Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 1943


Citerar Ric:
Citerar hawk_gear:via mobil

@ lilnazar: Jag kommer skaffa det till PS3

Kan man köpa spelet via mobil?

Har inte direkt någon koll på detta spel, men det kommer inte släppas i butiker va? Bara som nedladdningsbart?


Nej, det kommer bara släppas via Xbox live, PSN och vad de nu använder på pc. Anledningen till att det står "via mobil" är att jag skickade det där meddelande via mobilen och inte via datorn.
-No shit Sherlock! -Dig a little deeper Watson.
  • 0
Kan jag ladda ner det till ett konto och spela den med ett annat konto???
  • 0
Citerar babbba:
Kan jag ladda ner det till ett konto och spela den med ett annat konto???


Ja, spelet kommer att finnas i Game Library för alla konton.
  • 0
En sak jag misstänker efter att ha sett videos så är det att inget lag kommer börja med alla flaggor som på bf1942. PÅ wake island hade USA alla flaggor på ön medan japan började till havs. På Iwo jima hade japan hela ön och usa började på sitt hangarskepp och destroyer. Nu kommer bägge lagen börja till havs på alla banor och flaggorna på land blir neutrala från början.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Imorgon kommer jag nörda otroliga mängder av detta spel. Någon som vet nån exakt tidpunkt spelet släpps?
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
  • Ric
  • Ric
Citerar Mr Fizhman:
Imorgon kommer jag nörda otroliga mängder av detta spel. Någon som vet nån exakt tidpunkt spelet släpps?


13:37.
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Imorgon kommer jag nörda otroliga mängder av detta spel. Någon som vet nån exakt tidpunkt spelet släpps?


19:43
  • 0
Citerar Vapor17:
Skulle vara kul om dom missade tiden, så det blev 19:44


Skulle vara lite komiskt men tiden är felaktig, jag har ingen aning om när det ska släppas.
  • 0
Var snäll och meddela oss direkt här när ni sett att det släpps.
  • 0
Spelet kommer att släppas 10:00 som alla arkadspel.

Tillagt 2009-07-07 18:45:
Citerar Mr Fizhman:
Imorgon kommer jag nörda otroliga mängder av detta spe

Har själv samma känsla
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Spelet kommer att släppas 10:00 som alla arkadspel.
Tackar, no need tälta vid xboxen då.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Tror ni man kommer kunna se hur många kills alla har tillsammans?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Tror ni man kommer kunna se hur många kills alla har tillsammans?
Med tanke på att man kommer låsa upp en bana på 43 mille så tror jag att man kan se det.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Hu mycke kosta sig?
Mountain Dew <3
  • 0
Citerar BenDöver:
Hu mycke kosta sig?

1200 mp
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar Vapor17:
Har ni hört något om priset på PSN?



Kolla twitter.
Evil Is Back
  • 0
F*n va kul de ska bli! är det någon som vet om det släpps kl 12 midnatt? jag antar att jag inte är den enda som kommer campa vid boxen, vilka är med mig?
spela är underskattat
  • 0
Citerar Vapor17:
Har ni hört något om priset på PSN?

14,99 dollar
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
aså jag börjar snart gråta för att battlefield 1943 är 1 dag sen till ps3 och xbox får den imorgon aså orättvis . jag måste vänta till torsdagen och den blir om typ 40 timmar jag kan inte vänta så lång tid!!
  • 0
Citerar stekarn007:
F*n va kul de ska bli! är det någon som vet om det släpps kl 12 midnatt

Det släpps inte vid midnatt i Sverige. Det är i midnatt i USA som gäller. Antigen västra delen (Los Angelese etc) eller Hawaii.

10.00 är tiden.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!