Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Killzone 3


Citerar neostar:
Någon som vet när single player demot kommer ut ?


Har du playstation +, så kan du redan hämta ner det den 9 februari, annars är det 15 som gäller för oss i EU
  • 0
Citerar beat_strandh:
NEJ grafiken är inte bättre i KZ2


JO.

Lira Blodflod eller Salamun market på 24 spelare, det får ju vara jämnt.

Du kan ju inte lira Radec på 32 spelare.

Sedan är ljuseffekterna och rökeffekterna bättre i KZ2.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Citerar beat_strandh:
NEJ grafiken är inte bättre i KZ2


JO.

Lira Blodflod eller Salamun market på 24 spelare, det får ju vara jämnt.

Du kan ju inte lira Radec på 32 spelare.

Sedan är ljuseffekterna och rökeffekterna bättre i KZ2.



Om du läser vartenda en recension så säger typ 99,99999% av alla recensenter samma sak, att detta spel är bland det snyggaste dom har sett på alla konsoler som finns ute just nu, och att det är snyggare än just KILLZONE 2, och sj är jag en killzone fantast, älskar serien, har sett videos och håller mig skarpt uppdaterad på K3, och ja, det ser bättre ut än K2, finns t.o.m bilder och videos ute på nätet där dom jämnför just Killzone 3 vs Killzone 2, och man ser klart och tydligt att killzone 3 är klart vassare i grafikväg än Killzone 2, så jag förstår inte riktigt på vad folk säger att K2 är snyggare, och helst när alla recensenter säger typ samma sak, att killzone 3 är snyggare än k2 och är bland dom snyggaste spelen som ha gjorts när det gäller konsol, så jag tror mer på dom eftersom dom har kört och lirat klart det färdiga spelet än ngn random snubbe här som säger att k2 är snyggare som inte ens ha kört eller lirat det färdiga spelet och som bara har spelat en bana, im just making a point...
fred ut...
  • 0
Tycker Grafiken är klart bättre i KZ3 än KZ2 .
RKR:mongwai [PSN:mongwai_89]
  • 0
Citerar mongwai:
Tycker Grafiken är klart bättre i KZ3 än KZ2 .


Håller fullständigt med dig där
  • 0
Citerar mongwai:
Tycker Grafiken är klart bättre i KZ3 än KZ2 .


Killzone 2 är snyggare i stillbild, rent grafikmässigt. Killzone 3 har dock en trevligare färgpalett. Tycker hela jämförelsen är helt onödig dock, grafiken är grym helt enkelt.
Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon.
  • 0
Citerar Eddan:
Killzone 2 är snyggare i stillbild, rent grafikmässigt. Killzone 3 har dock en trevligare färgpalett. Tycker hela jämförelsen är helt onödig dock, grafiken är grym helt enkelt.


+1

Nu släpper vi detta.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
  • I
  • I
Citerar Eddan:
Killzone 2 är snyggare i stillbild, rent grafikmässigt. Killzone 3 har dock en trevligare färgpalett. Tycker hela jämförelsen är helt onödig dock, grafiken är grym helt enkelt.


Tvåan hade dessutom mer motion blur.
Ad finem ambulo.
  • 0
Tror ni dem fixar något innan det släpps eller det är detta vi får "stå ut" med när spelet släpps?
Any other day I'd say no, but today I'm gonna go ahead and just say no.
  • 0
Funderar skarpt på ett köp av Killzone 3. Har tyvärr bara spelat Cod-serien i FPS-genren innan. Hur skiljer sig Killzone jämfört med Cod?
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Citerar Eddan:
Citerar mongwai:Tycker Grafiken är klart bättre i KZ3 än KZ2 .

Killzone 2 är snyggare i stillbild, rent grafikmässigt. Killzone 3 har dock en trevligare färgpalett. Tycker hela jämförelsen är helt onödig dock, grafiken är grym helt enkelt.


Joo håller med men tycker KZ2 ser lite suddigare och grötigare ut

Tillagt 2011-02-07 17:54:
Citerar mickemilanista:
Funderar skarpt på ett köp av Killzone 3. Har tyvärr bara spelat Cod-serien i FPS-genren innan. Hur skiljer sig Killzone jämfört med Cod?


Svårt att jämföra ...men här är lite gameplay - http://www.youtube.com/watch?v=4lVeQ9QLIAc&feature=related .. Vet inte om du har sätt det innan men pröva annars betan som är gratis på PSN !! (obs: lite suddig video + några som körde men funkar att se )

Tillagt 2011-02-07 17:59:
Annars rör sig det om olika uppdrag, att döda så många som möjligt, planta bomber och försvara tills dem sprängs, capture and hold, assasination etc. Ena laget får skydda medans den andra attackerar..sen tvärtom.
RKR:mongwai [PSN:mongwai_89]
  • 0
Citerar mongwai:
pröva annars betan som är gratis på PSN !!


