Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 1943


omg omg omg

''The most asked question on our twitter page will be revealed July 2nd! Hint, BF1943 Releases July **th '09 on X360 & July **th '09 on PS3!''

about 10 hours ago
  • 0
Citerar Xbox-360:
The most asked question on our twitter page will be revealed July 2nd! Hint, BF1943 Releases July **th '09 on X360 & July **th '09 on PS3


Najs!
  • 0
8:e för 360 och 9:e till ps3! Nästa vecka får vi spela detta med andra ord^^
The blackest eyes
  • 0
Citerar knives:
8:e för 360 och 9:e till ps3! Nästa vecka får vi spela detta med andra ord^^


''RT @OfficialBF1943: BF1943 will release next week the 8th for X360 & the 9th for PS3! Thank god I won't be asked this again. ''
  • 0
Då ska jag fixa lite livepoäng innan onsdag
Die hard or die trying
  • 0
Vad säger ni om att fixa en klan???
  • 0
Jag ser fram emot detta spel!
Duu skaa int ut mä BåtN!
  • 0
Hur mycket kommer det att kosta i Microsoft Points?
  • 0
Citerar Himmelsblå:
Hur mycket kommer det att kosta i Microsoft Points?


1200.
We own your fucking dreams!
  • 0
Kunde dom inte göra lite svårare achievements, typ slå ihjäl 10 stycken istället för en
Die hard or die trying
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dfcs
ganska kassa trophies... I Bad company är de iallafall ganska svåra..
  • 0
Citerar 360 nörden:
Kunde dom inte göra lite svårare achievements, typ slå ihjäl 10 stycken istället för en


10 eller 1 är ingen direkt stor skillnad. Tycker annars att det är ganska bra achievements, lite lagom varierade och roliga. Fast liite svårare hade jag inte sagt nej till.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Battlefield ska spelas på PC! :
"You did good son, you did good"
  • 0
Hmm, kan man betala detta via kort eller måste man köpa points?
  • 0
  • Roo
  • Roo
Citerar Horse_of_game:
Hmm, kan man betala detta via kort eller måste man köpa points?

Även om du betalar via kort så måste du ju ändå köpa points först.
Sköntåse.
  • 0
aså vilket waste xbox för att man ska köpa några värdelösa points till xbox typ 1200 points kostar 120kr och så måste man även betala för spelet ochså aså snälla vilken slöseri på pengar nästan 200kr. hällre på ps3 man bara köper för pengar behöver inte slösa på några points och på spelet det blir dubbelt så dyrare som på ps3. jag är ingen fanboy men det här verkar vara dyrare än spelet och det är billigare på ps3.

Tillagt 2009-07-04 20:17:
Citerar knoe1:
Battlefield ska spelas på PC! :
Citerar knoe1:
Battlefield ska spelas på PC! :
orka på pc för svåra kontrol och laggar. på konsol är det bättre då behöver man inte trycka massor med knappar som på datorn.
  • 0
Battlefield är gjort på PC. Dessutom är det mycket lättare att spela med mus!
"You did good son, you did good"
  • 0
Citerar lilnazar:
vilken slöseri på pengar nästan 200kr


Man sparar sina poäng. Duh!
  • 0
Citerar lilnazar:
aså vilket waste xbox för att man ska köpa några värdelösa points till xbox typ 1200 points kostar 120kr och så måste man även betala för spelet ochså aså snälla vilken slöseri på pengar nästan 200kr. hällre på ps3 man bara köper för pengar behöver inte slösa på några points och på spelet det blir dubbelt så dyrare som på ps3. jag är ingen fanboy men det här verkar vara dyrare än spelet och det är billigare på ps3.

Det syns att du har koll på hur betalning på XBL-marketplace fungerar...
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Spelet kostar 1200 poins. Det är det enda du betalar.

Som ajg sa tidigare , skall vi fixa en klan tillsammans? på xbox.
  • 0
ok vem bryr sig kan inte vänta till nästa torsdag till ps3!!! ska bli grymt. ska bomba alla med flygplan.
  • 0
Citerar lilnazar:
aså vilket waste xbox för att man ska köpa några värdelösa points till xbox typ 1200 points kostar 120kr och så måste man även betala för spelet ochså aså snälla vilken slöseri på pengar nästan 200kr. hällre på ps3 man bara köper för pengar behöver inte slösa på några points och på spelet det blir dubbelt så dyrare som på ps3. jag är ingen fanboy men det här verkar vara dyrare än spelet och det är billigare på ps3.


Här har vi en som har koll.

Du köper inte poängen och bara har dem för skojs skull. Du använder de poängen du köpte för att köpa spelet du vill ha.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar The_gunners:
aså vilket waste xbox för att man ska köpa några värdelösa points till xbox typ 1200 points kostar 120kr och så måste man även betala för spelet ochså aså snälla vilken slöseri på pengar nästan 200kr. hällre på ps3 man bara köper för pengar behöver inte slösa på några points och på spelet det blir dubbelt så dyrare som på ps3. jag är ingen fanboy men det här verkar vara dyrare än spelet och det är billigare på ps3.


Jorå så att.. så är det...
jorå så att.. det vet jag!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!