Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GTA: The Ballad of Gay Tony


Citerar The Sheriff:
Om allt står rätt till ska det finnas ett alternativ där någonstans, har använt det själv. Annars kan du kanske prova att ta bort det från HDDn och ladda ner det igen.


Ok. Får väl ta och titta en gång till och hittar jag det inte då får jag prova ditt alternativ.
  • 0
Citerar sportnörden:
Ok. Får väl ta och titta en gång till och hittar jag det inte då får jag prova ditt alternativ.


New Game! Klicka där.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar sportnörden:
Jag införskaffade The Lost and Damned när det var rea på det, men har fortfarande inte påbörjat det. Nu när jag för första gången på evigheter startade upp spelet för att bara spela lite online fick jag ju självklart frågan om jag ville spela TLaD, men jag sa nej. När huvudspelet sedan började så började storyn om från början och jag stängde av fort som attan för att det inte skulle hinna sparas. När jag sedan startade om spelet började det på min gamla story igen, men jag fick ingen fråga om jag ville spela TLaD. Har startat om flera gånger, men jag får fortfarnade inte frågan. Hur ska man då komma åt expansionen?


Du går till "Game" fliken i pausmenyn och tar "New Game", då får du välja mellan TLAD och GTA IV.
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
Tack för hjälpen! Trodde att man fick börja om huvudspelet om man klickade där.
  • 0
Behöver man köpa Gay Tony för att hoppa fallskärm i MP?
"Vote me for årets troll!"
  • 0
Citerar Toy of Joy:
Behöver man köpa Gay Tony för att hoppa fallskärm i MP?


Yes!
Ally's
  • 0
Om du köpt Ballad of Gay Tony, gå då o sätt på tv'n och leta upp programmet "Princess Robot Bubblegum". Om du inte skrattar, har du ingen själ.
"This is good... Isn't it?"
  • 0
<TOMT>
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
Enligt mig är detta den bästa delen, tom. bättre än originalet (trots färre uppdrag). Gillar den nya färgsättningen, Liberty City blir mycket snyggare med lite mer färg! Även uppdragen och karaktärerna är sköna, säger bara Yusuf Amir!
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
Citerar Asbest:
Enligt mig är detta den bästa delen, tom. bättre än originalet (trots färre uppdrag). Gillar den nya färgsättningen, Liberty City blir mycket snyggare med lite mer färg! Även uppdragen och karaktärerna är sköna, säger bara Yusuf Amir!
Indeed.
Vi ska tillbaka!
  • 0
Man får en helt annan känsla när man spelar expansionerna, som om det utspelade sig i helt andra "städer".
Autobahn
  • 0
Citerar Tekken_DoA:
Man får en helt annan känsla när man spelar expansionerna, som om det utspelade sig i helt andra "städer".

Speciellt Gay tony. Man får ju lite San andreas vibbar
Vi ska tillbaka!
  • 0
Citerar CoD PoSiTiVe:
Citerar Tekken_DoA:Man får en helt annan känsla när man spelar expansionerna, som om det utspelade sig i helt andra "städer".
Speciellt Gay tony. Man får ju lite San andreas vibbar

Jo särskilt gay tony, du har rätt för dett aär verkligen mycket mer "frihetligt" och mer skämtsamt synd att det inte kommer fler DLC till Gta 4
  • 0
Citerar lidlcola:
synd att det inte kommer fler DLC till Gta 4

Dags att rockstar lägger all energi på nästa GTA-spel.
Vi ska tillbaka!
  • 0
Metal Gear Solid 3.
  • 0
Snabb fråga, behöver man GTA IV för att köra någon av forsättningarna eller är det bara att köra på?
  • 0
Citerar Assaults:
Snabb fråga, behöver man GTA IV för att köra någon av forsättningarna eller är det bara att köra på?

Om du ska köpa över internet så funkar det inte utan GTA IV.
Vi ska tillbaka!
  • 0
Citerar Asbest:
Enligt mig är detta den bästa delen, tom. bättre än originalet (trots färre uppdrag). Gillar den nya färgsättningen, Liberty City blir mycket snyggare med lite mer färg! Även uppdragen och karaktärerna är sköna, säger bara Yusuf Amir!


Håller med! Yusuf är förjävla skön Synd bara att BOGT är så kort. Gillade det sjukt mycket.
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Citerar Apollo:
Om du köpt Ballad of Gay Tony, gå då o sätt på tv'n och leta upp programmet "Princess Robot Bubblegum". Om du inte skrattar, har du ingen själ.


Haha har kollat på det två gånger.. skitkul ju .
Make war, not love
  • 0
Hade varit coolt om det hade kommit en DLC där man spelar som Charlie. Ni vet, snubben som är undercover i knarkdealen som skriker "LCPD FREEZE!", han som Johnny inte tycker om.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar GinTonic:
Hade varit coolt om det hade kommit en DLC där man spelar som Charlie. Ni vet, snubben som är undercover i knarkdealen som skriker "LCPD FREEZE!", han som Johnny inte tycker om.


Annars vore det coolt att spela som Brucie, fatta vilken galet sjuk expansion.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar Asbest:
Enligt mig är detta den bästa delen, tom. bättre än originalet (trots färre uppdrag). Gillar den nya färgsättningen, Liberty City blir mycket snyggare med lite mer färg! Även uppdragen och karaktärerna är sköna, säger bara Yusuf Amir!

Haha håller helt med, Yusuf amir är en riktigt sköning. Älskar uppdraget där
man ska sno spårvagnen för att han behöver en riktig spårvagn till sin replica
i Abu Dhabi eller vart fan det är
  • 0
Vill se mer av Yusuf!
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Sjukt bra soundtrack, måste säga att detta måste vara det bästa Gta spelet hittills!
Alkohol, Dans, Avsugningar, Action
Autobahn
  • 0
Citerar Tekken_DoA:
Sjukt bra soundtrack, måste säga att detta måste vara det bästa Gta spelet hittills!
Alkohol, Dans, Avsugningar, Action


Soundtracket är outstanding!
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!