Den har jag provat, det är den jag är imponerad av.
Galliani Calling F. Perez: "Milan offers Digão + €5m and 4 bags of peanuts for Ricky Kaká (to be paid over 30 years)"
  • 0
Men då borde du se och veta skillnader mellan COD och KZ3 Men har du kört KZ2? Det kommer ungefär att bli som tvåan fast lite annorlunda med ändrade/förbättrade saker.
RKR:mongwai [PSN:mongwai_89]
  • 0
Citerar mongwai:
fast lite annorlunda med ändrade/försämrade saker.
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Citerar mongwai:
fast lite annorlunda med ändrade/försämrade saker.


alltså seriöst. jag har följt gamereactors forum enda sedan KZ2 släpptes. har alltid sett dig som en mogen och trevlig gamereactor medlem (även om jag aldrig haft kontakt med dig direkt) men nu börjar du faktiskt framstå som väldigt omogen och negativ. en tråkig jävel som börjar bli lite väl tjatig. ALLA vet att du inte gillar KZ3 lika mycket som KZ2. COD folket som inte gillade MW2 eller nu BO spelar fortfarande COD4. så jag föreslår att du tar och spelar KZ2 istället för att slösa dina pengar på KZ3. det är helt enkelt inte ett spel för dig.
http://www.youtube.com/channel/UC-ZOdhpZRlP4Z7_hMVPNcIg
  • 0
Men chilla könet.

Varför ska man behöva spela COD4 när det har släppts 3 spel efter det? Man tröttnar.

Inte fan vill jag lira KZ2, två år efter det har släpps när jag redan spelat sönder spelet och kan springa igenom banorna med ögonbindel, typ.

Jag såg typ mest framemot KZ3 av alla på detta forumet, klart som fan jag blir mest besviken då med.

Saken är att det är ett spel för mig. KZ2 ägde som fan, om KZ3 blir sämre så är det fortfarande ett bra spel. Men jag stör mig som fan på GG som gör spelet mer casual och går efter strömmen då det var DEM själva som vågade gå emot den för 2 år sedan när KZ2 släpptes!
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Men chilla könet.

Varför ska man behöva spela COD4 när det har släppts 3 spel efter det? Man tröttnar.

Inte fan vill jag lira KZ2, två år efter det har släpps när jag redan spelat sönder spelet och kan springa igenom banorna med ögonbindel, typ.

Jag såg typ mest framemot KZ3 av alla på detta forumet, klart som fan jag blir mest besviken då med.

Saken är att det är ett spel för mig. KZ2 ägde som fan, om KZ3 blir sämre så är det fortfarande ett bra spel. Men jag stör mig som fan på GG som gör spelet mer casual och går efter strömmen då det var DEM själva som vågade gå emot den för 2 år sedan när KZ2 släpptes!


Ja men nu har vi hört dig,håll det för dig själv nu. Läser ju bara negativa saker när man kommer in på killzone3 forumet.
PSN:Kivi95
  • 0
  • Roo
  • Roo
Men det här är ju ett diskussionsforum? Ska man inte få diskutera spelet ifråga bara för att man inte enbart har positiva saker att säga om det?
Sköntåse.
  • 0
Citerar Roo:
Men det här är ju ett diskussionsforum? Ska man inte få diskutera spelet ifråga bara för att man inte enbart har positiva saker att säga om det?


Exakt. Tack Roo.

Ingen tvingar dig att kommentera mina inlägg Kiviboy, och dessutom så ska man väl få kritisera spelet. Det är trots allt Sonys flaggskepp
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Samtidigt finns det någonting som kallas konstruktiv kritik. Att kritisera bara för att kritisera blir väldigt tjatigt i längden. Du får gärna komma med kritik kring annat än just grafiken Marcus, för där finns det faktiskt en chans till förändring.
Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon.
  • 0
Ey gubbs, kan ni connecta till servern eller? Jag kan fan inte det.
A person is always changing, and they are never who they are until the day they die. Then it becomes who they were.
  • 0
Citerar Eddan:
Samtidigt finns det någonting som kallas konstruktiv kritik.


Det har jag så klart skrivit på KZ.com
Inte lönt att skriva den här då GG inte läser den.


GG, har iaf lyckats med något.
Detta. http://n4g.com/news/695624/ign-killzone-3-kill-of-the-day
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Säger det igen, Brutal melee ger mig en sån jävla kick i multiplayer, man känner sig verkligen BRUTAL
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Citerar Roo:Men det här är ju ett diskussionsforum? Ska man inte få diskutera spelet ifråga bara för att man inte enbart har positiva saker att säga om det?

Exakt. Tack Roo.

Ingen tvingar dig att kommentera mina inlägg Kiviboy, och dessutom så ska man väl få kritisera spelet. Det är trots allt Sonys flaggskepp


Ja men du kritiserar bara spelet.Visst får man kritisera ett spel men att göra det hela tiden behövs inte när GG ändå inte läser här. Hur som helst så längtar jag till spelet och är bokat sen länge och grafiken är fortfarande i topp klass
PSN:Kivi95
  • 0
Citerar mmmaarcus:
Men jag stör mig som fan på GG som gör spelet mer casual och går efter strömmen då det var DEM själva som vågade gå emot den för 2 år sedan när KZ2 släpptes!


Hehe, spel är en buizz buizz. Gotz 2 make dat cash. Suck it ^^
Playstation Network ID: Radis-M
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!