Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Killzone 3


Citerar mongwai:
Hoppas inte MW2 hacket kmr finnast i Kz3 bara


Skulle inte Sony göra så att alla online konton var bundna till CD keys? Jag vet att dead space 2 för PS3 är. Dessutom; seriously? Spelade du Mw2 på PS3? Under tiden jag lirade det mötte jag inget som var värt att slå sönder skärmen med, så att säga. Sog en misstänkt wallhacker, once. Lämnade game, började i nytt; problem forever solved.

Sammtidigt eftersom KZ3 bara finns på PS3 kan "hacking värdet/möjligheten" öka ganska enormt.
PSN ID: Darvini. -You're next- Madness.
  • 0
  • zxcz
  • zxcz
Kommer killzone 3 single player imorgon ?
  • 0
Ne jag kör inte MW2 längre, men det är lame att personer hackar saker och förstör för andra. Bra det där med Cd-keys om det stämmer.
RKR:mongwai [PSN:mongwai_89]
  • 0
Citerar zxcz:
Kommer killzone 3 single player imorgon ?
Citerar zxcz:
Kommer killzone 3 single player imorgon ?


Jajjemensan Eller på torsdag..
  • 0
  • zxcz
  • zxcz
Okej nice
  • 0
Varför spoila spelet en vecka innan release?
PSN ID: zekkan-swe
  • 0
  • zxcz
  • zxcz
Single player demot är riktigt nice
  • 0
Citerar zxcz:
Single player demot är riktigt nice


Jepp

*springer och kör igenom det en gång till*
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Singleplayer demo Spoiler:I slutet, Rico frågar "What are you doing?". Vad tror ni? Själv tror jag att man får spela som Helghast, alltså Sev klär på sig Helghastutrustningen. Har ni sett teasern? Där tar någon på sig en Helghasthjälm.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Zekkan:
Varför spoila spelet en vecka innan release?


Träning inför "elite" såklart. And yes; Im a wizard.

Tillagt 2011-02-16 16:49:
Citerar Kundvagnen:
Singleplayer demo Spoiler:


I teasern är det Sev. Han står på kroppar av tiotals helgashster och sparkar in skallar.
PSN ID: Darvini. -You're next- Madness.
  • 0
Riktigt vackra bilder från den färdiga versionen..

att folk säger att Killzone 2 är snyggare än 3an måste verkligen ha synproblem..checka in detaljerna på Sevs ansikte, skuggorna, detaljerna på vapnen, rustningarna, Miljöerna, väder effekterna, ALLTING...
det är verkligen ett mästerligt vackert spel..Enjoy..

http://www.nicagamerz.com/v6/news/1011/killzone-3-nuevo-bench
mark-para-consolas/
  • 0
läs här för alla förändringar inför releasen när det gäller multiplayern. alla förändringar är varmt välkomna. så härligt med en speltillverkare som verkligen lyssnar på alla och tar till sig kritik. KZ3 kommer att äga sönder allt!

http://community.killzone.com/t5/Killzone-3-Open-Beta-Feedback/E
nd-of-Open-Beta/td-p/698319



ps: nu väntar vi bara på fler TSP´s elelr spawngranades (kommer aldrig att hända ifs
http://www.youtube.com/channel/UC-ZOdhpZRlP4Z7_hMVPNcIg
  • 0
Nice updates

Diggar : # Overly enthusiastic death screams will be toned down. Bästa haha
PSN ID: zekkan-swe
  • 0
Demot kändes som en enda "Här får du testa vår macho pryl i två minuter!" Två minuter senare: "Wow, coolt va! Här, ta och testa ännu en macho pryl i ytterligare 2 minuter!" osv osv.

Hoppas verkligen inte alla banor är sådär. För jag tyckte inte det var speciellt kul alls.
  • 0
Inte allt för imponerad av demon

