Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 1943


Nix, ´men dom är där när som helst får vi hoppas.
PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0
sirjohnnyking: god jobb soldier
PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0
Är det någon här som vet hur många ranker det finns?
  • 0
50 tror jag
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
http://www.battlefield1943.com/soldier/profile/175902553/360

Min fina soldat, är rank 37 med 30 timmar och 16 minuter speltid.



Vad betyder "Veteran" på profilsidan?
  • 0
Citerar malabo-x:
Är det någon här som vet hur många ranker det finns?

Det finns 50 ranker. kolla in denna sidan om du vill se dem http://www.fz.se/forum/thread.php?id=79635
  • 0
Citerar cbx den store:
Vad betyder "Veteran" på profilsidan?


Om du har spelat några andra Battlefield-spel.
  • 0
Citerar Swe 08:
Om du har spelat några andra Battlefield-spel


Med samma EA-konto, kan tilläggas.
  • 0
  • inaz
  • inaz
Jag loggade in för första gången på hemsidan för att kolla min Soldat, men ingen data har blivit sparad. För jag har spelat rätt mycket. Varför?
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
43,000,000 är uppnått med PS3:t!
PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0
Citerar FlesHunter:
43,000,000 är uppnått med PS3:t!
Grattis!
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
  • inaz
  • inaz
Citerar Mighty Was Schism:
För att du är för kass.


Eller för att jag skriv in fel account...BITCH!
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
När man skjuter någon, får man hitmarker då? Alltså, ser man om man träffat någon?
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Citerar free_mountain:
När man skjuter någon, får man hitmarker då? Alltså, ser man om man träffat någon?


Ja, det kommer en röd halvcirkel typ
  • 0
Citerar ChrillZor:
Ja, det kommer en röd halvcirkel typ


Är det inte när man blir träffad?
There was a really horny husband and he was trying to help his wife set up a new PC password so he typed in MYPENIS for the password and the wife fell over laughing when it said it was not long enough...
  • 0
Citerar free_mountain:
Är det inte när man blir träffad?


En större, ja. Som på alla andra spel. Men det är som på Battlefield: Bad Company. När man träffar någon så kommer en väldigt liten röd halvcirkel upp vid siktet. Typ.
  • 0
man märker rätt stor skilnad på de röda halvcirklarna en pytte liten vid haircross när du träffar någon och en störra runt vapnet när man blir träffad
PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0
Pilarna kommer upp så fort du springer och/eller om du blir upptäckt av en fiende.

Så har jag upplevt det.
  • 0
Citerar Jerusalem:
Pilarna kommer upp så fort du springer och/eller om du blir upptäckt av en fiende.

Så har jag upplevt det.


du kan inte se om du enbart har blivit upptäckt.
  • 0
Det har regnat hela dan! Gick upp klockan ett och åt lunch, sen spelade jag 1943 med en kompis tills halv åtta då jag skulle äta kvällsmat. Tar en paus nu men ska köra mer ikväll. Man tröttnar fan aldrig på dom fyra banorna som redan finns och förhoppningsvis kommer det fler banor!
Die hard or die trying
  • 0
e det någon annan som också inte kan spela coral sea längre, spelläget e borta från menyn och min rank vissar som 1 vilket borde vara 25, ovanpå det kan jag inte kolla scoreboarden längre
  • 0
Jag är rank 18 på nåra timmar
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
ganska nöjd med min K/D på 789/398 e rank 30 nu
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!