Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Killzone 3


Citerar mmmaarcus:
Citerar jabbeboy:
Citerar Curaga:Ladda ner demot på KZ3 från ett Malaysia/Hong kong account om du inte har PSn+.

Hahah , skojja du?? Fungerar det verkligen??


Jag tankar ner nu. 58 % ^^


Faan nice Är det på engelska??
Tror jag hoppar och väntar på det nästa vecka istället.

Citerar mmmaarcus:
http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/spel-playstation-3/
PS3KILLZ3/killzone-3-ps3?scid=1698

Kör prisgarantin på Spelbutiken där så får ni de för ca 450 kr.


Tror tyvärr inte det fungerar, försökte så för ett år sedan eller något, och då sa dem att det inte gick, för att spelet måste finnas i lager, och förbokning funkar inte då
  • 0
Citerar mongwai:
Ne tyckte inte 1600 kr var värt det ... köpte den Billiga varianten


Hihi, ser fram emot att mejsla ner dig med bästa vapnet i spelet och få dubbel exp under mina första 24 timmar online vilket du inte får.

• Låser upp alla vapen och färdigheter för dina första 24 timmar i flerspelarläget.
• Låter dig stiga i graderna snabbare genom att du får erfarenhetspoäng dubbelt så snabbt för dina första 24 timmar i flerspelarläget.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Killzone 3 single player demo släpps idag och det står inget om det på Gamereactor

Hade det varit HALO demo då hade vi blivit bombarderats av nyheter om hur bra och bäst HALO är, fifan
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Citerar mongwai:
Ne tyckte inte 1600 kr var värt det ... köpte den Billiga varianten


Hihi, ser fram emot att mejsla ner dig med bästa vapnet i spelet och få dubbel exp under mina första 24 timmar online vilket du inte får.

• Låser upp alla vapen och färdigheter för dina första 24 timmar i flerspelarläget.
• Låter dig stiga i graderna snabbare genom att du får erfarenhetspoäng dubbelt så snabbt för dina första 24 timmar i flerspelarläget.


HAHAH, menar du att dem har skrivit fel inne på elgigantens hemsida??

http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/spel-playstation-3/
PS3KILLZ3/killzone-3-ps3


Där står det nämligen att du får grejjerna du nämnde ovan på vanliga varianten.... myskoo
  • 0
Citerar jabbeboy:
HAHAH, menar du att dem har skrivit fel inne på elgigantens hemsida??


Shit... läste nyss på Webhallen också, de som förhandsbokar vanliga utgåvan får alla vapen och färdigheter inom deras första 24 timmar men står inget om dubbel exp. Skumt, sidor säger olika. Tycker i alla fall att de inte ska få det, jag betalar inte 1000 kronor extra enbart för en hjälm >.<

Citerar Subutai_HD:
Killzone 3 single player demo släpps idag och det står inget om det på Gamereactor


... som är exklusivt för dem som har Playstation Plus. Fy faaaaaaan!

(haha, väldigt roligt inlägg det här...)
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar mongwai:
Är inte din bror med i RKR skogis


BHH.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Citerar jabbeboy:
HAHAH, menar du att dem har skrivit fel inne på elgigantens hemsida??


Shit... läste nyss på Webhallen också, de som förhandsbokar vanliga utgåvan får alla vapen och färdigheter inom deras första 24 timmar men står inget om dubbel exp. Skumt, sidor säger olika. Tycker i alla fall att de inte ska få det, jag betalar inte 1000 kronor extra enbart för en hjälm >.<

Citerar Subutai_HD:
Killzone 3 single player demo släpps idag och det står inget om det på Gamereactor


... som är exklusivt för dem som har Playstation Plus. Fy faaaaaaan!

(haha, väldigt roligt inlägg det här...)


