.
Så nu ska jag spela lite mer multiplayer, saknar dock den sega kontrollen från KZ2. Kändes mer äkta.

Tycker ISA är mer ond än vad Helghast är! Skulle mer än gärna få spela en kampanj baserat på Helghast.

Helt klart värt 99:- i alla fall.
  • 0
Killzone 3: Helghast Edition för endast 199 kr på CDON.
Vet inte hur länge det gäller dock.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Sugen på att köra KZ2 och 3 marathon, båda kampanjer i sträck.... hmmm
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar T-Boy:
Killzone 3: Helghast Edition för endast 199 kr på CDON.
Vet inte hur länge det gäller dock.

Haha fick höra det och har beställt det nu (trots att jag redan har Killzone 3 xD)
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Shit vilka värdelösa spelare jag har träffat på online alltså. Varenda match jag har lirat har mitt lag alltid förlorat för de skiter i objectives. KZ2 online var bättre.

Turrets ska fan inte kunna skjuta rockets mot dig som spelare, bara mot fordon och kanske även mot de som använder sig utav flyg-grejen.

Lätt som fan att blir en stor jävla slakt vid sin spawn, mycket enklare att spawntrappa än i KZ2. Nu har man ju fan inte ens nå tactical grenade eller vad de nu hette.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!