Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Svåraste Achievementet


Citerar Plasmetic:
Citerar Chrizzie:Att klå en Rockstar-utvecklare i multiplayer i GTA 4 känns som det är svårt. Ganska liten chans att möta någon sådan. Att hitta alla förbannade duvor i samma spel är inte heller helt lätt



Jag har faktiskt den. Sjukt nog.


Nu är den väl inte så svår? Den sprids ju.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar Chrizzie:
Att klå en Rockstar-utvecklare i multiplayer i GTA 4 känns som det är svårt. Ganska liten chans att möta någon sådan. Att hitta alla förbannade duvor i samma spel är inte heller helt lätt

Dödar någon en utvecklare så räknas den personen som "utvecklare" också. Dödar du då den personen som en gång dödat utvecklaren så får du achievementen och nu räknas även du som utvecklare. Så den är inte så svår.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar Fauve:
Nu är den väl inte så svår? Den sprids ju.



Det visste jag inte.
Chelsea <3
  • 0
Citerar Plasmetic:
Citerar Fauve:Nu är den väl inte så svår? Den sprids ju.


Det visste jag inte.


Så är det med de flesta achievementsen av det slaget, de sprids relativt fort.
"Gentlemen, we just seized an airfield. That was pretty fucking ninja!" - Brad "Iceman" Colbert
  • 0
Mile High Club är långt ifrån den svåraste, visst är den lite klurig men alla har den ändå. "Number One" i Quake 4 är klart den svåraste jag någonsin sett, speciellt nu när spelet är så gammalt.
  • 0
"Not Bullet proof" 50 Cent: Blood on the Sand
Dö på easy

Eftersom den är en secret achievment så är den i och för sig fett svår.
  • 0
Citerar Daydream Nation:
Mile High Club är långt ifrån den svåraste, visst är den lite klurig men alla har den ändå. "Number One" i Quake 4 är klart den svåraste jag någonsin sett, speciellt nu när spelet är så gammalt.



GRAW tog den ett steg längre.

Med.. kan du gissa?

Ja, achievement för att bli rank 1 i VARJE spelsätt i multiplayer, en achievement för varje.
I r serious trollz!
  • 0
Title Master - 50G
Collect all Titles.

Icon Master - 50G
Collect all Icons.


De är inte lätta.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Jag tycker att achuvmenten : klara tower of lost soul e svår....

Någon som har tips på gbbe att köra som, e på vl 37
  • 0
Rainbow legend på R6V. klara spelet co-op på EN enda match. inga nya matcher, i så fall får man börja från första banan..( I alla fall vad det verkar som. :C )
I r serious trollz!
  • 0
  • kraz
  • kraz
Att döda alla Supermutantbehemoths i Fallout 3, det är ju fucking omöjligt att hitta alla. Jag har hittat 3 och jag ger upp.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Chrizzie:
Att klå en Rockstar-utvecklare i multiplayer i GTA 4 känns som det är svårt. Ganska liten chans att möta någon sådan.


Den är inte alls så svår, det räcker med att döda någon som har fått den achievmenten

Alltså så ökar chansen att få den vartefter andra får den

Edit: Var visst lite efter
  • 0
  • Erka
  • Erka
Fan jag gillar inte "var nummer ett på live" achievements. De är så meningslösa för 99,99% av alla spelare och symboliserar bara wasted 'G' for your buck.
Watching the Wheels.
  • 0
Citerar Colabaronen:
seriously 2.0 på gears of war 2. skaffa 100.000 kills online

Me got that one
Den svåraste tycker jag är Mile High Club i COD 4. Den har jag också iochförsig.
Är det sant?
  • 0
Nothing special i left 4 dead, ingen idee att äns försöka...
Mens agitat molem-The Mind moves the matter
  • 0
I Chose the Impossible - Complete the game on Survivor difficulty without using a Vita-chamber

I Bioshock till PS3... Det är ju en Trophy men jag antar att de får listas här också.
Ost.
  • 0
Citerar Colabaronen:
seriously 2.0 på gears of war 2. skaffa 100.000 kills online


Det behöver väl inte vara online?
Garçon means boy.
  • 0
Citerar yonobi:
Det behöver väl inte vara online?


Nej.

Tidskrävande, men ytterst simpel.
  • 0
Citerar iLeviathan:
Nej.

Tidskrävande, men ytterst simpel.


Jag tyckte att det lät konstigt, eftersom jag har sett den lilla rutan där det står hur många man har tagit livet av och jag har aldrig spelat online.
Garçon means boy.
  • 0
Citerar yonobi:
Jag tyckte att det lät konstigt, eftersom jag har sett den lilla rutan där det står hur många man har tagit livet av och jag har aldrig spelat online.


Det vore kufiskt om så var fallet, ja.
  • 0
Mile high Club är svår ja men näst sista banan på Call of duty WaW är nog lite svårare ändå när Hitler sitter inne i riksdagshuset och fiser 9023032515 granater på en
  • 0
Citerar Hydra:
Bli etta i världen på Ghost Recon är nog rätt svårt...


Denna tänkte jag också på. Måste ju vara i särklass bland den svåraste som finns. Många andra som nämnts är ju rätt jobbiga men ändå möjliga.
  • 0
Untouchables i Left 4 Dead. Har inte ens försökt mig på den, men den verkar ju vara omöjlig.
  • 0
Citerar KilledInAction:
Untouchables i Left 4 Dead. Har inte ens försökt mig på den, men den verkar ju vara omöjlig.


Ska fixa den nån dag. Kan såklart fusk för den.
I r serious trollz!
  • 0
Citerar KilledInAction:
Untouchables i Left 4 Dead. Har inte ens försökt mig på den, men den verkar ju vara omöjlig.


Jag tror den är helt möjlig. Måste bara ha rätt taktik. Och fyra okej spelare. Helst några som är bättre än okej.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!