Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Battlefield 1943


Citerar nazar-96:
jaja vem bryr sig om xbox 360 det är laggande som jag sa att xbox versionen kommer lagga.

DU menar att alla som kör det på 360 har lagg?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Citerar nazar-96:
jaja vem bryr sig om xbox 360 det är laggande som jag sa att xbox versionen kommer lagga.

DU menar att alla som kör det på 360 har lagg?
inte alla men du och alla andra på gamereactor.
  • 0
Citerar nazar-96:
men du

Läser du inte vad jag skriver? Jag har inte fått lagg när jag spelat online!
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Citerar nazar-96:
men du

Läser du inte vad jag skriver? Jag har inte fått lagg när jag spelat online!
ok vem bryr sig. jag väntar fotfarande till ps3 version kommer äga
  • 0
Citerar nazar-96:
ok vem bryr sig. jag väntar fotfarande till ps3 version kommer äga


Kommer vara lika bra som på X360. Nästan samma sak som på PC - beror ju på vad man gillar för sorts kontroller.
  • 0
Citerar The_gunners:
Läser du inte vad jag skriver? Jag har inte fått lagg när jag spelat online!

That's because we pay.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
men dom kanske förbättrar det aså vänta tills imorgon så får vi reda på det. och jag såg på battlefield 1943 sidan att xbox har redan samlat 1million kills så snabbt det lagar ju hur kan dom få så mycket?


det är bara europa som drabbats värst av lagget...
"Be larger than life, twice as nice as your idol, pump you with pride, then guide you straight to hell like the bible" - Big Pun
  • 0
Nazar - 96 du är ju retarded!
"Det är champions league ska vi kolla på totti? Inte en chans , jag ska Först dinga 80" - Tragiska WoW Nördar.
  • 0
Citerar The_gunners:
Citerar nazar-96:men du

Läser du inte vad jag skriver? Jag har inte fått lagg när jag spelat online!


Måste bara lägga till att jag inte heller hade några problem när jag körde tidigare.
Video games is not just away of fun, it's a way of life.
  • 0
Har förövrigt redan skrapat ihop 140 GS
- Löjligt simpla
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Har förövrigt redan skrapat ihop 140 GS
- Löjligt simpla


What the... Hittar du matcher!?
Prying open my third eye.
  • 0
haha Nazar - 96 är efterbliven eller troll!
  • 0
Citerar Andolini:
Hittar du matcher!?

Ja i morse gjorde man. Man hittar nu också efter 20 minuters försök
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Ja i morse gjorde man. Man hittar nu också efter 20 minuters försök


Men usch, om dom inte har fixat så det går snabbt imorn, då... Då.... Då skickar jag ett argt e-mail.
Prying open my third eye.
  • 0
Citerar Andolini:
Citerar The_gunners:
Ja i morse gjorde man. Man hittar nu också efter 20 minuters försök


Men usch, om dom inte har fixat så det går snabbt imorn, då... Då.... Då skickar jag ett argt e-mail.

Det funkar imorgon på morgonen. Garanterat. Hela USA sover och många i Europa arbetar
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Jag hade som alla andra problem med att komma in i spel tidigare ikväll. När jag väl lyckades komma in i ett spel har jag lirat 2h och 14 minuter enligt statistiken och det har inte laggat en enda gång. Helt sjukt roligt för övrigt.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar Nicklas Holm:
Jag hade som alla andra problem med att komma in i spel tidigare ikväll. När jag väl lyckades komma in i ett spel har jag lirat 2h och 14 minuter enligt statistiken och det har inte laggat en enda gång. Helt sjukt roligt för övrigt.
Jo, när man väl är inne vågar man inte lämna servern. Men spelet är extremt kul även fast man blir frustrerad varenda gång man försöker komma in på någon match.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Jo, när man väl är inne vågar man inte lämna servern. Men spelet är extremt kul även fast man blir frustrerad varenda gång man försöker komma in på någon match.


Jag var inne på samma server hela tiden jag spelade till och med. Efter ett tag gick det att få in folk från friendlisten i efterhand också. Sedan hamnade man ju på samma lag när man gick in i samma squad. Så lite tur i oturen där. För hade det varit så att man var tvungen att joina ett nytt spel efter varje bana i någon form av matchmaking-system hade det varit riktigt hemskt.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
IP banna nazar. Han förstör tråden.
"You did good son, you did good"
  • 0
Jag har idag efter ca 5 timmars speltid upplevt en match som har varit ospelbar typ. Då åkte jag bara i flygplanet och jobbade mot den achievementen där man ska flyga i 10 minuter ^^ Men det är riktigt kul (tycker det är roligare än Bad Company faktiskt), stridsvagnen är dock lite obalanserad mot marksoldater.
We own your fucking dreams!
  • 0
  • Bohm
  • Bohm
Håller till viss del med Jonny, riflemen har ingen chans alls mot tank. Men å andra sidan e de riktigt bra mot de mesta annat så de kanske är balanserat
I dont need to "get a life". I'm a gamer, I have lots of lives!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Då åkte jag bara i flygplanet och jobbade mot den achievementen där man ska flyga i 10 minute

Grejen är att man behöver inte åka i 10 minuter sträck. Den lägger ihop all tid du har flygit tillsammans och får den när du flygit i 10 min totalt sett.

-------------
Jag kan inte joina en enda server överhuvudtaget nu. Någon som har samma problem?

Tillagt 2009-07-09 09:32:
1. Joining game
2. "The game appears to be unavailable, please try again." - underbart...........
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
kan nån hjälpa mej jag ladda ner demot i går. och när jag ska spela en match så står de att jag inte kan contecta till EA online.

om nån vet om man kan fixa de så snälla hjälp
I'm takin a walk in the woods, fuck Yeah! It's nice, very very nice. Smells of shit.
  • 0
Citerar de dude:
1. Joining game
2. "The game appears to be unavailable, please try again." - underbart...........


Japp, samma sak.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!