Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket är ditt favoritljud i spel?


"PROXIMITY PLANTED!" i Quantum of Solace's multiplayer är en ganska skön replik.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
"Welcome home, Big Bro!" - Persona 4.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Valfri dialog i valfritt Grand Theft Auto-spel. Till exempel återseendet mellan CJ och Storrök i San Andreas, eller mellan Tommy och Lance i Vice City. Jag älskar även hela Sander Cohen-kapitlet i Bioshock. Även Big Daddys mörka och valliknande brummande ger mig gåshud!
Sen kallade han tysken för "liftwaffe", och sen sa han att han inte kunde förstå hur man kan va så stöddig när man har förlorat två världskrig
  • 0
låten som börjar spelas under sista updraget i BO ör uber skjön
  • 0
Tycker låten som spelas i Red dead redemption när man först anländer till Mexiko är fin. Far away av José Gonzales
PSN: Snuttleo
  • 0
Som min bror snuttleo skrev, Far away av José Gonzales, samt intro och slutmusiken i Shadow of the Colossus och ending song i ICO.
"How long will it take til I drive you mad?"
  • 0
Motorljudet från valfritt bilspel.
Brum Brum!
  • 0
Jadu, det finns många.
Ett skulle kunna vara ljudet när du klyver en zombie på mitten i Dead Rising 2 med ett Broadsword, speciellt med tredje slaget
Glory to Arstotzka!
  • 0
ljudet av t88an i bc2
  • 0
"Foump!"
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
När man laddar noobtuben i BO är så jäkla äckligt
  • 0
Saker som exploderar...
this is not even my final form
  • 0
Ljudet när Link hittar ett nytt föremål
Ljudet när samus hittar ett nytt föremål
ljudet när suitens power laddas upp i half life serien
mario får extraliv
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Danne-Holle/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Danne-Holle.png[/img] [/url]
  • 0
Motorljuden från Shift 2.
  • 0
För min del finns det massor. Men slafsljuden från Gears när man helt enkelt har ihjäl någon/något på valfritt vis är helt otroligt tillfredställande på något underligt sätt. Och i stort sett alla ljudeffekter från Ocarina of time/Majoras mask. Dessa smådetaljer gör det stora hela väldigt myspysigt.
Step into the bumper.
  • 0
De bästa och mest skräck injagande ljudet för mig va...och förblir alltid den bästa är...

Är när man går längs rummet, korridoren, eller gatan....På resident evil 3

Helt plötsligt så hör man Nemesis.....S.T.A.R´s......

De förblir genom tidernas skräck injagande ljud och genom tidernas bästa catch frase!!
www.clan-sos.com
  • 0
Splinter Cell Ljudet ni vet, "schtiew" när man sätter på sina goggles
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Måste säga att AA-12 i MW2 har ett riktigt fint ljud, man praktiskt taget hör vapnet klämma ur sig några skott.
Hej.
  • 0
Måste också tillägga några skräckinjagande ljud från HL2.
this is not even my final form
  • 0
random mario ljud
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Hrm....BONK!
Finns inte.
  • 0
Detdär ljudet när man dödar nån i KZ2 och 3, "Shiiiirp!". Eller ett ljuddämpat sniper gevär.. eller truddelutten som spelas när link hittar ett föremål
PSN: Teizen
  • 0
BF:BC2 Världens bästa vapenljud men när man kastar in en granat i ett rum och hör och någon ropar: grenade take cover! eller nåt liknande och sen kommer explosionen och valfritt ljud i mario.
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Ta ta ta taaaaaaaaaaaa (Får ett föremål i ett Zelda spel)

Gillar också vissa medaljljud i Halo spelen, men det är för att man får svåra medaljer då och inte själva ljuden.

Gillar också achivement unlocked ljudet, men tyvärr så är det samma som när en vän loggar in så man blir ofta lurad.
Never free, never me, so I dub the Unforgiven
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!