Det läskiga är att videosekvenserna i Operations i multiplayerläget verkar vara bättre regisserade än videsekvenserna in kampanjen.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Spelade demot en gång. "Jaha, det var väl bra.."
Spelade demot igen på elite. "OMG! Jag älskar verkligen Killzone! =D"
  • 0
Citerar Poetic:
att folk säger att Killzone 2 är snyggare än 3an måste verkligen ha synproblem


ja, jag har linser.
Nej men i BETAN, så är effekterna och ljuset från vapnet mindre avancerat.
Troligtvis har de fixat till det. Men det var ljuset från vapnen i KZ2 som gjorde det så jävla snyggt.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
gillar inte fordon i spel. gillar inte railshooter delar i spel. önskar killzone bara höll sig till vanligt slagfältskrig. springa till skydd. kolla upp och knä'pp en fiende, ta skydd igen, kolla upp knäpp nästa fiende, avancera vidare om och om igen. så vill jag spela ett krigsspel. fick sån skön känsla när man kollade ut över det öppna slagfältet och började prickskjuta Helganer. mer sånt alltså
http://www.youtube.com/channel/UC-ZOdhpZRlP4Z7_hMVPNcIg
  • 0
Ja håller med dig. Fordon passar inte in riktigt.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Petter hade rätt, det var betydligt fulare än Killzone 2 till råga på det så lider det alldeles för ofta av märkbara framedrops
  • 0
Citerar Clarence:
Petter hade rätt, det var betydligt fulare än Killzone 2 till råga på det så lider det alldeles för ofta av märkbara framedrops

Asså wow, jag fattar bara inte hur ni 3-4 på GR kan tänka det. Finns fan comparisons av en full produkt med vad vi sett hittills och 3an spankar 2an.

T.ex. länken ovan =
http://www.nicagamerz.com/v6/news/1011/killzone-3-nuevo-bench
mark-para-consolas/


Orgasm, körde 2an igår, inte alls lika snyggt. Each to his own antar jag. Åsikts fråga, men dra inte åskter som fakta då.
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
<quote author="Peddi93">Citerar Clarence:
Petter hade rätt, det var betydligt fulare än Killzone 2 till råga på det så lider det alldeles för ofta av märkbara framedrops

Asså wow, jag fattar bara inte hur ni 3-4 på GR kan tänka det. Finns fan comparisons av en full produkt med vad vi sett hittills och 3an spankar 2an.

Håller heeeelt med dig, jag fattar inte hur folk kan säga att K2 är snyggare än K3, finns hur mkt comparisons mellan dom 2 spelen ute i nätet och man ser t.om klart och tydligt hur K3 har förbättrats inom den grafiska delen i spelet. Och som typ 99,999999999 % av alla recensenter som har spelat den färdiga versionen säger samma sak, att killzone 3 är bland det snyggaste som finns ute just nu på alla konsoler, om inte det snyggaste spelet som har tillverkats, så jag tror hellre på folk som har recenserat den färdiga versionen av spelet och att typ alla säger samma sak, att killzone 3 är hur snyggt som helst och är ännu snyggare än killzone 2, plus att jag har sett riktigt många comparisons mellan K2-K3, och man ser klart och tydligt hur grymt bra förbättrad k3 är än k2, så jag fattar verkligen inte vad folk säger här i GR..men men, smaksak som du säger, dock är det typ ren fakta att k3 är snyggare, om folk checkar lite på comparisons som finns ute på nätet så tror jag att dom kommer ändra åsikter om det hela..
  • 0
Ni jämför bilder.

KZ3 texturer är säkert bättre än de i KZ2. Men ni glömmer bort effekterna när man skjuter in i väggen och ljuset från M82an. Det är dem som imponerade som fan i KZ2, och jämför man med demot så är de fortfarande bättre i KZ2, även om helheten är bättre i KZ3.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Är det någon som sitter på en Sony tv och kan skriva ner vilka inställningar ni kör med ?
Mama always said life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Ni jämför bilder.

KZ3 texturer är säkert bättre än de i KZ2. Men ni glömmer bort effekterna när man skjuter in i väggen och ljuset från M82an. Det är dem som imponerade som fan i KZ2, och jämför man med demot så är de fortfarande bättre i KZ2, även om helheten är bättre i KZ3.


Ja, för vi kommer spendera 87% av vår vakna tid med att skjuta in i väggar. Så jag är också riktigt ledsen över att denna otroliga upplevelse är nu något slimmad.

Kom på tanken nu från ingenstans; kan det vara så, and try to keep up with me now: Att eftersom helheten har ökats till otroliga prestationer, att det fortfarande är lika snyggt att skjuta in i väggen, men med den ökade grafiken runt om kring gör att det inte längre står ut lika mycket? (Jag har inte sett side by side comparisons, men diggar fortfarande bulletholesen i väggarna som presenterades i multiplayer betan.. När man nu hade tid att titta på dom)
PSN ID: Darvini. -You're next- Madness.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!