Hahah, sant angående det med extra utgåvan. Varför ska man få extra grejjer när man bara köper vanliga liksom
Men du får ju inte bara hjälmen, du får ju Behind the scenes och lite annat gött okså
Jag skulle allt vilja lägga vantarna på behind the scenes videosarna eller vad man säger
  • 0
Citerar matlen:
Kör man spelet på vanligt vis, är anpassningen för 3D enbart positivt, då frameraten (flytet) blir bättre vilket var oerhört svajigt i KZ2. Hellre stabil framerate än menlösa grafiska effekter alla dagar i veckan


Du säger ju själv där att de måste anpassat det för att kunna spelas i 3D = Dragit ner på en del saker för att det ska gå att spela. Och därmed är det just 3D som gör att det inte är i samma klass som KZ2 när det kommer till det tekniska. Men det är ju fortfarande ett väldigt snyggt spel, så vad spelar avsaknaden lite små effekter för roll i det stora hela.
We own your fucking dreams!
  • 0
Co-op på delad skärm hade kanske inte varit möjligt om de inte satsat på 3D. Det finns ändå lite ljus i det mörka 3D-träsket.
xbox live/psn:AlarmedGabriel
  • 0
Två veckor kvar!
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Du säger ju själv där att de måste anpassat det för att kunna spelas i 3D = Dragit ner på en del saker för att det ska gå att spela. Och därmed är det just 3D som gör att det inte är i samma klass som KZ2 när det kommer till det tekniska. Men det är ju fortfarande ett väldigt snyggt spel, så vad spelar avsaknaden lite små effekter för roll i det stora hela.


Vem sa att KZ3 såg bättre ut?

Precis som du säger så ser det ju fortfarande bra ut. Men tyvärr är det Sony som tvingade GG till att ha 3D.


En sak jag gillade med SP demot var att cutscenes var välgjorda. Såg bra ut och väldigt mycket "hollywood".
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Som Petter skrev i nya NR av GR. 3D och Move-stödet tar mycket. Kanske inte Move men framför allt 3D-stödet.

Fast det känns ju konstigt eftersom U3 verkar snyggare än tvåan, och det har 3D.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar skogis_psp:
Fast det känns ju konstigt eftersom U3 verkar snyggare än tvåan, och det har 3D.


Tror det kommer bli ungefär samma.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Blir svårt att bräcka Uncharted 2 grafikmässigt
PSN ID: zekkan-swe
  • 0
Citerar Zekkan:
Blir svårt att bräcka Uncharted 2 grafikmässigt


Verkligen, tror inte det går om de ska ha 3D.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Testade idag Killzone 3 single player demo och jag kan bara säga utan att överdriva att Killzone 3 är just nu det snyggaste FPS som finns på konsol.

Grafiken är hur snyggt som helst och ljudet är otroligt bra med hemma bio system, AI'n är imponerande också, sen så tyckte jag om nya rörligheten också, mycket smidigare än Killzone 2's.

Folk kommer verkligen att bli överraskade över hur bra Killzone 3's single player är.
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Verkligen, tror inte det går om de ska ha 3D.


Kanske inte visuellt. Men de kommer ha mer saker som sker samtidigt, som man såg under eldbanan.

Men nu är vi off-topic som bara den..
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Spelade just demot på både 3D och utan. Snyggaste grafik spelet hittills, period. Fy fan vad läckert det är X_X. Och gameplay, cutscenes, voice acting, brutal melee, ljudet!!! DET ÄR ..*ORGASM*! Sev på slutet.. asså ahhh vill se vad som händer !!

Killzone 3 > Uncharted 2 > GoW 3 > Killzone 2

I vad jag tycker ser snyggast ut när jag väl spelar det. Lägger Killzone 3 före och det är baserat på demot... Det säger en hel del faktiskt. Spelat open och closed beta, är enormt taggad på spelet! Bra gjort GG!

Tyvärr lär nog GG bli slagna i år med Naughty gods Uncharted 3 ;(
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Håller med KZ3 SP demot är oerhört bra!
  • 0
Hihiih, kunde inte låta bli att fixa ett Hongkong konto, såå nu har jag börjat tanka ner demot också Haha....
Men hellre att man testar SP Demot nu,2 veckor innan det släpps, än 1 vecka innan..
Känns lite onödigt, då kan man lika väl hålla sig.., Någon som håller med eller??
  • 0
Citerar jabbeboy:
Hihiih, kunde inte låta bli att fixa ett Hongkong konto, såå nu har jag börjat tanka ner demot också Haha....
Men hellre att man testar SP Demot nu,2 veckor innan det släpps, än 1 vecka innan..
Känns lite onödigt, då kan man lika väl hålla sig.., Någon som håller med eller??


Jag vill bara testa för kontrollen. Spelade samma på GameX. Men visst det kan vara värt att vänta, om man klarar det.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!